Gå til innhold
Arkivverket

Jørgen Haagenson frå Luster, fødd 1704 - busett i Årdal i 1734, men flytt derifrå att - kvar hamna han? - i Valdres eller i Bergen?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg har i mange år vore på leiting etter lagnaden til Jørgen Haagenson, fødd i Luster kring 1704.  Han er nemnd som faddar i Årdal i januar 1734, men er tydeleg flytt derifrå kort tid etter, og eg mistenker mannen for å vera flytt vidare, 

 

** anten til Vang i Valdres....

 

** eller til Bergen...

 

Før han flytte frå Luster kan Jørgen ha vore husmann på Kvenolane under garden Berge i Fortun, og kona hans kan ha heitt Inga Olsdotter, men dette er svrt usikkert!  Eg står absolutt «bom fast»!

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips om lagnaden til Jørgen Haagenson!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skifteregister for Kongsberg 1705-1801

ForretningID Dato År Prot. ref. Side
149 6490 04.12 1742 Skifteprotokoll 2 - 1739-1745 469a
  Rolle Relasjon Førenamn Etternamn Bustad Alder Merknad
1091 arvelater   Iørgen Wallers i Busdaelen   død
1092 arving ektefelle Karen Arnesdtr      
1093 arving sønn Hans Simon Iørgensen   10 år fglass.gif
1094 arving datter Anne Maria Iørgensdtr   3 år fglass.gif
1095 andre mor Maren ?     nevnt som Maren Wallers, men Wallers var nok mannens navn

http://gda.arkivverket.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=1&filnamn=sk06041705&gardpostnr=149&personpostnr=1092&merk=1092#ovre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Ann-Mary for nytt innlegg, som du må ha skrive før eg endra tema.  Eg fann nemlig at Jørgen Valdres gifte seg med si Karen Arnesdotter på Kongsberg i 1730, og då heitte han Jørgen Davidson.  Denne Jørgen kan soleis IKKJE ha vore den Jørgen Haagenson som eg leiter etter... Sorry...

 

Eg takkar på ny for alle gode tips om Jørgen Haagenson!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.