Gå til innhold
Arkivverket

Joseph Edward Harry Lowe - fødd 1879 - gift Moorhead, MN 1918 med Sophie Torkelson - kven var han? - amerikansk utfordring!


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Ifølgje det statlege vigselsregisteret for Minnesota stod følgjande bryllaup i Moorhead, Clay Co., MN 5.8.1918:

 

Harry LOWE og Sophia TORKELSON - etter telefon med Moorhead, MN får eg opplyst at dei båe var busette i Cass Co., ND

 

So fann eg dette WW1 draftet frå 12.9.1918 for Joseph Edward Harry Lowe, fødd 17.3.1879, cook at the Belmont hotel in Fargo, ND:

 

https://familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-91WS-1XR?i=5249&cc=1968530

 

På draftet er det føyd til ein ny adresse, truleg flytt hausten 1918, til East Stanwood, WA

 

Men ekteskapet varte ikkje lenge, for alt i januar 1920 er Sophie Torkelson som «divorced» på ny busett hjå mor si i Moorhead, MN:

 

https://familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GRXR-C7Z?i=46&cc=1488411

 

Sophia Torkelson var fødd i Watonwan Co., MN 29.3.1882 og døydde i Coeur d'Alene, ID 24.6.1968.  Ho var då gift på ny med Frank Linderman.

 

Utfordringi mi er følgjande:

 

** Kven var denne Joseph Edward Harry LOWE - fødestad og lagnad??

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:X382-G5V

 

Name:    Phillip L Lowe
Event Type:    Birth
Event Date:    21 Mar 1920
Event Place:    Alameda, California, United States
Gender:    Male
Mother's Name:    Torkelso

 

https://www.findagrave.com/cgi-bin/fg.cgi?page=gr&GSln=lowe&GSfn=philip&GSby=1920&GSbyrel=in&GSdyrel=all&GSob=n&GRid=82778516&df=all&

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

?????

Sophie Torkelson Lowe

mentioned in the record of Marcella Adeline Hoffman Lowe
Name Sophie Torkelson Lowe
gender Female
Husband Harry Lowe
Daughter Marcella Adeline Hoffman Lowe

  

Other information in the record of Marcella Adeline Hoffman Lowe
from United States, GenealogyBank Obituaries
Deceased
Name Marcella Adeline Hoffman Lowe
Event Type Obituary
Event Date 20 Sep 1998
Event Place North Dakota, United States
Residence Place River Falls
Gender Female
Age 75
Birth Date 10 May 1923
Death Date 19 Aug 1953
Newspaper Grand Forks Herald
Spouse and Children
Harry Lowe Husband Male
Others on Record
Judy Unknown Female
Tim Otto Unknown Male
Dennis Unknown Male
Richard Unknown Male
Philip Lowe Unknown Male
Leola Lowe Unknown Female
Pauline Unknown Female
Ole Torkelson Unknown Male
Mathea Torkelson Unknown Female
Mrs Halbert Unknown Female
George Norman Hoffman Unknown Male
John Hoffman Unknown Male
Paulette Unknown Female
Paulette Odette Unknown Female
Jerry Unknown Male
David Odette Unknown Male
Endret av Grethe Flood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Grethe og Sven for interessante og svært spennande innlegg!

 

Diverre syner det seg, når eg no får alle desse fakta på bordet, at me hadde to stk. Sophie Torkelson i Fargo, ND/Moorhead, MN på same tid og nesten på same alder.  Eg var heilt overtydd om at det måtte vera «vår» Sophie som hadde gift seg i 1918 med Harry Lowe, men når eg no ser at denne Sophie døydde alt i 1935 og vart gravlagd i Thief River Falls, MN:

 

https://www.findagrave.com/cgi-bin/fg.cgi?page=gr&GSln=BAR&GSpartial=1&GSbyrel=all&GSst=25&GScntry=4&GSsr=2961&GRid=42527894&

 

ser eg at ho høyrer til ein heilt annan huslyd, som ikkje har noko med Luster å gjera!!

 

Då kan me berre spekulera på kven «vår» Sophie hadde vore gift med før 1920, dersom ho då hadde vore gift i det heile.  Ho var nemlig ugift i 1910, og sonen hennar var fødd utanfor ekteskap...

 

Eg takkar på ny for framifrå innsats, og må berre få seia meg lei for at eg denne gongen har «bomma» på person!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

????

https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:VY4P-6FQ

 

Frank G Linderman

United States Census, 1940
Name Frank G Linderman
Event Type Census
Event Date 1940
Event Place Ward 4, Coeur d'Alene, Roosevelt Election Precinct, Kootenai, Idaho, United States
Sex Male
Age 63
Marital Status Married
Race (Original) White
Race White
Relationship to Head of Household (Original) Head
Relationship to Head of Household Head
Birthplace New York State
Birth Year (Estimated) 1877
Last Place of Residence Same House
Household
Role
Sex
Age
Birthplace
Frank G Linderman Head M 63 New York State
Sophia Linderman Wife F 57 Minnesota
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Grethe for siste innlegget!

 

Her har du ganske riktig finne den «rette» Sophie, men eg har dei opplysningane som eg treng om dette ekteskapet hennar.  Det var eventuelt om ho hadde hatt eit ekteskap mellom 1910 og 1920 som var oppløyst...

 

Men det vert det sikkert vanskeleg å finna...

 

MEN, eg har ei ny utfordring «på lager» som gjeld broren Peter Torkelson, og den saki tek eg opp som eige tema...

 

Ein ny kjempetakk for hjelpi med Sophie Torkelson!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøker å danne meg et bilde av Sophie - hun bodde sammen med moren og brødrene i FT 1900, i 1905 finner jeg henne ikke i farten, i FT 1910 sammen med brødrene John og Ole, samt sønnen Russel. Russel Franklin ble født 23. august 1905 og døpt 8. juni 1906 (anm. uægte). Han ble konfirmert 2. May 1920, Trinity Lutheran, Moorhead.

The U.S., Evangelical Lutheran Church of America, Records, 1826-1940
Name:    Russel Franklin Forsyth
Event Type:    Baptism
Birth Date:    23 Aug 1905
Baptism Date:    8 Jun 1906
Baptism Place:    Watonwan, Minnesota, USA
Father:    Frank Forsyth
Mother:    Sofie Torkelsen
Church Name:    Long Lake Lutheran
Church Location:    St James, Minnesota

 

Faren var Frank Forsyth, mulig ham i FT 1905 i St James, Watonwan Co ? - https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:SPQJ-GGG

 

Jeg kan (som du) ikke finne noe vielse for henne mellom 1910 og 1920 - kan det rett og slett være feil i FT 1920 hvor hun står som "divorced"?

 

Lenker FS - 1900 - 1910 - 1920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Egil for eit interessant og nyttig innlegg!

 

Eg tenderar til å vera samd med deg i at FT1920 må vera feil.  Kanskje vart det berre «sagt» at ho var fråskild, p.g.a. at ho hadde ein son?

 

Elles ser eg av obituarien etter søsteri Anna Asprey, som døydde i Fargo, ND 3.2.1929, berre nokre månadar før Sophie gifte seg med Frank Linderman, at Sophie då er kalla «Miss Sophie Torkelson».  Dette kan jo ogso vera ei «løgn», men uansett, om ho verkeleg hadde vore gift og skild mellom 1910 og 1920, so hadde ikkje ekteskapet «synlege følgjer», so eg trur ikkje me skal nytta so altfor mykje tid på å leita...

 

Men eg takkar på ny for framifrå bistand med denne huslyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.