Gå til innhold
Arkivverket

Utflytting frå Gran til Christiania 1849


Reidar Olav Meling
 Del

Recommended Posts

Eg har vore på jakt etter mine aner på Austlandet på 1700-og 1800-talet. Mange har kasta seg på debatten og har gjort ein kjempejobb med å finna interessante opplysningar. I den samanheng finn me opplysningar om ein person Ole Olsen, som kan vera identisk med min tippoldefar, og som melde utflytting frå Gran til Christiania i 1849. "Min" Ole Olsen veit me er fødd 26. (nemnd i samband med dåpen) eller kanskje 27. (nemnd i samband med konfirmasjonen i 1834) oktober 1817. Når det gjeld det aktuelle dokumentet så har me vanskar med å tyda fylgjande:

a. Kva stadnamn står det etter namnet Ole Olsen?

b. Kva fødselsmånad står det? Eg ville jo helst tolka det som oktober (october), men me er usikre.

c. Kva står det under namnet Christiania i siste kolonne?

 

P.S. Ein finn Ole Olsen litt ovanfor midten på høgresida i dokumentet som dukkar opp når ein aktiverer linken nedanfor.

 

 

mvh

Reidar O. Meling, Bømlo

 

Nr 91.

Oppland fylke, Jevnaker, Lunner i Jevnaker, Ministerialbok nr. 6 (1837-1857), Inn- og utflyttede 1849-1857, Side 304
Brukslenke for sidevisning: https://media.digitalarkivet.no/kb20070205640112

 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt forslag :

a) Ole Olsen Garden

b) 27 Octbr 1817 (g)alm i Hordeberg(?)

c) Christiania huor død

Endret av Gunnar Øra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Gunnar Øra skrev:

Mitt forslag :

a) Ole Olsen Garden

b) 27 Octbr 1817 (g)alm i hordeberg(?)

c) Christiania huor død

Er ikke lokalkjent i Lunner i Jevnaker, så her kan nok andre hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Else B. Rustad skrev:

Jeg leser det litt annerledes (pkt. b): 27 Octbr 1817 Alm i Norderhoug

c: Christiania hvor død

Enig med Else her, så at Norderhoug var skrevet en annen plass på siden, og det stemmer overens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.