Gå til innhold
Arkivverket

Thomas Thomasson Hauge alias Hogan eller Hougan (1867-1897) - frå Vågå til Rockford, IL - kvar vart det av kona og borni deira?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg har i mange år hatt dette punktet ståande òpe i manuskriptet mitt for garden Hauge i Luster, men no vonar eg på lite vetta eksperthjelp frå Brukarforum for å finna svar...:

 

Manuskriptet mitt ser slik ut;

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Thomas Thomasson Hauge, f. i Luster 6.1.1867,

Thomas Hauge flytte kring 1877 med mori og stefaren til Vågå der han 24.3.1887 gifte seg med Kari Olsdotter frå Austrem nordre i Vågå.  Ho var dotter av av gardbrukar Ole Olson på Austrem nordre og kona Anna Paulsdotter frå Storvik og f. i Vagå 29.12.1862.  Thomas og Kari Hauge budde nokre år som innerstfolk på Austrem i Vågå, men utvandra i 1893 til Amerika der me finn dei att under namni Thomas og Kari Hougan på

 

##### (bustaden deira – i eller nær Rockford, Winnebago Co., IL – yrket hans der borte?)

 

der Thomas d. 2.2.1897. 

 

##### (namnet hans skrive Hougan i dødsregisteret for Winnebago Co., IL - Kari i 1900 kalla Carrie Hogan – enkje og vaskekone i Rockf0rd, IL – skal sidan ha vorte attgift og skal vera avlidi kring 1930 – lagnad?)

 

Dei fekk to born i lag:

a. Kirstina, kjend som Christine T. Hougan, f. i Vågå 10.1.1887,

 

     ##### (utvandra 1893 – lagnad? – død i ung alder?)

 

b. Olav, kjend som Ole T. Hougan, f. i Vågå 9.1.1889,

 

     ##### (utvandra 1893 – lagnad? – død i ung alder?)

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Alt eg har av opplysningar er medteke i manuskriptet.  Eg fekk for over 35 år sidan opplyst at Kari gifte seg att og at borni døydde unge, men har ikkje noki kjelde for desse opplysningane...  Hadde eg den gongen fått eit nytt ættenamn for Kari, ville eg ha notert det!

 

Eg vonar at einkvan greier «takla» denne utfordringi og takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Egil for innleggjing av huslyden frå FT1900.

 

Noko eg ikkje la merke til før, er kva som står om Carrie at ho gifte seg i 1899 og hadde vore gift i eitt år!  Merkeleg...

 

Eg takkar på ny for hjelpi med denne huslyden og lever framleis i voni om ei løysing...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Etter at eg no er komen over nye opplysningar om denne huslyden i Amerika, vil eg vil i dag gjerne få henta fram att dette emnet som har lege «i dvale» sidan i fjor vår.

 

Egil fann Carrie Hogan som enkje i FT1900; no har eg finne ho ogso i FT1910 for Rockford, Winnebago Co., IL som Kari Hogan. Ingen av borni er nemnde, men ho har ei svigerdotter Gertrude og ein soneson Harry: https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GRJB-9XW?i=6&cc=1727033

 

Merkeleg nok ser eg ikkje noko meir om denne huslyden, men det er jo so mange vis å skriva Hogan på...  Og kanskje andre har betre auge enn meg?

 

Her følgjer eit oppdatert manuskript:

 

~~~~~~~~~~~~~~

 

Thomas Thomasson Hauge, f. i Luster 6.1.1867,

Thomas Hauge flytte kring 1877 med mori og stefaren til Vågå der han 24.3.1887 gifte seg med Kari Olsdotter frå Austrem nordre i Vågå.  Ho var dotter av av gardbrukar Ole Olson på Austrem nordre og kona Anna Paulsdotter frå Storvik og f. i Vagå 29.12.1862.  Thomas og Kari Hauge budde nokre år som innerstfolk på Austrem i Vågå, men utvandra i 1893 til Amerika der me finn dei att under namni Thomas og Kari Hougan på

 

##### (bustaden deira – i eller nær Rockford, Winnebago Co., IL – yrket hans der borte?)

 

der Thomas d. 2.2.1897. 

 

##### (namnet hans skrive Hougan i dødsregisteret for Winnebago Co., IL - Kari i 1900 kalla Carrie Hogan – enkje og vaskekone i Rockf0rd, IL – 1910: Kari Hogan - widowed Rockford, IL working as a servant - later remarried? - died about 1930?)

 

Dei fekk to born i lag:

a. Kirstina, kjend som Christine T. Hougan, f. i Vågå 10.1.1887, utcvandra til Amerika med foreldri i 1893

 

     ##### (supposedly died young - after 1900!)

 

b. Olav, kjend som Ole T. Hougan, f. i Vågå 9.1.1889, utvandra òg med foreldri til Amerika i 1893 og d.

 

     ##### (date and place of his death? - Rockford about 1909/1910!?)

 

     Ole gifte seg

 

     ##### (date and place of his marriage? - 1909?)

 

     med Gertrude

 

     ##### (info? - born IL 1890 to German parents!)

 

     ##### (occupation?)

 

     i Rockford, Winnebago Co., Ill. og fekk ein son i lag.

 

     ##### (son: Harry C. Hogan, born IL 1910 - listed 1910)

 

~~~~~~~~~~~~~~

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand i freistnadane på å komplettera denne biografien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.12.2018 den 20.32, Lars E. Øyane skrev:

med Gertrude

 

     ##### (info? - born IL 1890 to German parents!)

 

     ##### (occupation?)

 

     i Rockford, Winnebago Co., Ill. og fekk ein son i lag.

