Gå til innhold
Arkivverket
Aase R Sæther - Gloppen

Rekordar for gjennomsnittleg leveralder for sysken?

Recommended Posts

Aase R Sæther - Gloppen

Høg alder ser ofte ut til å følgje slekter - vi veit om fleire sysken som er blitt over 100 år, t.d, gjerne både 3 og 4. Men felles for svært mange av dei, er at dei har hatt sysken som har døydd tidlegare, og som dermed dreg snitt-alderen ned.

Eg har for tida føre meg ein familie med 6 born der gjennomsnittleg levealder pr i dag er over 93 år. Eg tykkjer dette kan virke som eit svært sjeldant tilfelle, men eg har ikkje SÅ god oversikt at eg kan seie at det stemmer. 

Kjenner nokon til andre syskenflokkar på 6 eller fleire som har vore like "seige" - og som ikkje har ein veslebror på få månader eller liknande som øydelegg gjennomsnittet?

Sidan vi helst ikkje skal omtale nolevande her, er det greit om eventuelle svar som omfattar personar som er i live, blir anonymisert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Erik Lie

Hei, jeg kom på en søskenflokk som nevnes i Bodin bygdebok.se bind II:2, Nordstranda (av Terje Gudbrandson, 1983)) under Steigtind se side173 der er det bilde av en søskenflokk med rimelig høyt aldersgjennomsnitt, av Vossa-ætt.Magli Davidsdtr (1842-1934)Anna Davidsdtr (1849-1949), Ingeborg Davidsdtr (1846-1944), og Nils Davidsen(1844-1940)

Endret av Erik Lie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Johan Arthur Hansen

Min mors elleve søsken ble nesten 91 år i snitt. Mvh. Johan Arthur Hansen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive