Gå til innhold
Arkivverket

Känner någon till Ingrid Kjerstad född 19090817 i Kristiania Sagene Vogtsgade 17.


Per Nilsson
 Del

Recommended Posts

  • 2 år senere...

Tråkigt att du inte svarar på mina försök att nå dig Kaspar

Så vi fick diskutera släkten till Bodil

Skulle du se detta hör av dig här på forumet

 

Hälsning Per Nilsson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Per Nilsson skrev:

Tråkigt att du inte svarar på mina försök att nå dig Kaspar

Så vi fick diskutera släkten till Bodil

Skulle du se detta hör av dig här på forumet

 

Hälsning Per Nilsson

 

@Kaspar C Kielland ny på forumet. 

Kanskje derfor han har problem med å besvare temaet ditt. 

 

Jeg har sendt ham en pm. 

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg beklager sent svar, men jeg er ny på forumet og er ikke så kjent med hvordan det fungerer.

 

Min Kone, Rita (født 12.02.1957) vet veldig lite om sin familie, men vet at hennes mormor het Ingrid Kjerstad og døde da Ritas mor (Bodil)

var et lite barn.

Bodil bor fremdeles i Steenstrusgate 23. Samme adresse som Ingerid bodde da hun ble konfirmert. (Ifølge Solveig Håklev 27. mars 2017)

Bodil er født 19.07. 1935.

Da min kone var et lite barn bodde det en "tante Elise" sammen med Bodil og Rita på samme adresse.

Jeg ser at en av søsknene til Ingerid het Elise og antar at det må ha vært henne.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.1.2020 den 1.59, Per Nilsson skrev:

Tråkigt att du inte svarar på mina försök att nå dig Kaspar

Så vi fick diskutera släkten till Bodil

Skulle du se detta hör av dig här på forumet

 

Hälsning Per Nilsson

 

Hmm.. Kaspers melding ble skrevet den 3. januar, men trådstarters svar kom først den 11. januar.... 

Nå har han svart deg,  @Per Nilsson, men siden du (på tross av flere oppfordringer) ikke ‘fölger’ dine egne temaer,  så får du heller ikke melding om nye svar.  Ja, det er alltid ‘tråkig’ å ikke få svar i forumet.

 

Still inn 

så du automatisk ‘følger’ temaer du starter, slik at du får beskjed om at det har kommet svar.

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anne-Lise Hansen skrev:

 

Hmm.. Kaspers melding ble skrevet den 3. januar, men trådstarters svar kom først den 11. januar.... 

Nå har han svart deg,  @Per Nilsson, men siden du (på tross av flere oppfordringer) ikke ‘fölger’ dine egne temaer,  så får du heller ikke melding om nye svar.  Ja, det er alltid ‘tråkig’ å ikke få svar i forumet.

 

Still inn 

så du automatisk ‘følger’ temaer du starter, slik at du får beskjed om at det har kommet svar.

 

Per var pålogget for 10 timer siden, ser jeg. Kanskje Per og Kaspar har sendt meldinger til hverandre isteden for å skrive på forumet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.