Gå til innhold
Arkivverket

Hjelp til å finne dåp eller annen info på Aslaug Jensen


Margareth Omholt
 Del

Recommended Posts

Hei! 

Har lett og lett etter info, men nå må jeg ha hjelp fra en av dere med lang fartstid eller har lokalkunnskap nord i landet. 

Den jeg leter etter er Aslaug Jensen født 26/6- 1916 i Mosjøen, Nordland. Gift 25/3- 1940 i Værøy Kirke. Har fått oppgitt at far het Andreas og mor Jenny.

Hennes mann het Erling Johan Wårheim. Finner ikke noe i noen kirkebøker som kan bekrefte eller avkrefte det jeg har av opplysninger om henne. Noen som kan hjelpe meg videre?

 

Mvh. Margareth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2285612 Andreas  Jensen  0810  1883  2711  1977  0212  1977  10  009     Mosjøen Vefsn

http://www.disnorge.no/gravminner/korrigering.php?id=2285612

 

----

 

2285611 Jenny Andrea  Jensen  1007  1892  0311  1974  0911  1974  10  008     Mosjøen Vefsn

http://www.disnorge.no/gravminner/korrigering.php?id=2285611

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen millioner takk. Har lett med blind, så trylle du for meg. Herlig, nå ble jeg veldig glad.

Hilsen og takk fra Margareth

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Navn Andreas Herman JENSEN 
Født 10 Okt 1883  Valø i Herøy Finn alle personer med hendelser på dette stedet 
Kjønn Mann 
Dåp 26 Des 1883  Herøy kirke Finn alle personer med hendelser på dette stedet 
Død 27 Nov 1977  Mosjøen i Vefsn Finn alle personer med hendelser på dette stedet 
Person ID I57592  Roys slekt
Sist endret 13 Jun 2017 

 

Far Jens Edvard ANDREASEN,   f. 11 Nov 1854, Wærholne, Øksningan Indre i Herøy Finn alle personer med hendelser på dette stedet,   d. 31 Mai 1936, Herøy Finn alle personer med hendelser på dette stedet  (Alder 81 år) 
Mor Elise Marie HANSDATTER,   f. 19 Mai 1850, Nautøy på Nord Herøy Finn alle personer med hendelser på dette stedet,   d. 27 Feb 1913, Herøy Finn alle personer med hendelser på dette stedet  (Alder 62 år) 
Famile ID F22647  Gruppeskjema  |  Familiediagram

 

Familie Jenny Andrea ANDREASDATTER,   f. 1892, Andås i Vefsn Finn alle personer med hendelser på dette stedet,   d. 3 Nov 1974, Vefsn Finn alle personer med hendelser på dette stedet  (Alder 82 år) 
Gift 12 Mai 1916  Dolstad kirke Finn alle personer med hendelser på dette stedet 
Barn 
  1. Aslaug JENSEN
  2. Elfrid JENSEN,   f. 8 Okt 1918, Mosjøen i Vefsn Finn alle personer med hendelser på dette stedet,   d. 1 Nov 1999, Mosjøen i Vefsn Finn alle personer med hendelser på dette stedet  (Alder 81 år)
  3. Jorunn Andrea JENSEN
  4. Arne Johan JENSEN
Sist endret 13 Jun 2017 
Famile ID F20111  Gruppeskjema  |  Familiediagram

http://www.roysofting.com/Slekt/getperson.php?personID=I57592&tree=Roy

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.