Gå til innhold
Arkivverket

Anna Marie Olsdotter Øvrebø Hickox (1845-1888) - frå Luster til Amerika i 1869 - gift med Oscar Hickox - borni hennar, vigsli og lagnaden til Oscar? - amerikansk utfordring!


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Denne huslyden har eg jobba ganske so mykje med gjennom mange år, men no står eg «bom fast» og kjem ikkje lenger...!

 

Anna Marie Olsdotter Øvrebø, fødd i Luster 7.8.1845 som dotter av Ole Ingebrigtson Sviggum (1810-1853) og kona Johanna Johannesdotter Øvrebø (1815-1889), utvandra med mor si til Amerika i 1869.

 

Ho fekk 15.11.1873 i Winona, MN ei «uekte» dotter Lina med Lars Jacobson: https://www.ancestry.com/interactive/60722/41742_314786-00235?pid=4728597&backurl=http://search.ancestry.com/cgi-bin/sse.dll?_phsrc%3DNzx1797%26_phstart%3DsuccessSource%26usePUBJs%3Dtrue%26gss%3Dangs-c%26new%3D1%26rank%3D1%26gsfn%3DLina%26gsfn_x%3DNP_NN_NIC%26msbdm%3D11%26msbdm_x%3D1%26msbdy%3D1874%26msbdy_x%3D1%26msbdp%3D1%26msbpn__ftp%3DWinona%20County,%20Minnesota,%20USA%26msbpn%3D3181%26msbpn_PInfo%3D7-%7C0%7C1652393%7C0%7C2%7C0%7C26%7C0%7C3181%7C0%7C0%7C0%7C%26msbpn_x%3DPACO%26msbpn__ftp_x%3D1%26cpxt%3D1%26cp%3D12%26MSAV%3D1%26MSV%3D0%26uidh%3D008%26pcat%3DBMD_BIRTH%26h%3D4728597%26dbid%3D60722%26indiv%3D1%26ml_rpos%3D18&treeid=&personid=&hintid=&usePUB=true&_phsrc=Nzx1797&_phstart=successSource&usePUBJs=true

 

Eg kan ikkje sjå noko til korkje Anna Marie eller Lina i FT1875 eller 1880, men Anna Marie fekk neste barnet sitt Martha L., fødd i South Dakota, truleg i Sioux Falls, SD, 15.7.1881.  Faren skal vera fødd i Illinois, men er ukjend.

 

So gifte Anna Marie seg før 1885, vigsli har eg ikkje greidd å finna..., med enkjemannen Oscar Hickox, fødd i Illinois, truleg i McHenry Co., IL i juni 1837, og dei fekk ein son i lag, Robert Otis Hickox, fødd i Sioux Falls, SD 20.9.1885.

 

So døydde Anna Marie Hickox i Sioux Falls, SD 3.5.1888, og som enkjemann flytte Oscar Hickox til ein farm i Washburn township, Barry Co., MO der han skal vera avliden mellom 1910 og 1920, utan at eg kan finna dødsfallet hans der!

 

Her er huslyden i FT1900: https://www.ancestry.com/interactive/7602/4118755_00536/28752348?backurl=https://www.ancestry.com/family-tree/person/tree/5958343/person/6933563568/facts/citation/24106613231/edit/record

 

Her er huslyden i FT1910: https://www.ancestry.com/interactive/7884/31111_4330350-00996/14121652?backurl=https://www.ancestry.com/family-tree/person/tree/5958343/person/6933563568/facts/citation/24106582288/edit/record

 

I 1900 kjem det fram at både Lina og Martha var stedøtrer av Oscar, so han kan ikkje ha vore far til Martha.

 

Spørsmåli, og utfordringane, mine er som følgjer:

 

** Kvar var Anna Marie og dotteri Lina i 1875 og 1880?

 

** Fullt namn til Martha L. og nøyaktig fødestad?  Kven var far hennar?

 

** Dato og stad for vigsli til Anna Marie og Oscar Hickox?

 

** Nærare detaljar om Oscar Hickox, mellomnamn, dato og stad for fødsel og død?

 

Dette er ikkje noki enkjel sak å løysa, men om nokon kan greia i alle fall delar av dette, er det ekspertane i Brukarforum, og eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:K64T-1B5

 

Name:    Oscar Hickox
Beneficiary's Name:    
Beneficiary 2 Name:    
Event Type:    Pension
Event Date:    1907-1933
Event Place:    United States
Form Type:    Army Invalid
Death Date:    08 Jun 1914
Affiliate Publication Title:    Veterans Administration Pension Payment Cards, 1907-1933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

???

https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:M3HJ-J4C

 

