Gå til innhold
Arkivverket

Forsiden til nye DA


Else B. Rustad
 Del

Recommended Posts

Fra forsiden til nye DA velger jeg "Meny". Da kommer det opp mange valg, f.eks. Debattforum, Skanna arkiver, Søkbare arkiver osv.

Alle er klikkbare, men det er én som ikke virker som den skal, nemlig Søkbare arkiver. Klikker jeg på denne, kommer jeg bare tilbake til startsiden.

(Alle de andre klikkbare tar meg dit jeg skal).

 

Hva gjør jeg feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Else B. Rustad skrev:

Fra forsiden til nye DA velger jeg "Meny". Da kommer det opp mange valg, f.eks. Debattforum, Skanna arkiver, Søkbare arkiver osv.

Alle er klikkbare, men det er én som ikke virker som den skal, nemlig Søkbare arkiver. Klikker jeg på denne, kommer jeg bare tilbake til startsiden.

(Alle de andre klikkbare tar meg dit jeg skal).

 

Hva gjør jeg feil?

 

Ingen verdens ting feil. Den lenker egentlig bare til forsiden. Søkbare arkiver til forskjell fra Skanna arkiver. Om det er helt optimalt er jo forsåvidt en helt annen sak. Er den mer til forvirring enn til nytte? Det kan det tyde på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.  Ja, det er forvirrende siden dette er den eneste lenken som ikke fører til det man forventer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.