Gå til innhold
Arkivverket

Det "ekte" gamle Digitalarkivet


Alf Kristian Andreassen
 Del

Recommended Posts

Er det noen som vet hvor det gamle gode Digitalarkivet er? Den linkesamlingen på forsiden hadde en link til denne og jeg mener å huske at den fungerte fortsatt de fleste gangene. 

 

Dypt savnet i disse tider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
22 minutter siden, Torbjørn Steen-Karlsen skrev:

Men trykker man på gammel debatt får man jo bare "feil".

 

TSK

 

Lenken til gammel debatt virker ikke.

 

Men du kan jo søke opp temaer i "Arkiv"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.6.2017 den 0.25, Ann-Mary Engum skrev:

 

Som rimelig "ny" bruker  ( 2,5 år) så overasker det meg stadig vekk at det skal være så mye ekstra informasjon å finne på det gamle arkivet, og samtidig ligger det så ut i he..... skjult for nye brukere.

Skulle gjerne ønske å få en plausibel forklaring på det fra de som har fått ansvaret fra Staten til  å ta seg av denne viktige historikken i det norske folks liv og historie.

 

Da vennligst spar meg for pølsevev fra andre intresse organisasjoner etc. 

 

Mvh

Ivar

 

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle Digitalarkivet skulle stengast ved nyttår for fleire år sidan, men etter at mange engasjerte seg vart det bestemt at Gamle Digitalarkivet skulle få leve på nåde på ubestemt tid. Tilsvarande gjaldt for det gamle forumet, og det blei etter ei tid brått stengt. Eg trur dette skjedde i samband med at Digitalarkivet vart hacka. Den gamle programvaren til forumet utgjorde ein sikkerheitsrisiko. Overføringa til det nye forumet gjekk dårleg, så formateringa er feil og mange lenker og bilete manglar.

 

Det meste av det som var i Gamle Digitalarkivet skulle ha vore overført for fleire år sidan. Unntaka er dei databasane som ikkje stettar dagens strenge kvalitetskrav, desse blir borte for godt når Gamle Digitalarkivet blir stengt. Dette gjeld m.a. nyttige databasar som emigrantdatabasar frå Stavanger og samledatabasane frå Sogn og Fjordane.

Endret av Torbjørn Igelkjøn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Torbjørn Igelkjøn skrev:

Gamle Digitalarkivet skulle stengast ved nyttår for fleire år sidan, men etter at mange engasjerte seg vart det bestemt at Gamle Digitalarkivet skulle få leve på nåde på ubestemt tid. Tilsvarande gjaldt for det gamle forumet, og det blei etter ei tid brått stengt. Eg trur dette skjedde i samband med at Digitalarkivet vart hacka. Den gamle programvaren til forumet utgjorde ein sikkerheitsrisiko. Overføringa til det nye forumet gjekk dårleg, så formateringa er feil og mange lenker og bilete manglar.

 

Det meste av det som var i Gamle Digitalarkivet skulle ha vore overført for fleire år sidan. Unntaka er dei databasane som ikkje stettar dagens strenge kvalitetskrav, desse blir borte for godt når Gamle Digitalarkivet blir stengt. Dette gjeld m.a. nyttige databasar som emigrantdatabasar frå Stavanger og samledatabasane frå Sogn og Fjordane.

Hvor er det ikke mulig å flytte disse tingene til en annen "container" utenfor digitalarkivet - og så la det sitte der?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for den, dette var eg faktisk ikkje klar over. Det er bra at den eine av to emigrantdatabasar for Stavanger er overført til "nye" Digitalarkivet. Men den andre blir vel neppe vidareført.

http://gda.arkivverket.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=STAV&spraak=n&metanr=1532

Årsaka er vel at ein har sett saman ein database frå alle mogelege kjelder, og det er ikkje slik det blir gjort no. Men slike databasar vil etter mi meining ha sin nytteverdi uansett. Eg håpar difor at denne og andre databasar som ikkje kan leggjast ut hos Digitalarkivet kan leggjast ut andre stader den dagen "Gamle" Digitalarkivet vert stengt ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyrkjebokdatabasane frå Sogn og Fjordane var lenge tilgjengelege der dei eigentleg kom frå - på Fylkesarkivet sine heimesider. Denne sida ser slik ut:

http://www.sffarkiv.no

og ein kan her lese at "Utdatert teknologi gjorde portalen sårbar, og av tryggleiksomsyn er websidene difor teken av Internett".

 

Alle lenker går til "Nye" Digitalarkivet. Som ikkje inneheld dei nemnde kyrkjebokdatabasane frå Sogn og Fjordane. Desse er berre å finne i "Gamle" Digitalarkivet, som skulle ha vore stengt ned for fleire år sidan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Ein av databasane på "gamle" digitalarkivet inneheldt ei digitalisert utgåve av vigde hjå sorenskrivaren i Bergen. Eg kan ikkje finna den igjen! Er det nokon som veit om kvar den er?

Endret av Mariann Stokken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Mariann Stokken skrev:

Ein av databasane på "gamle" digitalarkivet inneheldt ei digitalisert utgåve av vigde hjå sorenskrivaren i Bergen. Eg kan ikkje finna den igjen! Er det nokon som veit om kvar den er?

 

Finn du det du søker her?

https://www.digitalarkivet.no/search/sources?s=&from=&to=&format=all&archive_key=&st[]=VIBO&st[]=VIRE&st[]=LYBO&st[]=NOPR&m[]=1301

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst! Og der var originalen også, ikkje  berre ei digitalisert utgåve (visste ikkje at dei var blitt skanna   🙂 )!  Tusen takk!

 

Det eg fekk opp, var kun vigselbok(borgerlig) ikkje Byfogd og byskriver i Bergen....  

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.