Name:    Oscar Hickox
Titles and Terms:    
Event Type:    Census
Event Year:    1900
Event Place:    Washburn Township Washburn town, Barry, Missouri, United States
District:    16
Gender:    Male
Age:    63
Marital Status:    Widowed
Race:    White
Race (Original):    W
Relationship to Head of Household:    Head
Relationship to Head of Household (Original):    Head
Number of Living Children:    
Years Married:    
Birth Date:    Jun 1837
Birthplace:    Illinois
Marriage Year (Estimated):    
Immigration Year:    
Father's Birthplace:    Virginia
Mother's Birthplace:    Virginia
Mother of how many children:    


Household    Role    Sex    Age    Birthplace
Oscar Hickox    Head    M    63    Illinois
Lena Hickox    Granddaughter    F    27    Minnesota
Martha Hickox    Granddaughter    F    19    South Dakota
Robert Hickox    Son    M    15    South Dakota
Richard Hickox    Father    M    91    Virginia

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familien Hickox i 1910: https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:M2TS-CZ1

 

Dødsfallet til Lena??

https://www.findagrave.com/cgi-bin/fg.cgi?page=gr&GSln=degroff&GSfn=lena&GSbyrel=all&GSdyrel=all&GSob=n&GRid=103884127&df=all&

 

Lena Hickox Degroff

 

Birth:  Nov. 15, 1873
Winona
Winona County
Minnesota, USA
Death:  Dec. 7, 1929
Phelps County
Missouri, USA
trans.gif
Daughter of Oscar Hickox

Wife of Charles E. DeGroff Marriage: 2 Oct 1914 Jackson, Missouri

Obit: Washburn News: Robert Hickox received the sad news the 6th his half-sister, Mrs. Lena Degroff died at St. Louis where he went immediately and brought the corpse here. She had been in falling health for a year or two and was taken to an invalid home in St. James. She operated the telephone office here for years and was one of the 220 converted in Bro. W. E Brown's meeting in 1898. She was a member of the Methodist church. 
 
 
Burial:
Washburn Prairie Cemetery 
Washburn
Barry County
Missouri, USA
 
Created by: Marie Ward Mills
Record added: Jan 21, 2013 
Find A Grave Memorial# 103884127
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Åsbjørg og Grethe for spennande og nyttige innlegg!

 

Eg er overtydd om at de har finne dødsfallet til Oscar Hickox 8.6.1914.  Eg har alltid forundra meg over den datoen som var oppgjeven for faren, som då ville ha vore 106 år gamal!  Men den attgjevne forklaringi er jo ganske grei.

 

Her er forresten dødsfallsregisteret for Missouri, men ingen Oscar å sjå nokon stad...  (kan namnet vera feilstava?):

 

http://s1.sos.mo.gov/Records/Archives/ArchivesMvc/

 

Opplysningane om Lena stemmer godt med det eg har.  Ho var gift med ein krigsveteran Charles Elmer DeGroff (1861-1950), men han reiste frå ho etter kort tid.  Dei fekk ingen born i lag.

 

Eg har det eg treng for Lena og ogso for halvbroren Robert Hickox.  Berre når det gjeld Martha er det litt «tunt»:

 

Martha gifte seg 17.10.1928, uvisst kvar, med enkjemannen James Brown, fødd 1867, død 1938, men heller ikkje dødsfallet hans finst i regitsret frå Missouri, endå dei budde i Barry Co., MO!  Martha døydde i mai 1968, truleg i Joplin, MO, men dato og nbnøyaktig stad er ukjende...  Heller ikkje dei fekk born i lag, men eg mistenker Martha for å ha hatt ein «uekte» son Leroy Hickox fødd i 1921...?  Dette har so langt ikkje vore mogeleg å stadfesta...

 

Eg takkar på ny for framifrå bistand med denne huslyden og vonar på fleire «gullkorn»...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

???

https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:XHX9-SWC

 

Martha L Brown

United States Census, 1930
Name Martha L Brown
Event Type Census
Event Date 1930
Event Place Flat Creek, Barry, Missouri, United States
Gender Female
Age 48
Marital Status Married
Race White
Race (Original) White
Relationship to Head of Household Wife
Relationship to Head of Household (Original) Wife
Birth Year (Estimated) 1882
Birthplace South Dakota
Father's Birthplace Illinois
Mother's Birthplace Norway
Sheet Letter A
Sheet Number 7
Household
Role
Sex
Age
Birthplace
James Brown Head M 63 Illinois
Martha L Brown Wife F 48 South Dakota
Harry Pendergraft Lodger M 16 Missouri

  

Martha som enke i 1940?

https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:K738-P4K

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Grethe Flood skrev:

Familien Hickox i 1910: https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:M2TS-CZ1

 

Dødsfallet til Lena??

https://www.findagrave.com/cgi-bin/fg.cgi?page=gr&GSln=degroff&GSfn=lena&GSbyrel=all&GSdyrel=all&GSob=n&GRid=103884127&df=all&

 

Lena Hickox Degroff

 

Birth:  Nov. 15, 1873
Winona
Winona County
Minnesota, USA
Death:  Dec. 7, 1929
Phelps County
Missouri, USA
trans.gif
Daughter of Oscar Hickox

Wife of Charles E. DeGroff Marriage: 2 Oct 1914 Jackson, Missouri

Obit: Washburn News: Robert Hickox received the sad news the 6th his half-sister, Mrs. Lena Degroff died at St. Louis where he went immediately and brought the corpse here. She had been in falling health for a year or two and was taken to an invalid home in St. James. She operated the telephone office here for years and was one of the 220 converted in Bro. W. E Brown's meeting in 1898. She was a member of the Methodist church. 
 
