Gå til innhold
Arkivverket

Pålogging "Brukernes eget forum "


Karl Johnny Sommer
 Del

Recommended Posts

Må man logge seg på vær gang man skal inn på " Brukernes eget forum " .Tidligere

var man pålogget til man selv logget ut. Hilsen Karl Johnny Sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det velger du selv. Dersom du har krysset av for "Husk meg", så vil du komme rett inn (Det betyr forsåvidt ikke at man er pålogget hele tiden, men at nettleseren logger deg inn automatisk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endeleg einkvan andre enn meg som også har problem! Det hjelper ikkje med Husk meg - eg må logge på kvar einaste gong eg har vore ute, og viss eg har vore inne via maskin nr 2, må eg også logge på igjen på nr 1 sjølv om Forum har stått ope der heile tida.

 

Problemet oppsto samtidig med omlegginga.

Endret av Aase R Sæther - Gloppen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt korrekt Aase. Jeg har det på samme måte selv. E-post adressen huskes, men jeg må skrive inn passordet hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er innlogga på to maskinar samtidig uten problem, treng ikkje logge meg inn på noen av dei. Bruker firefox hvis det kan ha noe med saken å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da omlegginga kom denne gangen, blei jeg kasta ut og skulle logge meg inn på nytt. Det var dønn umulig. Jeg måtte få hjelp og vi holdt på i tre kvarter før det endelig blei ja fra maskinen. Den forlangte apper og koder som ikke fantes og kode som fantes men som den alikevel ikke godtok. Men jeg kom da inn.

 

De første åtte ti gangene måtte jeg logge meg inn hver gang, selv om husk meg skiltet ble trykket på. Nå har den slutta å kverrulere, så nå får jeg lov til å være på 24/7.

 

Tekniske ting er moro dere. IKKE.

 

 

TSK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du forsøkt å logge deg inn i ved å klikke på alternativ innlogging som er merket med en hengelås til høyre i innloggingsvinduet? Og der krysset av for Husk meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Olaf Larsen skrev:

Har du forsøkt å logge deg inn i ved å klikke på alternativ innlogging som er merket med en hengelås til høyre i innloggingsvinduet? Og der krysset av for Husk meg?

Eg har i alle fall prøvd det, utan at det hjelper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er skikkeleg irriterande. Men hos meg skjer det som sagt berre når eg har vore innom maskin nr 2 i mellomtida. Rører eg ikkje den, er eg pålogga kvar gong på den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen problemer med innlogging her. Jeg kan åpne flere vinduer i nettleseren (Ffx) samtidig. Har riktignok ikke forsøkt å være pålogget fra 2 maskinger samtidig...

 

Firefox lagrer pålogginger om du velger det, så da vet den hvilke påloggingsdetaljer som gjelder. Men hvis det er flere brukere av DA-forum på samme maskin, med forskjellige brukernavn og passord, kan det kanskje bli annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.