Gå til innhold
Arkivverket
Lars E. Øyane

Lars Torbjørnson (1765) og Ragnhild Torbjørnsdotter (1757) - søsken som berre «forsvinn» frå Luster i ung alder - kvar kan dei ha vortne av?

Recommended Posts

Lars E. Øyane

Husmann Torbjørn Halvorson i Årstu under Dale i Luster (1727-1808) var gift to gongar, og med første kona Ingrid Larsdotter (1725-1774) fekk han fire born.  To av dei døydde unge, medan dei to hine berre forsvinn:

* Ragnhild Torbjørnsdotter, døypt i Luster 2.10.1757, er ikkje ein gong konfirmert i Luster, so truleg kom ho heilt ung i teneste utanfor bygdi...

* Lars Torbjørnson, døypt i Luster 16.3.1766, vart konfirmert i Luster i 1785 og tente då på garden Kroken i Luster...

Eg ser fleire aktuelle «kandidatar» for Lars Torbjørnson både i Sogn, i Hordaland og i Rogaland i 1801, men kan ikkje seia at nokon av dei er «opplagde»...

Eg ser ei Ragnhild Torbjørnsdotter på Lærdalsøyri i 1801, men ho var fødd på Hafslo i 1759, so ho er det ikkje....

Det vert nok ikkje so lett å finna att nokon av desse søskeni, men det er lov å vona, og eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.