 
Burial:
Washburn Prairie Cemetery 
Washburn
Barry County
Missouri, USA
 
Created by: Marie Ward Mills
Record added: Jan 21, 2013 
Find A Grave Memorial# 103884127

 

 

Ser at Lars har disse opplysningene:

http://archiver.rootsweb.ancestry.com/th/read/MOSTONE/2003-03/1046574994

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Grethe og Ann-Mary for nye innlegg om denne huslyden!

 

Som de ser, so har eg jobba ganske so aktivt med denne problematske huslyden i mange år, og eg har sett spor etter meg både her og der.

 

Du, Grethe, har finne rette Martha og James Brown i innleggi ovanfor, berre so merkeleg at dei ikkje dukkar opp i offentlege kjelder nokon stad!

 

Dødsfallet til Oscar Hickox er komme «på plass», men eller står dei fire spørsmåli frå innlegg #1 framleis uløyste:

 

** Kvar var Anna Marie og dotteri Lina i 1875 og 1880?

 

** Fullt namn til Martha L. og nøyaktig fødestad?  Kven var far hennar?

 

** Dato og stad for vigsli til Anna Marie og Oscar Hickox?

 

** Nærare detaljar om Oscar Hickox, mellomnamn, dato og stad for fødsel og død?

 

Elles har funnet av fødsli (og dåpen) til Lina Hickox i november 1873 blåst nytt «liv» i denne utfordringi frå i fjor:

 

 

Eg har ein sterk mistanke om at barnefaren Lars Jacobson er identisk med den Lars Jacobson som i 1869 utvandra på same skipet(?) som Anna Marie Olsdotter, òg til Vernon Co., WI.  Eldste søsteri til Anna Marie var gift med Nils Jacobson, ein eldre bror av Lars, og Lars, som i 1871 gifte seg inn i ei «solid» «Yankee-ætt» med namn Pike og kort etter fekk sonen Frank med Lizzie Pike, må ha falle i «unåde» etter at han vart far til Lina i 1873, og der har me ganske sikkert forklaringi på at:

 

** Anna Marie «rømte» frå Vernon Co., WI over Mississippi-elvi til Winona, MN for å føda, og at

 

** Lars Jacobson vart skild frå Lizzie og «forsvinn»...

 

Eg vil henta fram att emnet om Lars Jacobson for å forfølgja han vidare der...

 

I mellomtidi takkar eg på ny for framifrå bistand for å freista kartleggja biografien til Anna Marie og særleg mannen Oscar og dotteri Martha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Eg vil i kveld gjerne få henta fram att dette emnet som har lege «i dvale» i over 2 år.  Eg har gjort eit notat i manuskriptet mitt om at dette KAN vera eit aktuelt alternativ for Anna Marie i FT1880.  Ho er fødd i Noreg kring 1845 og har dotteri Lena på 4 år.  Ho står som gift med ein Alonzo Devers, som eg elles ikkje veit noko om i det heile, og dei budde 1880 i Michigan: https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GYBZ-X4D

 

Alonzo Devers  Self  Male  38  New York, United States
Ann E Devers  Wife  Female  35  Norway
Lena Devers  Daughter  Female   4  Michigan, United States
Bessy Cressey  Other  Female  14  Michigan, United States

 

So vil gjerne få leggja fram eit komplett «arbeidsmanuskript» for denne huslyden der ein del alternativ for ulike hendingar vert drøfta:

 

~~~~~~~~~~~~~

 

Anna Maria Olsdotter {Sviggum}, f. {i Luster} 7.8.1845,

Anna M. Olson utvandra til Amerika i lag med mori i 1869 og gifte seg

 

##### (date and place of Anna’s marriage? – was perhaps first married to grocer Alonzo Devers in Midland City, Midland Co., Mich, f. N.Y. 1842 - ?? – only dau Lena 4 years old in 1880)

 

med enkjemannen Oscar

 

##### (Oscar’s middle name? – William Oscar?? – father Richard D. Hickox, born Va. Aug. 1, 1808, died Barry Co., Mo. July 4, 1901 - apparently married a 2nd time in McHenry Co., Ill. Sep. 9, 1861 to Charlotte Nurse

       NB: was he Danworth Hickock who Dec. 24, 1837 was married in Winnebago Co., Ill. to Sally M. Riley?  resided 1840 in Winnebago Co., Ill., both between 20 and 30 with one son and one dau aged 0-5 years!)

       1850-census in McHenry township of McHenry Co., Ill.:

       Delaney or Klancy(?) Hickox, 37, NY

       Oscar Hickox, 12, IL

       Thankful Hickox, 9, IL

       Serena Hickox, 7, IL

       James Hickox, 5, IL

       Marian Hickox, 3, IL)

 

Hickox, f.

 

##### (exact date and place of his birth? – Illinois!! – Winnebago or McHenry Co.??)

 

.6.1837.  Oscar Hickox var soldat i borgarkrigen («Civil War soldier»), men gifte seg første gongen

 

##### (date and place of Oscar’s 1st marriage? – no rec. McHenry Co., Ill. or Wabasha Co., Minn.! – prior to June 1860!)

 

med Louise

 

##### (middle name?)

 

kjend som Cordelia Mathews, f.

 

##### (date and place of her birth? – Oakland Co.? – Mich. 1841!)

 

##### (1850 census for Brooklyn township, McHenry Co., Ill. shows:

       Henry Matthews, 55, NY  farmer – listed 1860

       Almira Matthews, 42, NY  wife – listed 1860

       Richard Matthews, 18, NY  son

       Olliver Matthews, 16, MI  son

       Lovisa Matthews, 9, MI  dau

       Lewis Matthews, 13, MI  son

       Joseph Matthews, 7, MI  son – listed 1860

       Albert Matthews, 5, MI  son – listed 1860

       Chloe Matthews, 2, IL  dau – listed 1860 Flora

       Frank Matthews, 8/12 IL  son – listed 1860

       1860 also listed Martha 1852!)

 

##### (occupation and place of residence of Oscar and Miss Mathews? – Southeastern Kansas!!? – 1870 census farming Georgia township, Jasper Co., MO:

       Hickox, Oscar 32 IL farmer

       Hickox, Cordelia 28 MI

       Hickox, George W 10 IL

       Hickox, Jesse 3 KS

       Hickox, Richard D 60 NY carpenter

       family lived 1860 on farm in McHenry township, McHenry Co., IL!)

 

men første kona hans d.

 

##### (date and place of Miss Mathews’ death?)

 

Oscar flytte sidan med far sin til Sioux Falls, Minnehaha Co., S.D. der han livnærte seg som arbeidar («laborer»).  Andre kona Anna d. i Sioux Falls, S.D. 3.5.1888, og kort etter flytte Oscar Hickox til ein farm i Washburn township, Barry Co., Mo. der han d. 8.6.1914.  Born:

a. William George Hickox, f. i Woodstock, McHenry Co., IL 3.12.1860, d. i Coleraine, MN 24.8.21.11.1940, g. m. Anna Barbara Barman, f. i Sunbury, PA 8.9.1858, d. i Grand Rapids, MN 4.9.1938.  railroadconductor!

     obituary:

      Wm. Hickox, one of the pioneers of Coleraine, died Saturday night at 9:45 at his home on Roosevelt avenue. Feeble for a long time, Mr. Hickox had been confined to his home for several months. Mr. Hickox came to Coleraine from Proctor about 1910. He was a veteran railway conductor for the Duluth, Missabe & Northern, which later became the Duluth, Missabe & Iron Range, and had the distinction of being the oldest member of the Order of Railway Conductors. Before coming to Coleraine he had a run from Proctor to Virginia, and it was when his run was changed to Proctor-Coleraine, that he moved here, 30 years ago. He was 79. Fourteen years ago he retired from his long service with the railroad but continued to make his home in Coleraine.

He was born at Woodstock, Ill. On October 29, 1891, he married Anna B. Garman at Sioux City, Iowa. One son, Roy Hickox, was born to them. Mrs. Hickox died two years ago the 4th of the coming September. Mr. Hickox is survived by his son and Mrs. Edith Hickox, who cared for Mrs. Hickox before she died and who has given the best and kindest of care to Mr. Hickox for several years. One brother, Jesse Hickox lives at Washburn, Mo., and was here for the funeral. There are also a half-brother and half-sister, Robert Hickox and Mrs. Martha Brown, both of Washburn, Mo.

Funeral services were conducted at the Peterson chapel Tuesday afternoon and interment was in Lakeview cemetery. Rev. R. O. Johnson of the Presbyterian church read the services and Miss Walborg Martinsen, with Mrs. E. H. Winberg playing the organ music, sang two hymns, "Lead, Kindly Light" and "No Night There". Pallbearers were Matt O'Hara, A. J. Lemire, Chas. Larson, Leo Lafardeau, P. C. Warner and E. T. Eckland.

(obituary from the Itasca Iron News, Coleraine, MN, dated 29 August 1940)

 

b. Jesse Richard Hickox, son av Oscar Hickox og første kona hans, var f.

 

     ##### (place of Jesse’s birth? – ”southeastern Kansas” – mother born Michigan!)

 

     Ks. 16.2.1868 og d. i Washburn, Barry Co., Mo. 14.3.1947.  Han gifte seg i Los Angeles, Cal. 28.11.1917 med Anna

 

     ##### (Anna’s middle name? – par.: at death her parents’ names are given as Thomas Mann and Sephina Smith! – at marriage her parents’ names are given as Tomas Stokey and Sabina Smith! – had been married to Johnston, was divorced!)

 

     Mann Johnston.  Ho var f. i Gloucester, Gloucestershire, England 26.9.1873, men utvandra til Amerika med foreldri sine i 1875. 

 

     ##### (year of Anna’s emigration to be verified!? – death rec. says 1875 – 1920 census says 1883! – California from 1908!!)

 

     Ho d. i Norwalk, Cal. 12.2.1933. 

 

     ##### (NB: 1920 census shows Roxie Jess Hickox, born in Kansas 1868 (Ill/Ill) as a stock yard laborer residing in Los Angeles, Cal. with his wife Anna, born in England 1872 (em. 1883) – no children!)

 

     Jesse var jarnbanearbeidar («railroad worker») og han og Anna budde i Los Angeles, Los Angeles Co., Cal., men som pensjonist og enkjemann flytte Jesse i 1937 attende til Washburn, Barry Co., Mo. der han sidan budde hjå halvbroren Robert.  Ingen born.

 

