Gå til innhold
Arkivverket
Anette Nordahl

Blomskogboken? Noen som vet hvor jeg får tak i den?

Recommended Posts

Anette Nordahl

Jeg søker etter slektninger fra Blomskog, og har i den anledningen hørt om en bok som heter Blomskogboken. Jeg har søkt etter den på nettet, men finner ingen sider hvor det går an å bestille den. Får jeg kjøpt den i Sverige? 

Er det noen som vet hvor jeg får tak i den, så hadde jeg blitt glad. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ann-Mary Engum

Blomskogsboken

blank_book.jpgFörfattare: Pelle Norelius m. fl
Utgivare: Blomskogs Hembygdsförening
Tryckår: 2004
Antal sidor: 474

Beskrivning
Sockenbok om Blomskog i västra Värmland med tillhörande sockengenealogi. Boken har två avdelningar. Familjer i Blomskog från 1600-talet till 1920 av Pelle Norelius, samt Konfirmander i Blomskogs kyrka 1899-2003, som innehåller gruppbilder av konfirmander med identifiering av de flesta. I den första delen följs alla familjer som bott i Blomskog från källornas början till 1920 upp. Uppgifterna är hämtade från husförhörslängder, ministerialböcker, domböcker, bouppteckningar, mantalslängder osv. Boken kostar 390 kronor + frakt och kan beställas från Stig Blom, Manhemsvägen 17, 672 92 Årjäng, tel 0573-30056.

Bok registrerad: 2004-08-05 00:00:00 av Carl-Johan Ivarsson | Senast uppdaterad: 2012-11-11 12:09:55
Kategori: Värmland | Sockengenealogier

http://www.genealogi.se/index.php?option=com_sobipro&pid=23&sid=2762:Blomskogsboken&Itemid=629

Endret av Ann-Mary Engum

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anette Nordahl

Takk for hjelpen! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.