Gå til innhold
Arkivverket

Dypvågboka digitalisert?


Valgjerd Fredriksen
 Del

Recommended Posts

Jeg har lest at Dypvågboka skal være digitalisert og skal finnes på nb.no. Jeg kan ikke finne den. Noen som vet mere om dette?

Vh

Valgjerd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg ser nå at jeg ikke har tilgang fra utlandet.  Dypvågboka (o.l.) er bare for nordmenn i Norge ...

Vh

Valgjerd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre er det slik. 

Kanskje det går hvis du bruker en VPN-tjeneste som kan gi deg norsk IP-adresse. Men det koster penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å søke i Nasjonalbiblioteket og fant ikke disse bygdebøkene. Hva må jeg gjøre? 

 

Har nettopp hatt et par av dem på fjernlån via lokalt bibliotek og tatt kopi av det viktigste, men skulle gjerne ha tilgang til alt.

 

Nei, unnskyld, jeg hadde skrevet Dybvåg i stedet for Dypvåg.

Endret av Arne-Sten Christiansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det var bygdebok for Flosta som vel inkluderer Dybvåg, jeg har lånt. Disse bøkene er ganske nye. Gårds- og slektshistorie bind 3 er fra 2014.

Endret av Arne-Sten Christiansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

#11. Bare hyggelig. Skal forsøke å ta noen fylkesvise sveip igjen til høsten en gang, men nå i sommer rekker jeg bare over det som folk tipser om (slik som i tråden her).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎04‎.‎07‎.‎2017 at 0:09 PM, Valgjerd Fredriksen said:

Men jeg ser nå at jeg ikke har tilgang fra utlandet.  Dypvågboka (o.l.) er bare for nordmenn i Norge ...

Vh

Valgjerd.

Det finnes en søkbar utgave på CD-skive som du kan bestille fra Ex Libris bokhandel i Tvedestrand for en billig penge..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.