Gå til innhold
Arkivverket
Lars E. Øyane

Anders Christopherson - fødd på Råum i Luster kring 1729 - visstnok oppvaksen på Dvergedal i Sogndal og framleis ilive i 1753, men kvar kan han so ha teke vegen??

Recommended Posts

Lars E. Øyane

Christopher Sølfestson (1687-1732) og kona Anna Arnesdotter (1683-1739), båe barnefødde på Hafslo, men busette som gardbrukarar på Råum i Luster, fekk berre ein einaste son i lag:

** Anders Christopherson, fødd i Luster kring 1729.  Anders vart foreldrelaus i ung alder og skal ha vokse opp hjå skyldfolk på Dvergedal i Sogndal.  Me veit han framleis levde i 1753, men so vert han borte for oss!

Er det i det heile mogeleg å finna ut noko om lagnaden hans?

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

PS: Det var ein annan Anders Christopherson i Luster på denne tidi, Anders Christopherson Svendsøy (Forthun) (1722-1792), som eg sjølv ættar ifrå, men han var altso ein annan person!!

Endret av Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Grethe Flood

"Me veit han framleis levde i 1753, men so vert han borte for oss!" 

Er han nevnt i et skifte i 1753? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe for eit nytt innlegg!

Det er truleg 30 år sidan eg noterte meg denne referansa til Anders Christopherson, og det står ganske sikkert på kartotekkortet til denne huslyden, men det kortet er lagra i Noreg, og eg er ikkje i stand til å seia kva som står der...  Kan han ha vore fadder ved ein barnedåp i 1753 - kan henda på Dvergedal i Sogndal?  Uansett; det går klart fram at han levde i 1753...

Eg takkar på ny for alle gode tips om lagnaden til Anders Christopherson!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive