Gå til innhold
Arkivverket

Synneva Olsdotter - fødd i Luster 1844 - til Amerika i 1861 - gift med John Rasmusson «Surdson» frå Holla (fødd 1843) - huslyden deira i Chippewa Co., WI?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Hjarteleg takk til Grethe, Lars W. og Lars J. for nye spennande innlegg!

 

Obituarien for Arlyne Waterhouse var kjempe, og eg har nettopp snakka med eine dotter hennar på telefonen.  Ho var svært interessert og kunne hjelpa meg med noko.  Ho refererte meg dessutan til ei søsterdotter, som har forska på slekti, men ho får eg ikkje tak i nett no!

 

Eg har etter dette oppdatert manuskriptet som erstattar manuskriptet i innlegg #20 ovanfor:

 

~~~~~~~~~~~~~~~

 

Synneva Olsdotter (Sørum), dotter av Anna og gardbrukarsonen Ole Østenson frå Søvde i Dale (1815-1897), var f. i Luster 13.6.1844,

Susie Olson utvandra til Amerika med mor si i 1861 og gifte seg i Madison, Wis. 28.10.1865 med John Rasmusson frå Verket i Holla, i Amerika kjend som John Surdson.  Han var son av verksarbeidar Rasmus Sørenson på Verket og kona Kirsten Torstensdotter, likeins frå Verket, og f. i Holla 11.2.1843, men utvandra til Amerika i 1862.  John og Susie farma først ei tid i Bloomer township, Chippewa Co., Wis., men flytte på 1870-talet til ein farm i Auburn township, Chippewa Co., Wis. der dei budde levetidi ut.  John d.

 

##### (place of his death?)

 

9.10.1914, medan Susie Surdson d.

 

##### (place of her death? – year 1925 or 1929?)

 

16.12.1925.  Dei fekk fem born i lag:

a. Rasmus, kjend som Robert Johnson, f.

 

     ##### (exact date and place of his birth? – WI)

 

     .6.1867, d.

 

     ##### (exact date and place of his death? – bur. Springbrook at New Auburn)

 

     1944.  Han gifte seg

 

     ##### (date and place of his marriage?)

 

     1919 med Olga

 

     ##### (middle name?)

 

     Hanson.  Ho var f. i Chippewa Co., Wis.  18.5.1900 og d.

 

     #### (place of her death? – Bloomer? – Chippewa Co., WI!)

 

     8.8.1980.  Robert og Olga tok over som farmarar på heimefarmen hans i Auburn township, Chippewa Co., Wis. og fekk tre born i lag.

 

     ##### (verify children?

            * Stella Johnson, born 1919, deceased

            * Ruby O. Christianson, Bloomer, WI – born Mar. 15, 1928)

            * Robert H. Johnson, born 1936, deceased)

 

b. Annette, kjend som Nettie Surdson, f. i Chippewa Co., Wis. 16.8.1870, d. i Minneapolis, Minn. 4.7.1958.  Ho gifte seg i Barron Co., Wis. 31.3.1895 med Charles Hiram Kirkwood, f. i Chippewa Co., Wis. 12.12.1870, d. i

 

     ##### (place of his death? – Barron, WI?)

 

     29.12.1942.  Charles var nokre år handelsmann («merchant») i New Auburn, Chippewa Co., Wis., men flytte kring 1908 til Barron, Barron Co., Wis. der Charles sidan livnærte seg som tinnsmed og røyrleggjar («tinner and plumber»).  Han og Nettie fekk fire born i lag.

c. Karoline Surdson, f. i Chippewa Co., Wis. 26.7.1873, d. i Chippewa Co., Wis. 30.1.1879.

d. Paula Olive, kjend som Olive Surdson, f. i Chippewa Co., Wis. 14.6.1877, d. i Eau Claire, Wis. 3.1.1967.  Ho gifte seg i Chippewa Co., Wis. 11.4.1908 med Alfred Anderson, f. i Chippewa Co., Wis. 13.4.1879.   Han d. i Chippewa Co., Wis. 18.12.1949.  Alfred og Olive farma i Auburn township, Chippewa Co., Wis. og fekk ei dotter i lag.

e. Lena Surdson, f. i Chippewa Co., Wis.

 

     ##### (exact date of her birth?)

 

     .1.1880, d.

 

     ##### (exact date and place of her death?)

 

     1908, ugift.

 

~~~~~~~~~~~~~~~

 

Eg vil freista følgja opp ogso dei andre greinene av denne huslyden, men takkar på ny for framifrå bistand og tek med glede imot fleire «gullkorn»...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.