Gå til innhold
Arkivverket

Frances Urness og Charles Butterfield - vigde i MN/ND 1909/1910 - eller noko seinare? - kvar vart dei gifte? - ei ny amerikansk utfordring!


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Francy Evelena, kjend som Frances Urness, var fødd i Polk Co., MN 14.2.1893 av norske foreldre og døydde i Fargo, ND 17.8.1913, berre 20 år gamal.

 

Ho gifte seg, tydeleg kring 1909/1910, med

 

Charles William Butterfield, fødd i Davis Co., KS 24.5.1870.  Han gifte seg att, men døydde i Moorhead, MN alt 26.9.1915. 

 

Her er dødsattesten hans frå FamilySearch:

 

Name Chas. W. Butterfield
Gender Male
Burial Date 29 Sep 1915
Burial Place Leonard, N. D.
Death Date 26 Sep 1915
Death Place Moorhead, Clay, Minnesota
Age 45
Birth Date 24 May 1870
Birthplace Kansas
Occupation Telegraph Operator
Race White
Father's Name G. W. Butterfield
Father's Birthplace Ohio
Mother's Name Mary Dickson
Mother's Birthplace Ohio

 

Elles TRUR eg at Mr. & Mrs. Butterfield i Fargo, ND 1910 er Charles og Frances:

 

https://familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GRJ6-NJC?i=6&cc=1727033

 

MEN, sikker er eg ikkje, for både 1913 city directory for Fargo, ND og dødsattesten frå 1915 seier at Charles var (railroad) telegraph operator, og utifrå det, KAN han og Frances godt ha gift seg ein heilt annan stad!  Og dei kan ha gift seg seinare - men ikkje etter 1912!  Noki vigsle er ikkje registert korkje i Cass Co., ND eller i Minnesota!

 

Kanskje kan ein eller annan finna eit avisutklipp om dette parfolket og vigsli deira?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The U.S., Evangelical Lutheran Church of America, Records, 1826-1940
Name:    Roy William Butterfield
Event Type:    Confirmation
Birth Date:    8 Oct 1912
Baptism Date:    19 Nov
Confirmation Date:    8 Jul 1928
Father:    Charles Wm Butterfield
Mother:    Frances Urness
Church Name:    Davenport Lutheran
Church Location:    Davenport, North Dakota
 

The Minnesota, Death Index, 1908-2002
Name:    Roy William Butterfield
[Roy Willaim Butterfield] 
Birth Date:    8 Oct 1912
Death Date:    30 Aug 1982
Death County:    Washington
Mother's Maiden Name:    Urness
State File Number:    021618
Certificate Number:    021618
Certificate Year:    1982
Record Number:    2087780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Ann-Mary og Egil for nye interessante innlegg!

 

Jau, eg gløymde å nemna i innleiingi at Frances og Charles let etter seg ein son.  Roy vart jo foreldrelaus i svært ung alder og voks opp hjå ei faster i Davenport, Cass Co., ND.

 

Når me ser på alderen til Roy, er det vel ikkje so urimeleg å tenkja seg at Frances og Charles kan ha gift seg so seint som i 1911 eller kanskje i 1912, men då er det underleg at ingen av dei er å sjå noko til i FT1910!

 

Merkeleg huslyd dette, som gøymer seg godt!

 

Men om nokon greier å finna ut av denne utfordringi, so er det dei fantastiske deltakarene i Brukarforum, og eg takkar på ny for alle gode tips til løysing av denne floki!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Lars J. og Ann-Mary for imponerande og overraskande innlegg!

 

Det var ganske so uventa å få greie på at Charles Butterfield var gift ein gong før han gifte seg med Frances.  Eg har stort sett dei opplysningane som eg treng om siste kona hans, ho som han gifte seg med etter at Frances var avlidi, men no vert Amelia Goehring Butterfield gjenstand for fleire undersøkjingar.

 

Her er Amelia i find-a-grave: https://www.findagrave.com/cgi-bin/fg.cgi?page=gr&GRid=151210299

 

og her er tydeleg dødsfallet hennar i Portland, OR:

 

http://search.ancestry.com/cgi-bin/sse.dll?_phsrc=giv285&_phstart=successSource&usePUBJs=true&gss=angs-c&new=1&rank=1&msT=1&gsfn=Amelia&gsfn_x=NP_NN&gsln=Butterfield&gsln_x=NP_NN&msddy=1956&msddy_x=1&cpxt=1&cp=12&MSAV=1&uidh=008&pcat=BMD_DEATH&h=1310617&recoff=8 9&dbid=5254&indiv=1&ml_rpos=1

 

Dotteri Helen døydde i Clackamas Co., OR 26.3.1993:

 

https://www.ancestry.com/family-tree/person/tree/16651397/person/19431388088/facts

 

Men er det mogeleg å finna den nøyaktige datoen og staden for fødsli til Amelia? - WI Feb. 1872?

