Gå til innhold
Arkivverket

Innlogging


Aase R Sæther - Gloppen
 Del

Recommended Posts

Er det berre hos meg, eller er DA blitt gløymsk? Eg må stadig logge meg inn på forum, sjølv om eg har haka av Hugs meg-ruta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik var det hos meg også ,sist søndag.

Rakk ikke annet enn å logge meg inn.

Men i løpet av mandagen var alt i skjønneste orden igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkeleg. Eg har ikkje måtta logge inn på nytt etter at forumet vart oppgradert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått greit med innlogging her også,bortsett

fra forrige helg.

Vet ikke hvorfor det skjedde,men

 det skjedde med veldig korte mellomrom.

Gikk jeg fra Pc'en et kvarters tid,var  jeg

utlogget når jeg kom tilbake.

Irriterende var det!

 

 

 

 

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan muligens sjå ut som det har samanheng med at eg vekslar mellom to maskiner. Så lenge eg er inne berre på den eine, slepp eg innlogging. Går eg så til den andre maskina, må eg logge inn - og går eg tilbake til den fyrste, må eg logge inn igjen.

 

Eg har ikkje endra på innstillingane på dei 2 maskinene, og det viktigaste: Det var ikkje slik før 6.juni...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det berre eg som opplever dette? Det har tydelegvis med desse to maskinene mine å gjere; så lenge eg berre arbeider på den eine, blir eg hugsa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er av og til inne på forumet via mobilen, men er framleis innlogga begge stader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt om det fra andre. Er selv innlogget fra fem (!) enheter, dvs. mobil, pc og div Mac.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pussig. Eg har som sagt ikkje gjort endringar på nokon av dei to maskinene mine, og er haka av med Hugs meg på begge - men det hjelper ikkje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ein mobiltelefon som du kan logge inn på og bruke som ei tredje maskin for å finne ut om dette også skjer då, evt. kva for byte som skaper problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er omtrent bestandig innlogget på både mobil og Pc på dag og kveldstid,og det var jeg også når denne stadige utloggingen skjedde.

 

Det skjedde både på Pc og mobil.

Har ikke rørt innstillinger,hverken før eller etter at det skjedde.

 

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke oppdatert forumet eller login-serveren på flere uker så det er nok ikke pga oppdateringen forrige uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då håpar eg verkeleg det er ein gluping som kan forklare meg korleis dette kan henge i hop. Det er litt irriterande :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desom det kan vere noko oppklarande: Eg er innlogga når eg kjem på Digitalarkivet si framside, på begge maskinene samtidig, utan at det er noko trøbbel med det. Det er når eg skal inn på Forum problemet oppstår.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo evt. prøve å slette hurtigbuffer, cookies osv. i nettlesarane, evt. sjå om dette skjer med ein annan nettlesar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har renska begge maskinene for gamle kakerestar m.m. og det har ikkje hjelpt. Må logge inn på nytt når eg har brukt den andre maskina i mellomtida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 3.7.2017 den 17.05, Aase R Sæther - Gloppen skrev:

- og då ser problemet ut til å vere vekk, like brått som det kom.

- utan at eg har gjort noko som helst.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.