c. Lina, kjend som Lena Hickox, dotter av Anna Marie og husmannssonen Lars Jacobson frå Teigen under Kroken (1852-    ), var f. i Winona Co., Minn. 15.11.1873 og d. i St. James, Phelps Co., Mo. 7.12.1929.  Ho gifte seg i Kansas City, Mo. 2.10.1914 med Charles Elmer DeGroff.  Han var f. i Fond du Lac Co., Wis. 29.6.1861 og d. i Los Angeles, Cal. 22.11.1950. 

 

     ##### (middle name? – 1920 census Ruth township, Stone Co., Mo. shows Charles E. DeGroff, divorced, 58, born Wis. (NY/OH) – renting – secretary treasurer – also found 1910 (49 Wis/NY/OH), but then farming own farm with wife (married Carthage, Jasper Co., MO Aug. 5, 1907) Hattie (E. Chadwich) (41 Mo) – 1930 widowed residing Reeds Spring, Stone Co., MO – 1935 and 1940 res. vet. Hosp. Bay Pines, Pinellas Co., FL – 1900: single photographer res. Warrensburg, Johnson Co., MO! – grew up in Cumberland Co., NJ and was buried there!!)

 

     ##### (Lena 1900 and 1910 with stepfather – 1910: telephone operator! – 1920 Lena lived ”married”, keeping house for bro-in-law George M. DeGroff, born Wis. 1850, a single goat ranch manager in Ruth township, Stone Co., Mo.!)

 

     Lena og Charles var barnlause.

d. Martha L.

 

     ##### (Martha’s middle name? – NB: in 1900 said to be a stepdaughter of Oscar’s, but with father born in Illinois!!)

 

     Hickox, f. i Minnehaha Co.,

 

     ##### (county of Martha’s birth to be verified! – no birth record found in Minnehaha Co., S.D. or South Dakota State!)

 

     S.D. 15.7.1881, d.

 

     ##### (exact date and place of Martha’s death? – Joplin, Mo.?)

 

     .5.1968.  Martha gifte seg

 

     ##### (place of Martha’s marriage?)

 

     17.10.1928 med enkjemannen James

 

     ##### (James’ middle name?)

 

     Brown, f.

 

     ##### (exact date and place of James’ birth? – Illlinois! – both parents born NY! – 1920 census suggests 1866! – brother: T. F. Brown and sister Elizabeth Calvey, both of Springfield, Mo.)

 

1880 Census Place: Warren, Henderson, Illinois

Joseph BROWN       Self            M               M               W              59              NY

      Occ:    Farmer                       Fa: FRA   Mo: FRANCE

Caroline BROWN     Wife          F                M               W              48             NY

      Occ:    Keeping House         Fa: NJ      Mo: NJ

Anna BROWN          Dau           F                S                W              16              IL

                                                      Fa: NY      Mo: NY

Edmond BROWN    Son            M               S                W              14              IL

      Occ:    Farm Laborer            Fa: NY      Mo: NY

James BROWN         Son            M               S                W              12               IL

                                                      Fa: NY      Mo: NY

Barnum BROWN     Son            M               S                W              8                IL

                                                      Fa: NY      Mo: NY

Joseph BROWN       Son            M               S                W              6                IL

                                                      Fa: NY      Mo: NY

Allis BROWN             Dau           F                S                W              3                IL

                                                      Fa: NY      Mo: NY

 

     1867.  Han d. i Barry Co., Mo.

 

     ##### (exact date of his death?)

 

     1938.  James gifte seg første gongen

 

     ##### (date and place of James’ 1st marriage?)

 

     med Etta V.

 

     ##### (middle and maiden names?)

 

     Minor.  Ho var f. i Independence, Ia. 6.6.1867 og d. i Barry Co., Mo. 21.1.1927.  James Brown farma i Washburn township, Barry Co., Mo., medan

 

     ##### (Martha’s occupation(s) and place(s) of her residence? – Martha listed 1900 and 1910 with father – no occ. – listed 1920 with sister Lena DeGroff in Ruth township, Stone Co., Mo.! – James farmed in the Horner community near Cassville, Barry Co., Mo.! – maybe Martha retired to Joplin, Jasper Co., Mo.?  - 1930: farming in Flat Creek township, Barry Co., MO – 1940: Martha widowed housekeeper in Washburn, Barry Co., MO)

 

     Martha fekk ingen born, og heller ikkje hadde James born med første kona si.

e. Robert Otis Hickox, f. i Minnehaha Co., S.D. 20.9.1885, d. i Joplin, Mo. 4.8.1965.  Han gifte seg i Miami, Okla. 21.1.1914 med Florence Virginia, kjend som Virginia Stephens.  Ho var f. i Barry Co., Mo. 4.4.1886 og d. i Joplin, Mo. 9.5.1952.  Robert og Virginia tok over heimefarmen hans i Washburn township, Barry Co., Mo., men flytte sidan

 

     ##### (year of Robert and Virginia’s removal to Washburn city? – apparently after 1920 and prior to 1940!?)

 

     til Washburn, Barry Co., Mo. der Robert var landhandlar og fôrhandlar («general merchant and feedstore owner»).  Dei fekk to born i lag.

 

     ##### (children:

            * John Hickox, born Mo. 1914 – apparently born Oct. 28, 1914 and died Feb. 1981 as res. of Arkansas City, Cowley Co., Ks.?

            * Roberta Hickox Nolen, born May 3,l 1921, died Jan. 29, 1996 as res. of Davenport, Polk Co., FL)

 

     ##### (NB: Jesse Hickox’ obituary from 1947 refers to two nephews and one niece:

            * John Hickox of California

            * LeRoy Hickox of California

            * Mrs. Roberta Nolen of Mountainburg, Ark. – her daughter Paula Nolen of Martinburg, Ark.

 

       WHO WAS LEROY HICKOX?? – Martha’s son?

       ?Leroy E. Hickox, born May 31, 1920, died in Pierce Co., GA July 20, 1990 – soc. Sec. Iss. GA)

 

1880: Sioux Falls, Minnehaha Co., S.D.:

 

R. D. HICKOCK       Self            M               W              W              68             NY

      Occ:    Laborer     Fa: CT      Mo: RI

Oscar HICKOCK      Son            M               W              W              42              IL

      Occ:    Laborer     Fa: NY      Mo: MI

Willis HICKOCK       Son            M               S                W              19              IL

      Occ:    Laborer     Fa: NY      Mo: MI

 

