Gå til innhold
Arkivverket

Johannes Pedersen (Havelden) (1770-1820) - frå Luster til Bergen - dødsfalli til kona Inger og sønene Jens og Thomas?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Både mann og kone i denne huslyden var fødde og oppvaksne i Luster, men gifte seg i Bergen og budde truleg der levetidi ut.  Men eg har ikkje greidd å finna dødsfallet til kona Inger, og heller ikkje finn eg dødsfalli til sønene Jens og Thomas.  Er eg blind, eller...

 

Manuskriptet mitt ser slik ut:

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Johannes Pederson (Havelden), døypt i Luster 11.3.1770,

Johannes Pedersen flytte til Bergen i samband med militærtenesta si kring 1790, og der gifte han seg 3.2.1793 med Ingrid Sørens­dotter, opphavleg frå Råumsberget under Råum, i Bergen kjend som Inger Sørensdotter.  Ho vart døypt i Luster 29.6.1754 og hadde flytt til Bergen i ung alder.  Etter at Johannes var ferdig som «grenader», fekk han arbeid som undermålar i Bergen.  Parfolket busette seg i Olaf Kyrres gate i Bergen, og der d. Johannes Pedersen 25.6.1820.  Inger d. 

 

 

##### (dato og stad for dødsfallet hennar? – etter 1815!)

 

 

Johannes og Inger fekk fire born i lag:

a. Pernille Johannessen, f. i Bergen 31.7.1793, d. ved eit ulukkeshende i Bergen 31.10.1858.  Ho gifte seg første gongen i Krosskyrkja i Bergen 24.9.1820 med Hans Hansson frå Malkenes på Tysnes, i Bergen kjend som Hans Hansen.  Han vart døypt på Os 2.5.1790 og d. som arbeidsmann i Bergen 9.3.1836.  Hans var tømmermann og sidan arbeidar.  Han og Pernille budde i Olav Kyrres gate i Bergen.  Pernille gifte seg 22.8.1841 att i Krosskyrkja i Bergen med enkjemannen Johan Christopher Nilsen frå Bergen, f. i Bergen 14.5.1799.  Han d. som arbeidsmann i Bergen 5.3.1862.  Johan Nilsen var òg tømmermann, men han og Pernille budde i Øvre Blegevei i Bergen.  Pernille fekk ikkje born i nokon av ekteskapi sine, men Johan Nilsen hadde tre born frå første ekteskapet sitt.

b. Ole Johannessen, f. i Bergen 15.1.1796, d. visstnok ugift på sjukehuset i Bergen 5.4.1843.

c. Jens Lind Johannessen, f. i Bergen 5.7.1798, d.

 

 

     ##### (dato og stad for dødsfallet hans? – etter 1832/før 1858! – dotter:

            * Inger Johanne, f. DK, Bergen 18.3.1832 – var gift og budde på Lærdalsøyri!)

 

 

     Jens gifte seg i Domkyrkja i Bergen 13.12.1829 med Martha Baardsdotter frå Solheimsviken i Årstad, Bergen, f. i Årstad 11.11.1796.  Ho d. som enkje på dei sjøfarande sitt fattighus i Årstad, Bergen 14.9.1876.  Jens var matros og dagarbeidar, og han og Martha budde i Olav Kyrres gate i Bergen.  Dei fekk ei dotter i lag.

d. Thomas Johannessen, døypt i Bergen 7.6.1802, vart gravlagd i Bergen 12.6.1802, 2 veker gamal.

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Kvar for eit kjapt og godt svar!

 

Eg er samd med deg i at dette må vera dødsfallet til Thomas, og soleis er ein tredel av utfordringi løyst!  Eg har oppdatert manuskriptet i innlegg #1 tilsvarande,

 

Eg takkar på ny for framifrå bistand med denne huslyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.