Gå til innhold
Arkivverket

[LØST] Redigeringsfunksjoner i editoren mangler + flere feil


Anne-Lise Hansen
 Del

Recommended Posts

Jeg skulle redigere skriftstørrelsen på et innlegg jeg akkurat hadde lagt inn, men mange redigeringsfunksjoner mangler når en går inn på innlegget på nytt for å redigere, bl. a. skriftstørrelse og -type, skriftfarge og tekstposisjon. Kan disse komme tilbake, for det er behov for dem?

 

(Lenke fjernet, da innlettet er blitt slettet.)

 

Hvorfor tekststørrelsen økte undrer meg også.. (Jeg fikk 504 Gateway timeout på forumpsidene rundt 23:30 i går og la inn svar først i dag.)

 

Endret av Anne-Lise Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg går inn på nytt i det første innlegget i dette emnet, er alle redigeringsvalgene der, men ikke i tråden på Brukerforumet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere ting som er rart med innlegget jeg lenket til:

 

Jeg slettet innholdet og la det inn i et nytt innlegg under.  Dette nye innlegget fikk nummer #26, mens det skulle hatt #37. Hvorfor skjer dette?

 

 

Nå får jeg ikke lagt til et nytt innlegg i denne tråden, men bir sendt rett inn i forrige innlegg...?

Jeg har lenket til denne tråden for å flytte spørsmålet til Forum for tekniske tilbakemeldinger.

Endret av Anne-Lise Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har samme feil oppstått igjen..

 

Redigeringsfunksjoner mangler i menyen i editoren ved redigering. Det gjelder samme tråden som i går:

https://forum.arkivverket.no/topic/207605-noen-gode-råd-og-tips/?do=findComment&comment=1748307

 

De mangler også i dette innlegget ved redigering.

 

Endret av Anne-Lise Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se menyen i vedlagt bilde:

 

 

IMG_1427.PNG

Endret av Anne-Lise Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.