Gå til innhold
Arkivverket

Ragnhild Sjursdotter Dahle - fødd i Luster i 1809 - flyttev ugift til Nordland i 1847, men kvar vart det av ho?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg er på leiting etter denne jenta:

 

Ragnhild Sjursdotter, dotter av Sjur Olson og Ingeborg Hansdotter, husmannsfolk under Dale prestegard i Luster, vart døypt i Luster 29.1.1809.  Ho vart konfirmert i Luster i 1825 og fekk i 1847 presteattest for å flytta til Nordland!

 

Dette er det siste me ser til ho!

 

Eg har ikkje finne ho i FT1865 og veit ikkje nett KVAR eg skal leita etter ho!?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe nytt å bringe, men det er flott om du kan legge inn lenker, Lars!

 

Dåpen Ragnelda Siursdatter 1809https://digitalarkivet.arkivverket.no/gen/vis/255/pd00000008761473

Konfirmasjon 1825, # 33 - Sogn og Fjordane fylke, Dale, Gaupne, Fortun, Nes i Luster, Ministerialbok nr. A 4 (1821-1832), Konfirmerte 1825, Side 105
Brukslenke for sidevisning: https://media.digitalarkivet.no/kb20070514610303

Flytting 1847, # 33  Sogn og Fjordane fylke, Dale, Gaupne, Fortun, Nes i Luster, Ministerialbok nr. A 6 (1840-1848), Inn- og utflyttede 1847, Side 188
Brukslenke for sidevisning: https://media.digitalarkivet.no/kb20070305660167

 

Endret av Egil Johannessen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Egil for ny kommentar!

 

Med omsyn til lenker, so pleier eg leggja inn lenker når eg oppdagar noko nytt eller hendingar skjer på uventa stadar,  Eg burde sjølvsagt ha gjort det same her, sjølv om dette er opplysningar som eg plukka ut av primærkjeldene for mange år sidan...  Eg ber om òrsaking!

 

Samstundes vonar eg at det er mogeleg å finna lagnaden til Ragnhild Sjursdotter, og eg takkar på ny for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt nysgjerrig på utflyttingen hennes i 1847 og stedet hun skulle flytte til. Jeg kunne tyde Nordland, men mente at det stod noe mer så jeg tok hjelp av meget dyktige Else B. Rustad  - og konklusjonen ble at det står Nordlandene - hvilket var mer enn bare Nordland - se denne - https://no.wikipedia.org/wiki/Nordlandene

Det kan altså bety at det nødvendigvis ikke bare er Nordland man må lete i for å finne henne! Men hun kan jo ha dødd eller flyttet på seg igjen før FT 1865 så denne er tøff å knekke!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Egil for siste kommentar!

 

Det stemmer nok at det kan vera ein nyanseforskjell mellom «Nordland» og «Nordlandene», men min erfaring frå Luster går ut på at all flytting til fylkene nord for Nord-Trøndelag vart kalla Nordland og Nordlandene om kvarandre, med mindre det heilt konkret står eit prestegjeldsnamn!

 

Uansett, det vert nok ikkje so lett å finna att Ragnhild der oppe i nord, men eg lever i voni og takkar igjen for alle gode tips om lagnaden hennar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Eg vil i dag gjerne få henta fram att denne utfordringi frå februar.

 

Det vert sikkert ikkje so enkelt å finna att Ragnhild i «Nordlandene», men eg er ein evig optimist, og det er merkeleg korleis mange av desse so tilsynelatande «håplause» personane før eller sidan dukkar opp...

 

Eg takkar på ny for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.