Gå til innhold
Arkivverket

Hans Hansson (1737) og Ragnhild Olsdotter (1741) - flytte frå Luster kring 1767, men kvar? - kan henda til øvre Gudbrandsdalen?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Etter at det har synt seg å vera «feil» Ragnhild Olsdotter som i Bergen gifte seg att som enkje med Erik Knutson frå Årdal, sjå tema:

 

 

legg eg denne utfordringi i kveld ut på ny i von om at me kan komma på spor etter den «rette» huslyden!  Hans og Ragnhild budde som me ser i 1760-åri som paktarar på garden Steig i Fortun sokn i Luster, og vegen over Sognefjellet var ikkje lang derifrå!  Sidan me ikkje kan sjå noko meir til dette parfolket nokon stad i Sogn eller i Bergen, ligg Gudbrandsdalen so absolutt «nærast»...

 

Eg attgjev frå eit korrigert manuskript:

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Hans Hansson Steig, frå Skår, vart døypt i Luster 10.2.1737 og gifte seg her 15.11.1764 med Ragnhild Olsdotter frå Bøen under Berge i Dale, f. i Luster kring 1741.  Hans og Ragnhild flytte kring 1765 inn på Steig som paktarar og budde her fram til kring 1767.

Hans Hansen og kona Ragnhild må vera flytte frå Luster kring 1767,

 

##### (lagnaden deira? – kvar kan dei vera flytte? – om ikkje til Bergen, kan henda over Sognefjellet til Lom eller øvre Gudbrandsdalen?

 

Me kjenner til ei dotter etter Hans og Ragnhild:

 

##### (har sikkert vore fleire? – opplysningar?)

 

a. Anna Hansdotter, døypt i Luster 20.6.1765,

 

     ##### (lagnaden hennar?)

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Eg vil i kveld gjerne få henta fram att dette utfordrande emnet som eg pr. i dag ikkje er komen noko vidare med.

 

Ein eller annan stad må jo Hans og Ragnhild ha vorte av, og likeins dotteri Anna, men KVAR?

 

Eg ville vorte svært so glad om ein eller annan kunne sjå litt på dette og kanskje bidra med eitt og anna tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.