Gå til innhold
Arkivverket

Skrivefeil på dåpsår


Line Rustad
 Del

Recommended Posts

Følger dette emne :) Tidligere var det en korrekturlenke til transkribert material, men hvor er den nå? 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antar at det kommer på plass etterhvert da, fint at alle kan bidra til at mest mulig blir korrekt.  :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har stilt spørsmålet annan stad utan å få svar, og stiller det på nytt her: Vil det vere mogeleg å sjå gamle korrekturmeldingar når dette kjem på plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pr nå er ikke funksjonen med å sende inn korrigeringer på plass. Jeg ser at det er feil i denne transkriberingen. Du må rett og slett ta var på feilen og melde denne inn når funksjonaliteten er på plass igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Torbjørn Igelkjøn skrev:

Eg har stilt spørsmålet annan stad utan å få svar, og stiller det på nytt her: Vil det vere mogeleg å sjå gamle korrekturmeldingar når dette kjem på plass?

Gamle korrekturmeldinger skal vises når funksjonen er på plass igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det er desverre ikke så mange av transkriberingene (for Stange) som er korrekturlest. Som registrator for mange av listene fra Stange, tar jeg gjerne imot tips om feil i registreringen. (Inntil en korrektur"løsning" dukker opp i Digitalarkivet).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Steinar! Leter endel på Stange for tiden så da skal jeg si ifra dersom jeg oppdager noe - takk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.