~~~~~~~~~~~~~

 

Eg takkar på ny for framifrå bistand i freistnadane på å komplettera denne biografien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Lars E. Øyane skrev:

Martha gifte seg

     ##### (place of Martha’s marriage?)

     17.10.1928 med enkjemannen James

     ##### (James’ middle name?)

     Brown, f.

https://search.ancestry.com/cgi-bin/sse.dll?indiv=1&dbid=1171&h=504611191&tid=&pid=&usePUB=true&_phsrc=iYz2037&_phstart=successSource

 

Name: Martha L Hickox
Marriage Date: 17 Oct 1928
Marriage Place: Barry, Missouri, USA
Spouse: James Brown
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Sven for siste innlegget!

 

Utifrå biografien som du fann for Leroy, høyrer han heilt klart IKKJE til «vår» Hickox-huslyd!  Derimot ser eg at William Hickox, sonen som Oscar hadde frå første ekteskapet sitt, let etter seg ein son Leroy «Roy» Hickox, og han budde i California i 1940!

 

Soleis er den «gåta» løyst!

 

Men eg har i dag sete med ei anna «gåte» som eg har vanskar med å finna ei løysing på:

 

* Oscar Hickox gifte seg første gongen med ei Cordelia som utifrå fleire kjelder hadde jentenamnet Mathews, og eg har til no trudd at ho måtte vera ei søster av den Lewis Mathews, som Jesse Richard Hickox budde hjå i 1880: https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GYBN-99XC?

Men kona til Lewis var Thankful Hickox, ei søster av Oscar, og ei anna søster Serena budde i same huslyden i Wabasha Co., MN i 1870!

 

* Cordelia var ifølgje FT1860 fødd i MI i 1840, medan ho ifølgje FT1870 var fødd i MI i 1842.  Lewis Mathews hadde ei søster Louise fødd i MI kring 1841, men denne Louise gifte seg i McHenry Co., IL i 1857 med John Ingersoll, so ho kan det ikkje vera som vart kalla Cordelia.  Og det finst fleire family trees hjå ancestry.com som syner denne Mathews huslyden, men ingen av dei nemner Cordelia som dotter!!  Eg har ingen grunn til å tvila på at Cordelia var ei Mathews av fødsel (kjem melom anna fram av vigselsattestane til båe sønene hennar), men kven var ho då??

