Gå til innhold
Arkivverket
Torbjørn Henrik Hillersøy

Protokoll over politiske fanger i Bergen 1943

Recommended Posts

Finnes det oversikt over politiske fanger i Bergen frå februar 1942 til august 1943?

Ser at Haftbuch går fram til 18/2 1942 og Gefangenbuch B starter på 26/8 1943. Begge befinn seg på Statsarikvet i Bergen.

Er på jakt etter slik 1.hands informasjon om Alf Baurøy (f. 1927), frå Batalden i Kinn herad (evt. Flora kommune), Sogn og Fjordane, som sat i fangenskap i Bergen frå 20/4 til 25/5 1943.

Søkjer opplysningar om årsak til pågripelsen, om han vart sendt til Espeland fangeleir, etc.

Mvh Torbjørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnitaRiise (Statsarkivet Bergen)

Det stemmer at vi har protokollen som er i mellom dei to nemnde. Eg leita mellom 20.04.1943 og 25.05.1943, men kunne diverre ikkje sjå at Alf Buarøy var innskriven der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar!

Kanskje det derimot står noe om far til Alf, Jens Buarøy, i samme tidsrommet (20/4 1943-25/5 1943)?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnitaRiise (Statsarkivet Bergen)

Diverre, eg fann ikkje han heller der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hjelpa! Det var litt merkelig. Kunne motstandsfolk frå Sogn og Fjordane bli satt i arrest andre stader enn i Bergen?

Kanskje Jens vart ført direkte til Grini, der han sat frå 19.-21. august 1943, og vart så transportert til Natzweiler.

Kunne eg spørre deg om å utvide søket litt, både litt før 20/4 og litt etter 25/5 i 1943?

Mvh Torbjørn

Endret av Torbjørn Henrik Hillersøy

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange takk for lenkene, Ann-Mary!

Kanskje fangeprotokollane ikkje var heilt komplette, eller at dei to namna var ført opp i andre protokoller utanom Bergen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive