Gå til innhold
Arkivverket

Skannede pantebøker - Hadeland, Land og Valdres sorenskriveri kommer ikke opp


Ole Arild Vesthagen
 Del

Recommended Posts

Når jeg går inn på skannede pantebøker og velger Statsarkivet Hamar under "Oppbevaringssted", kommer ikke Hadeland, Land og Valdres sorenskriveri opp i feltet "Arkiv". Jeg finner det hvis jeg velger for eksempel Søndre Land i feltet kommune. Men bør ikke Hadeland, Land og Valdres også vises under "Arkiv"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Ole Arild Vesthagen skrev:

Når jeg går inn på skannede pantebøker og velger Statsarkivet Hamar under "Oppbevaringssted", kommer ikke Hadeland, Land og Valdres sorenskriveri opp i feltet "Arkiv". Jeg finner det hvis jeg velger for eksempel Søndre Land i feltet kommune. Men bør ikke Hadeland, Land og Valdres også vises under "Arkiv"?

 

Veldig pussig, for jeg klarer ikke å reprodusere problemet. Når jeg velger SAH kan jeg velge Hadeland, Land og Valdres sorenskriveri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mystisk, nå får jeg det opp også! Jeg er sikker på at tidligere fikk jeg opp bare Hadeland og Land tingrett, ikke Hadeland, Land og valdres sorenskriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.