 

* På same side i FT1860 for McHenry Co., IL finn me Oscar og Cordelia Hickox i lag med far hans (Richard, då enkjemann) og dei yngre søskeni.  Neste huslyd er Lewis og Thankful Mathews, medan foreldri til Lewis, Henry og Almira Mathews står like over: https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GYBX-9WZP

 

Sentrale problemstillingar her er følgjande:

 

** Finna båe vigslene til Oscar Hickox - først med Cordelia kring 1859 og sidan med Anna Marie kring 1884?

 

** Finna første vigsli til Anna Marie med Alonzo Devers kring 1878?

 

** Finna fødsli til Martha, dotteri hennar Anna Marie, i 1881?

 

No fann eg nettopp skiftet etter Anna Marie frå 1889: https://www.ancestry.com/interactive/9081/004182858_00898

og her kjem det fram at medan eldste dotteri Lena hadde Swiggum som ættenamn (det var jo jentenamnet til mori!), heitte dei andre to borni hennar Martha og Robert Hickox, og Oscar Hickox sa seg vera far til båe!!  Dette til tross, kjem det fram av FT1900 at både Lena og Martha var «Sdaughters» (Stepdaughters): https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HT-6LNC-WWF?

FT1910 kallar både Lena og Martha for «daughters»: https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GRVH-9SBQ

 

Elles dukka det nettopp opp ein obituary frå Sven for Oscar Hickox frå 1914 - hjarteleg takk til deg, Sven!  Eg har lenge hatt von om at ein slik ville komma fram, men diverre fortel ikkje denne obituaries noko om korkje fødselsdato eller vigslene hans...  Og merkeleg er det jo òg at me ikkje kan finna den offisielle dødsattesten hans i basen over avlidne i Missouri!

 

Hjarteleg takk ogso for dei siste meldingane, som gjev svar på andre utfordringar i denne huslyden!

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand med denne huslyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Lars E. Øyane skrev:

James gifte seg første gongen

     ##### (date and place of James’ 1st marriage?)

     med Etta V.

     ##### (middle and maiden names?)

     Minor.

https://search.ancestry.com/cgi-bin/sse.dll?indiv=1&dbid=1171&h=506474289&tid=&pid=&usePUB=true&_phsrc=iYz2042&_phstart=successSource

Name: Miss Ettie V Minor
Marriage Date: 11 May 1894
Marriage Place: Kansas City, Jackson, Missouri, USA
Spouse: James Brown
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Sven for nye interessante innlegg!

 

Eg har no sett opp eit meir «kortfatta» manuskript for denne huslyden der nye opplysningar er tekne med.  So får ein kanskje eit betre oversyn over kva utfordringar som framleis står att å løysa...:

