Gå til innhold
Arkivverket

Dødsmeldingar Bruvik 1902 og 1931 - Olsen/Hjertaas


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Martha «Martine» Olsen, f. Sivertsen eller Bolstad, fødd i Luster 9.3.1829, døydde på Dale fabrikker i Bruvik 13.9.1902

 

Olivia Marie Hjertaas, f. Hansen, fødd i Ålesund 15.3.1865, døydde på Dale fabrikker i Bruvik 15.2.1931

 

** Er det mogeleg å få sjekka dødsmeldingane deira for å finna ervingane deira?

 

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Anita for interessant svar!

 

Diverre finn me i meldingi etter Martine ingen detaljar om dei to sønene i Amerika.  Den eine har eg alt finne, og er me heldige, finn eg hin òg...

 

Eit lite tilleggsspørsmål når det gjeld Olivia:  Står det nokon merknad om dødsstaden hennar?  Eg går ut ifrå at ho døydde på Dale, men ein veit jo aldri...; hon hadde mange born som budde andre stadar...?

 

Ein ny kjempetakk for hjelpi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under http://www.vaksdalhistorielag.org/ sin side fant jeg Oliva Hjertaas. Fant i farten ikke Martha Olsen men hvis du har gardsnavnet kan du se i listen under.

 

http://vaksdalhistorielag.org/wiki/index.php?title=Ættesoge#H

 

Hjertaas Knut Andersson 1867-1915, handelsmann, g.m. Olivia Marie Hansen frå Ålesund 1865-1931.

Born:

Erna 1895-1969, b. Grorud, g.m. Rasmus Johan Rivedal. Sjå Klemet Rivedal nfr.

Agers 1896-1956, samvirkelagsstyrar, Lillestrøm, g. 2. g.m. Ingeborg Johansen, Strømmen.

Astrid 1897-, b. Bergen, g.m. Ditmar Ditmarsen.

Knut 1898-, sjå nfr.

Liv 1899-1953, b. Bergen, g.m. Karl Gretschel.

Alida 1901-1972, ug. tekstilarbeidar, Dale.

Marta 1902-, b. Bergen, gm. Birger Solhaug.

Sigurd 1903-, sjå nfr.

Edvin 1908-1973, salskonsulent, Bergen, gm. Gunvor Slåtrem.


Hjertaas Knut Knutsson 1898-. sjå ofr., bakar, g. m. Astrid 1904-. Sjå Mikal Langhelle nfr. og eigarliste Dale bnr. 220.

Barn:

Kirsten 19**-, sjå Jo Leiro nfr.

Hjertaas Sigurd Knutsson 1903-, sjå ofr., handelsmann, g.m. Inger Alfryda 1908-. Sjå Kristian Ingebrigtsen nfr. og eigarliste Dale bnr. 220.

Born:

Agers 19**-, butikksjef, Bergen.

Inge 19**-, student ved NTH, Trondheim.

 

 

Endret av Harald Husebø
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. Olivia, der er ingen rubrikk for dødsstad, men under oppholdsstad står Dale i Bruvik, og stilling står som "handlende".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Harald og Anita for interessante innlegg!

 

Når det gjeld Martha Olsen, so hadde ikkje ho noko gardsnamn «med seg» til Dale, so då er ho neppe medteki i lista til Vaksdal Historielag...

 

Det er rimeleg å tru at Olivia døydde på Dale, men endeleg beskjed vil ein kanskje finna i kyrkjeboki for Dale, men denne er, so vidt eg har forstått, ikkje enno skanna?

 

Eg takkar igjen for god hjelp med denne huslyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Trond Ove for siste meldingi!

 

Det stemmer nok som du seier, men diverre gjev basen til DIS-Noreg ingen opplysningar om dødsstaden, so der er me like langt...

 

I dette tilfellet lyt me nok ta for oss kyrkje- eller klokkarboki for Dale for å vera heilt sikre på dødsstaden, men denne er neppe tilgjengeleg anna enn på Statsarkivet, eller i kyrkja på Dale...

 

Eg takkar på ny for hjelpi med denne huslyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.