 

Elles er «hovudutfordringi» framleis vigsli til Charles Butterfield og Frances Urness...  Men er den i det heile mogeleg å finna?

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand med oppklaring og kartleggjing av denne huslyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har i dag motteke to obituaries for Amelia Butterfield, første kona til Charles:

 

~~~~~

 

Oregonian, Portland, OR @ genealogybank.com
1956 Oct 12, pg 29, Friday
AMELIA BUTTERFIELD
Mrs Amelia Butterfield, 85, 3149 S W Fairview boulevard, died Wednesday at Emanuel hospital.
Born in Sheboygen county, WI, she had lived in Seattle 60 yrs before coming to Portland recently.
She leaves her daughter, Mrs Lester T Jons, and a granddaughter, Mrs J B McCann, both of Portland. There are also 2 gr-grch, 2 sisters and a brother.
Graveside services Saturday in Lakeview cemetery, Seattle...

 

~~~~~

 

Seattle Daily Times, Seattle, WA @ genealogybank.com
1956 Oct 12, pg 35, Friday
MRS CHARLES W BUTTERFIELD
Graveside services for Mrs Amelia Goehring Butterfield, 85, a long-time resident of Seattle, will be Saturday in Lake View.
Mrs Butterfield died Wednesday after a long illness in Portland, OR, her home the past year. She was born in Sheboygan Co, WI. She and her husband, Charles W Butterfield, lived in Grand Forks, ND before they came to Seattle in 1896.
Mr Butterfield, a railway agent who later went to the Alaskan gold rush, died shortly after the turn of the century.
Mrs Butterfield lived in the Mount Baker District about 30 years.
Survivors are a daughter, Mrs Lester T Jones, Portland, with whom she lived; a granddaughter and 2 gr-grch...