 

~~~~~~~~~~~~~~~

 

Anna Maria Olsdotter {Sviggum}, f. i {Luster} 7.8.1845,

Anna M. Olson utvandra til Amerika i lag med mori i 1869 og gifte seg

 

##### (date and place of Anna’s marriage? – was perhaps first married to grocer Alonzo Devers in Midland City, Midland Co., Mich, f. N.Y. 1842 - ?? – only dau Lena 4 years old in 1880)

 

med enkjemannen Oscar

 

##### (Oscar’s middle name? – William Oscar??)

 

Hickox, f.

 

##### (exact date and place of his birth? – Illinois!! – Winnebago or McHenry Co.??)

 

.6.1837.  Oscar Hickox var soldat i borgarkrigen («Civil War soldier»), men gifte seg første gongen

 

##### (date and place of Oscar’s 1st marriage? – no rec. McHenry Co., Ill. or Wabasha Co., Minn.! – prior to June 1860!)

 

med Cordelia

 

##### (middle name?)

 

Mathews, f.

 

##### (date and place of her birth? – Mich. 1840/1842)

 

men Cordelia d.

 

##### (date and place of her death? - after 1870/prior to 1880)

 

Oscar flytte sidan med far sin til Sioux Falls, Minnehaha Co., S.D. der han livnærte seg som arbeidar («laborer»).  Andre kona Anna d. i Sioux Falls, S.D. 3.5.1888, og kort etter flytte Oscar Hickox til ein farm i Washburn township, Barry Co., Mo. der han d. 8.6.1914.  Born:

a. George William, kjend som William G. Hickox, f. i McHenry Co., IL 3.12.1860, d. i Coleraine, MN 21.11.1940.  Han gifte seg i Sioux City, Ia. 19.10.1891 med Anna Barbara Garman, f. i Dauphin Co., Penn. 8.9.1858.  Ho d. i Grand Rapids, MN 4.9.1938.  William var jarnebanekonduktør («railroad conductor»), og han og Anna budde i Proctor, St. Louis Co., Minn. til dei i 1910 busette seg i Coleraine, Itasca Co., Minn.  Dei fekk ein son i lag.

b. Jesse Richard Hickox, f. i Montgomery Co., Ks. 16.2.1868, d. i Washburn, Barry Co., Mo. 14.3.1947.  Han gifte seg i Los Angeles, Cal. 28.11.1917 med Anna

 

     ##### (Anna’s middle name? – par.: at death her parents’ names are given as Thomas Mann and Sephina Smith! – at marriage her parents’ names are given as Tomas Stokey and Sabina Smith! – had been married to Johnston, was divorced!)

 

     Mann Johnston.  Ho var f. i Gloucester, Gloucestershire, England 26.9.1873, men utvandra til Amerika med foreldri sine i 1875. 

 

     ##### (year of Anna’s emigration to be verified!? – death rec. says 1875 – 1920 census says 1883! – California from 1908!!)

 

     Ho d. i Norwalk, Cal. 12.2.1933. 

 

     ##### (NB: 1920 census shows Roxie Jess Hickox, born in Kansas 1868 (Ill/Ill) as a stock yard laborer residing in Los Angeles, Cal. with his wife Anna, born in England 1872 (em. 1883) – no children!)

 

     Jesse var jarnbanearbeidar («railroad worker»), og han og Anna budde i Los Angeles, Los Angeles Co., Cal., men som pensjonist og enkjemann flytte Jesse i 1937 attende til Washburn, Barry Co., Mo. der han sidan budde hjå halvbroren Robert.  Ingen born.

 

c. Lina, kjend som Lena Hickox, dotter av Anna Marie og husmannssonen Lars Jacobson frå Teigen under Kroken (1852-    ), var f. i Winona Co., Minn. 15.11.1873 og d. i St. James, Phelps Co., Mo. 7.12.1929.  Ho gifte seg i Kansas City, Mo. 2.10.1914 med Charles Elmer DeGroff.  Han var f. i Fond du Lac Co., Wis. 29.6.1861 og d. i Los Angeles, Cal. 22.11.1950. 

 

     ##### (1920 census Ruth township, Stone Co., Mo. shows Charles E. DeGroff, divorced, 58, born Wis. (NY/OH) – renting – secretary treasurer – also found 1910 (49 Wis/NY/OH), but then farming own farm with wife (married Carthage, Jasper Co., MO Aug. 5, 1907) Hattie (E. Chadwich) (41 Mo) – 1930 widowed residing Reeds Spring, Stone Co., MO – 1935 and 1940 res. vet. Hosp. Bay Pines, Pinellas Co., FL – 1900: single photographer res. Warrensburg, Johnson Co., MO! – grew up in Cumberland Co., NJ and was buried there!!)

 

     ##### (Lena 1900 and 1910 with stepfather – 1910: telephone operator! – 1920 Lena lived ”married”, keeping house for bro-in-law George M. DeGroff, born Wis. 1850, a single goat ranch manager in Ruth township, Stone Co., Mo.!)

 

     Lena og Charles var barnlause.

d. Martha L.

 

     ##### (Martha’s middle name? – NB: in 1900 said to be a stepdaughter of Oscar’s, but with father born in Illinois!!)

 

     Hickox, f. i Minnehaha Co.,

 

     ##### (county of Martha’s birth to be verified! – no birth record found in SD!)

 

     S.D. 15.7.1881, d. i Joplin, Mo. 17.5.1968.  Martha gifte seg i Barry Co., Mo. 17.10.1928 med enkjemannen James

 

     ##### (James’ middle name?)

 

     Brown, f. i Livingston Co., Ill. 29.3.1867.  Han d. i Barry Co., Mo. 16.2.1938.  James gifte seg første gongen i Kansas City, Mo. 11.5.1894 med Etta V.

 

     ##### (middle name?)

 

     Minor.  Ho var f. i Buchanan Co., Ia. 6.6.1865 og d. i Barry Co., Mo. 21.1.1927.  James Brown farma i Washburn township, Barry Co., Mo. og frå 1925 i Flat Creek township, Barry Co., Mo.  Som enkje flytte Martha attende til Washburn, Barry Co., Mo. der ho livnærte seg som hushaldar («housekeeper»).  James fekk ikkje born i nokon av ekteskapi sine.

e. Robert Otis Hickox, f. i Minnehaha Co., S.D. 20.9.1885, d. i Joplin, Mo. 4.8.1965.  Han gifte seg i Miami, Okla. 21.1.1914 med Florence Virginia, kjend som Virginia Stephens.  Ho var f. i Barry Co., Mo. 4.4.1886 og d. i Joplin, Mo. 9.5.1952.  Robert og Virginia tok over heimefarmen hans i Washburn township, Barry Co., Mo., men flytte på 1930-talet inn til sjølve Washburn, Barry Co., Mo. der Robert var landhandlar og fôrhandlar («general merchant and feedstore owner»).  Dei fekk to born i lag.

 

~~~~~~~~~~~~~~~

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand i freistnadane på å komplettera denne biografien!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.