Gå til innhold
Arkivverket

Ønsker mindre linjeavstand, forhåndsvisning og hvem ser på


Leif Salicath
 Del

Recommended Posts

Da tråden 206467 "Endring av innlogging og oppgradering av forumet" ikke synes å forsvinne ned i hovedforumet, gjentar jeg mine ønsker og kommentarer til den nye versjonen her.

 

Jeg erfarer at brukernavn, bilde etc. tar så mye plass at det ofte blir mye "luft" mellom innleggene.  Dette er et tilbakeskritt i forhold til tidligere. Håper dette kan endres.

 

Jeg finner heller ikke funksjonen/valget forhåndsvisning.  Dette er en veldig viktig funksjon.

 

Det samme gjelder visning av hvilke medlemmer som ser på tråden.

 

Endret av Leif Salicath
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foråhåndsvisning finner du her:

5898d23a8cb13_forhandsvis.png.08093a6acc0d4526eebba0210c64a4dd.png

 

Forøvrig, for å sette inn bildet i teksten, finnes et +-symbol nede til venstre på bildet. Når du klikker på det, legges det inn i teksten.

 

Angående luft, så er det nok delte meninger om det. I dette tilfellet er forumet et system som vi har kjøp, og som vi har begrensede muligheter til å endre på.

 

Angående hvilke medlemmer som ser på tråden, så er det noe vi får se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.2.2017 den 20.06, Leif Salicath skrev:

Jeg erfarer at brukernavn, bilde etc. tar så mye plass at det ofte blir mye "luft" mellom innleggene.  Dette er et tilbakeskritt i forhold til tidligere. Håper dette kan endres..

 

Grusomt! :D  Må ta meg ekstra kopper kaffe for å være i stand til å slite meg gjennom :) Tror allikevel vi kjemper en forgjeves kamp. Trenden er tydelig, og utviklere av mye tilsvarende programvare går i samme retning. Det skal være mye luft og delikat å se på, det faktiske innholdet blir mindre viktig. Jeg må bare anta en større og større andel av utviklerne lider av nærsynthet og har begrenset tilgang på briller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.