 

     ##### (son: Harry C. Hogan, born IL 1910 - listed 1910)

 

Kan dette være Gertrude og Harry som er dobbeltregistrert i FT1910, bosatt hos foreldrene hennes i Naperville, Illinois?  https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:MK8Y-MH3

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Lars W. for eit spennande og utfordrande innlegg!

 

Eg har studert opplysningane dine, og eg fann dessutan eit Diller(!) family tree der Gertrude hadde ættenamnet Henwood, og då var ikkje vegen so lang til Chicago, IL:

 

FT1920: https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9R6W-622

 

FT1930: https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9RHM-31Z

 

FT1940: https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3QS7-L9MB-NHYB

 

Ifølgje FT1930 gifte William Henwood seg med Gertrude kring 1912, men denne vigsli finn eg ikkje.  Heller ikkje finn eg spor etter første vigsli hennar med Ole Hougan.  Derimot fann eg obituaries for William Henwood og for sonen Harry Ole Henwood, som tydeleg var einaste barnet Gertrude fekk.  Etter dette er me komne eit langt steg vidare med denne huslyden, og her følgjer eit oppdatert manuskript:

 

95823208_ScreenShot2018-12-07at6_15_29AM.png.80f2534bce69f908bcaed47fdb5fc662.png376881498_ScreenShot2018-12-07at5_59_02AM.png.00dcae3a4641a76fb207f5ac220e9157.png

 

~~~~~~~~~~~~~~

 

Thomas Thorson Hauge, son av føregåande brukar og herifrå garden, var f. 22.8.1842 og sette livet til då han datt utover ein jøkul 18.3.1867.  Han gifte seg 3.5.1866 med Metta Kirstine, kjend som Kirstina Christophersdotter frå Mørkrid, f. 2.11.1842.  Thomas fekk 8.2.1866 skøyte hjå far sin, men fekk ikkje driva garden meir enn eit år før det vart ende på han.  Men som me skal sjå, vart enkja buande her enno ei tid.  Thomas let etter seg ein son:

 1. Thomas Thomasson Hauge, f. i Luster 6.1.1867,

Thomas Hauge flytte kring 1877 med mori og stefaren til Vågå der han 24.3.1887 gifte seg med Kari Olsdotter frå Austrem nordre i Vågå.  Ho var dotter av av gardbrukar Ole Olson på Austrem nordre og kona Anna Paulsdotter frå Storvik og f. i Vagå 29.12.1862.  Thomas og Kari Hauge budde nokre år som innerstfolk på Austrem i Vågå, men utvandra i 1893 til Amerika der me finn dei att under namni Thomas og Kari Hougan på

 

 

##### (bustaden deira – i eller nær Rockford, Winnebago Co., IL – yrket hans der borte?)

 

 

der Thomas d. 2.2.1897. 

 

 

##### (namnet hans skrive Hougan i dødsregisteret for Winnebago Co., IL - Kari i 1900 kalla Carrie Hogan – enkje og vaskekone i Rockf0rd, IL – 1910: Kari Hogan - widowed Rockford, IL working as a servant - later remarried? - died about 1930?)

 

 

Dei fekk to born i lag:

a. Kirstina, kjend som Christine T. Hougan, f. i Vågå 10.1.1887, utvandra til Amerika med foreldri i 1893

 

 

     ##### (supposedly died young - after 1900!)

 

 

b. Olav, kjend som Ole T. Hougan, f. i Vågå 9.1.1889, utvandra òg med foreldri til Amerika i 1893 og d.

 

 

     ##### (date and place of his death? - Rockford about 1909/1910!?)

 

 

     Ole gifte seg

 

 

     ##### (date and place of his marriage? - 1909?)

 

 

     med Gertrude A.

 

 

     ##### (middle name?)

 

 

     Diller, f. i DuPage Co., Ill. 4.5.1889.  Ho d.

 

 

     ##### (Arlington Heights, IL or Maryland?)

 

 

     .11.1974. 

 

 

     ##### (Ole's occupation? - place of residence?)

 

 

     Gertrude gifte seg att

 

 

     ##### (date and lace of her 2nd marriage? - 1912?)

 

 

     med William Daniel Henwood, f. i Louisa Co., Va. 24.7.1885.  Han d. i Orlando, Fla. 27.7.1968. 

 

 

     ##### (electric engineer (1920) - stationary enginer (1930) - excavating engineer (1940) Chicago, IL)

 

 

     William og Gertrude budde i Chicago, Cook Co., Ill..  Gertrude fekk ein son, som var fr[ f;rste ekteskapet med Ole Hougan.

 

 

     ##### (son: Harry C. Hogan, born IL Mar. 6, 1910 - Harry Ole Henwood - died Lithonia, DeKalb Co., GA 22.12.1984)

 

 

 

~~~~~~~~~~~~~~

 

Det er likevel merkeleg kor «anonyme» desse folki er.  Dødsfalli til mori Kari og slsteri Christine samt Ole T. er ikkje å sjå nokon stad...!?

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand i freistnadane på å komplettera denne biografien!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.