Lars E. Øyane

Tukthuset i Christiania - fangeopplysningar for Oline Johannesdotter Holmestad - innsett 1877

5 innlegg i emnet

Ifølgje Digitalarkivet vart Oline Johannesdotter Holmestad, fødd i Luster 25.2.1851, innsett på Tukthuset i Bergen i 1873 etter fødsel i «dulgsmål».  Ho vart i 1877 overførd til Tukthuset i Christiania:

https://digitalarkivet.arkivverket.no/gen/vis/84/pc00000000373994

Fangeopplysnngar frå Tukthuset i Christiania skal vera oppbevarte hjå Statsarkivet i Oslo, og eg lurer på om det der finst ytterlegare opplysningar om Oline?

Døydde ho på Tukthuset, eller vart ho slept fri?  Opplysningar om lagnaden hennar?

Ligg det føre fleire opplysningar om bròtsverket hennar?

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra arkivet etter Kristiania tukthus, fangeprotokoll Hae/3, fange nummer 95: 

a.pdf

Vennlig hilsen Odd Halvorsen, Statsarkivet i Oslo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Hjarteleg takk til Odd Halvorsen for kjapt og spennande svar!  Ikkje like lett å lesa alt, men det ser ut til at ho vart slept fri hausten 1880 og heimsend til foreldri sine!?

Endret av Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer nok. "Varskuet og formanet inden Løsladelsen. Skal til  Forældre. Fremdeles tilsynelad. haard og ubøiet" står det sist i anmerkningen fra 9.8.1880.

Vennlig hilsen Odd Halvorsen - Statsarkivet i Oslo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Odd Halvorsen for forklarande kommentar!  Dette samsvarer so nokolunde med kva eg òg oppfatta, men eg forstår berre ikkje kvar det vart av jenta...  Me ser nemlig ikkje noko meir til ho i Luster!!  Ei Oline Johannessen på 30 år utvandra frå Chrfistiania i 1881, men om det var ho, er uråd å seia...

Eg takkar igjen so mykje for framifrå bistand!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive