Gå til innhold
Arkivverket

legasy 8 Edition Deluxe


Kent A Gjeruldsen
 Del

Recommended Posts

Hei!

Jeg har akkurat kjøpt nedlastningspakken til Legasy 8,men jeg har ikke lastet den ned enda.

Kan man åpne programmet fra flere enheter i hjemmet, eller forblir programmet  kun på den ene enheten som den er lastet ned på ?

Fungerer programmet som en mail konto , hvor man kan logge seg på fra en annen enhet ??

Grunnen er at jeg vurderer å anskaffe meg en ny pc etter hvert.

-  Er alternativet å kopiere programmet over på den nye enheten? Hva da med oppdateringer ,i og med at programmet da er kopiert over på ny pc ?

Bør jeg vente med å laste ned til jeg har en ny pc?

Dette var kanskje spørsmål utenom det vanlige , men om det er noen som har et svar hadde det vært mye til hjelp!

 

Mvh 

Kent Arne Gjeruldsen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Du kan laste ned Legacy-programmet så mange ganger du ønsker og også installere på flere PCer - uavhengig av om du har kjøpt registreringsnøkkel. For å åpne full versjon av Legacy skriver du inn registreringsnøkkelen i programmet, etter at det er installert. Dette kan gjøres på flere PCer, så det er viktig at du tar vare på denne registreringsnøkkelen.

 

Slektsdatabasen til Legacy lokalt på din PC, men den kan synkroniseres med FamilySearch. Om du planlegger å bruke Legacy på flere PCer, er det en fordel å legge slektsdatabasen på skylagring. Da sikrer du at du alltid jobber med den nyeste databasen og at den oppdateres hver gang du legger inn ny informasjon. Selv er jeg meget godt fornøyd Microsoft Onedrive til dette bruk.

 

Håper det gir svar på det du lurte på!

 

Mvh, Eivind G. Hoel

Endret av Eivind G. Hoel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ! 

Tusen takk for svar!  Det var akkurat det jeg lurte på .

Da kan jeg faktisk laste ned  og installere programmet nå !

Hjertelig takk !

 

God helg til deg !

 

Mvh

 

Kent Arne

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt stor nytte av den danske brukermanualen som kan bestilles her for en rimelig penge https://www.legacyfamilytree.net/secure/LegacyDansk.htm

Jeg er ikke kjent med at det finnes noen norsk utgave til versjon 8, men korriger meg hvis det er feil.

 

Manualen er på 20 MB (286 sider) og inneholder det meste. Etter bestilling mottas en mail fra Legacy Customer Service <legacycustomerservice@legacyfamilytree.com> som er i Millennia Corporation med denne adresse http://www.legacyfamilytree.com/Books/Legacy8Manual_Dansk.zip og et passord. Filen konverteres til pdf.

Endret av Leif Salicath
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.