Gå til innhold
Arkivverket
Arnfinn Kjelland

Anno 2017 - kvar var Linn Elises forfar (f. i Lesja) - i 1865?

Recommended Posts

Arnfinn Kjelland

Ein forfar til Anno-deltakar Linn Elise Rølvåg (f. 1983), Jon Halvorsson f. 1835, er omtalt i denne delen av episoden frå i går kveld. Eg reknar med det er han som er omtalt i bygdeboka (b. 3) s. 435, født 25. januar 1835 (nr. 50) på Nørdre Kårbøsetre (b. 3 s. 349, men familien kjøpte altså Nedre Simahaugen i 1840, og det var der Jon flytta frå i 1851.

Bygdeboka har ikkje fått med seg den vidare historia hans, med seminarutdanning i Tromsø og lærargjerning i Sortland. Anno fortel at han gifta seg 37 år gamal, m.a.o. i 1871 (nr. 7), og han og familien er i Sortland i 1875. og i 1900.

Eg har prøvd å søkje etter han i 1865, med ymse kombinasjonar av to eller fleire av desse parametra: fornamn: Jon*|John*, farsnamn Ha*|Hal*, f.år 183*, fødestad Les*|Læs* o.fl. - utan treff.

Men her i forumet ser eg det er nokre skikkelege racerar på søk - herved er de utfordra :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gaute Zøllner

Jeg takker også for dette info.

John død

SAT, Ministerialprotokoller, klokkerbøker og fødselsregistre - Nordland, 895/L1374: Ministerialbok nr. 895A09, 1915-1925, s. 179

Brukslenke for sidevisning: https://media.digitalarkivet.no/kb10041104072175

nr 13

Endret av Gaute Zøllner

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.