Gå til innhold
Arkivverket

arkivportalen.no nede?


Bård Olsen
 Del

Recommended Posts

3 minutter siden, Bård Olsen skrev:

Jeg kommer meg ikke inn på arkivportalen, vet dere om det er et kjent problem, eller planlagt nedetid?

 

Det ser slik ut, men Arkivportalen er en tjeneste som leveres av Stiftelsen Asta (og ikke Arkivverket), så vi kan ikke hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Det er ikke alltid så lett å vite hvem som har ansvaret for hva ;)

Ser ut som den er oppe og fungerer igjen nå.

Endret av Bård Olsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nede igjen nå (500 internal server error), ingen som vet hvem som kan kontaktes?
Prøvde sidene til Asta, men det lå ingen driftsmeldinger der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivportalen er oppe igjen nå; der oppgis e-postadressen epost[alfakrøll]arkivportalen.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, den virker bare tilsynelatende... Jeg får søkt og sett på det meste, lagt til enheter til ny tralle, men den bruker vanvittig lang tid og går i http-500-feil når jeg skal se på trallen eller hvis forsøke å logge meg inn. Tenkte meg på lesesalen i morgen, men blir vanskelig når jeg ikke får bestilt noe ;)

Sendte mail, verdt et forsøk....

Endret av Bård Olsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.