Gå til innhold
Arkivverket
Lars E. Øyane

Thomas Thomasson Hauge alias Hogan eller Hougan (1867-1897) - frå Vågå til Rockford, IL - kvar vart det av kona og borni deira?

Recommended Posts

Lars E. Øyane

Eg har i mange år hatt dette punktet ståande òpe i manuskriptet mitt for garden Hauge i Luster, men no vonar eg på lite vetta eksperthjelp frå Brukarforum for å finna svar...:

Manuskriptet mitt ser slik ut;

~~~~~~~~~~~~~~~~~

Thomas Thomasson Hauge, f. i Luster 6.1.1867,

Thomas Hauge flytte kring 1877 med mori og stefaren til Vågå der han 24.3.1887 gifte seg med Kari Olsdotter frå Austrem nordre i Vågå.  Ho var dotter av av gardbrukar Ole Olson på Austrem nordre og kona Anna Paulsdotter frå Storvik og f. i Vagå 29.12.1862.  Thomas og Kari Hauge budde nokre år som innerstfolk på Austrem i Vågå, men utvandra i 1893 til Amerika der me finn dei att under namni Thomas og Kari Hougan på

##### (bustaden deira – i eller nær Rockford, Winnebago Co., IL – yrket hans der borte?)

der Thomas d. 2.2.1897. 

##### (namnet hans skrive Hougan i dødsregisteret for Winnebago Co., IL - Kari i 1900 kalla Carrie Hogan – enkje og vaskekone i Rockf0rd, IL – skal sidan ha vorte attgift og skal vera avlidi kring 1930 – lagnad?)

Dei fekk to born i lag:

a. Kirstina, kjend som Christine T. Hougan, f. i Vågå 10.1.1887,

##### (utvandra 1893 – lagnad? – død i ung alder?)

b. Olav, kjend som Ole T. Hougan, f. i Vågå 9.1.1889,

##### (utvandra 1893 – lagnad? – død i ung alder?)

~~~~~~~~~~~~~~~~~

Alt eg har av opplysningar er medteke i manuskriptet.  Eg fekk for over 35 år sidan opplyst at Kari gifte seg att og at borni døydde unge, men har ikkje noki kjelde for desse opplysningane...  Hadde eg den gongen fått eit nytt ættenamn for Kari, ville eg ha notert det!

Eg vonar at einkvan greier «takla» denne utfordringi og takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Egil for innleggjing av huslyden frå FT1900.

Noko eg ikkje la merke til før, er kva som står om Carrie at ho gifte seg i 1899 og hadde vore gift i eitt år!  Merkeleg...

Eg takkar på ny for hjelpi med denne huslyden og lever framleis i voni om ei løysing...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.