 

~~~~~

 

Interessant å sjå på kva vis Charles «forsvann»...

 

Då er fødestaden til Amelia komen på plass, men fødselsdatoen manglar framleis...

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand med denne huslyden!  Kanskje dukkar vigsli til Charles og Frances opp, ein eller annan stad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Lars E. Øyane skrev:

Då er fødestaden til Amelia komen på plass, men fødselsdatoen manglar framleis...

 

Må vel kanskje finne f. datoen i en eller annen kirkebok? Kan ikke finne henne i f. reg. for WI. Foreldrene var iallefall Anton W Goehring og Ernestine A Kuska. Legger ved noen data mht. disse.

 

Facts and Eventshttps://www.werelate.org/wiki/Person:Anton_Goehring_(4)
Name[1]    Anton W Goehring
Gender    Male
Birth[12]    02 OCT 1847    Cedarburg, Ozaukee, Wisconsin, United States
Residence[7]    1860    Abbott, Sheboygan, Wisconsin, United States
Marriage    18 DEC 1869    Silver Creek, Sheboygan, Wisconsin, United States
to Ernestina A Kuska
Residence[8]    1870    Sherman, Sheboygan, Wisconsin, United States
Residence[12]    1872    Green Bay, Brown, Wisconsin, United States

Residence?    1881    Edgeley, La Moure, North Dakota, USA
Property[3]    17 Mar 1888    La Moure, North Dakota, United States
Land Patent
Property[4]    26 Jun 1896    La Moure, North Dakota, United States
Land Patent
Residence[1]    1900    Glenmore, La Moure, North Dakota, USA
Other[10][13]    17 Sep 1901    Edgeley, La Moure, North Dakota, United States
Patent #682926
Residence?    1905    Hazelton, Emmons, North Dakota, USA
Emigration?    1908    Alberta, Canada
Residence?    1909    Carlstadt
Property[2]        Alberta, Canada
Residence[5]    1911    Medicine Hat, Alberta, Canada
Death?    16 OCT 1913    Carlstadt, Alberta, Canada
Burial[6][9][11]    19 OCT 1913    Carlstadt Cemetery, Carlstadt, Alberta, Canada
SE 21-15-10-W4
"Anton Goehring was born Oct. 2nd. 1846 at Cedarsburg, Wis., and was married Dec. 18, 1869 at Silver Creek, Wis., to Miss Ernestina Kuska, of Bidary Wis., where they lived for three years, moving from there to Green Bay. In 1881 they moved to Edgely, N. D., in 1905 to Hazelton, N.D., and from there in 1909 to Carlstadt."I2

 

The Canada, Find A Grave Index, 1600s-Currenthttps://www.findagrave.com/cgi-bin/fg.cgi?page=gr&GRid=38437915
Name:    Anton Goehring
Birth Date:    2 Oct 1847
Birth Place:    Cedarburg, Ozaukee County, Wisconsin, United States of America
Death Date:    16 Oct 1913
Death Place:    Alderson, Medicine Hat Census Division, Alberta, Canada
Cemetery:    Carlstadt Cemetery
Burial or Cremation Place:    Alderson, Medicine Hat Census Division, Alberta, Canada

 

The U.S., Find A Grave Index, 1600s-Currenthttps://www.findagrave.com/cgi-bin/fg.cgi?page=gr&GRid=26709518
Name:    Ernestine Goehring
Birth Date:    1852
Death Date:    14 Apr 1939
Cemetery:    Gotcher Cemetery
Burial or Cremation Place:    Williams, Josephine County, Oregon, United States of America

 

ernestina kuska goehring obit.jpeg

Anton_Goehring_obituary.jpeg

Endret av Egil Johannessen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom informasjonen fra Find a grave stemmer; Charles Butterfield was one of the last veterans of the local office of the Western Union Telegraph Co. - så er det kanksje mulig å finne noe her? Western Union Telegraph Company Records - 18.2: Employee Membership Cards and Passes - http://sova.si.edu/details/NMAH.AC.0205#ref8589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Egil for spennande og interessante innlegg!

 

Då er opphavet til Amelia Goehring grundig kartlagt, og foreldri hennar er identifiserte!  Berre den nøyaktige fødselsdatoen til Amelia manglar...

 

Elles har eg studert Websiten til Western Union, men so langt har eg ikkje finne noki referanse til Charles Butterfield....  Eg må nok leita litt meir...

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand med å skaffa oversyn over denne huslyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Amelia Butterfield

Wife

United States Census, 1900

birth:
February 1872
Wisconsin
residence:
1900
Precinct 5 Seattle city Ward 1, King, Washington, United States
spouse:
Chas Butterfield
children:
Hazel Butterfield, Helen Butterfield

 

View the original document. 

 

Ser nå  at dette allerede er lagt inn .

 

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Ann-Mary for nye innlegg.

 

Det skal tydelegvis ikkje vera so enkelt å få tak i ein nøyaktig fødselsdato for Amelia.  Eg har heller ikkje finne ho i FT1880, med mindre det er denne ni år gamle tvillingen:

 

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GYBP-PQ6?i=6&cc=1417683

 

I mellomtidi har eg bede om hjelp frå Amerika til å få tak i ein dødsattest for Amelia Butterfield frå Oregon, men det kan ta tid...

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand med å kartleggja denne huslyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finst det noko kjelde (bortsett frå det evt. treffet i FT1910) som seier at Frances og Charles verkeleg var gifte? Kan ein evt. finne noko kjelde som viser om sonen frå 1912 var "uektefødd"?

 

Jau, ho må vel ha vore gift. Eg finn dødsfallet her:

Search Results

Name (Last, First Middle) Date of Death County of Death Gender Age Date of Birth State of Residence County of Residence Action
BUTTERFIELD, FRANCES E 08/17/1913 Cass FEMALE 20 Years 02/14/1893 North Dakota Cass Purchase a Certified Copy

 

https://apps.nd.gov/doh/certificates/deathCertSearch.htm

Endret av Torbjørn Igelkjøn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Torbjørn for siste kommentar!

 

Eg har faktisk vore inne på same tanken som deg!  Eg har nemlig sett fleire døme i Amerika, ikkje minst frå første del av 1900-talet, der par ikkje gifte seg, men berre  budde i lag som om dei var gifte.  Ofte var dette menn som hadde forlete ei første kone utan formelt å vera skilde...

 

MEN, me veit at Charles Butterfield gifte seg att i Moorhead, MN 25.3.1915 med Amanda Benson, so då laut nok papiri vera «i orden»...

 

Kanskje er det nokon med tilgjenge til avisbasar, til dømes i Seattle, WA, som kan finne noko om skilsmålet mellom Charles W. og Amelia Butterfield, mellom 1900 og 1910 - alternativt før 1915?

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand med å klara opp i denne huslyden!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19/08/2017 den 1.05, Lars E. Øyane skrev:

Interessant å sjå på kva vis Charles «forsvann»...

 

20 timer siden, Lars E. Øyane skrev:

MEN, me veit at Charles Butterfield gifte seg att i Moorhead, MN 25.3.1915 med Amanda Benson, so då laut nok papiri vera «i orden»...

 

Han burde jo hatt papirene i orden ift. giftermålet med Frances også - merkelig historie dette jmf. OBIT hvor det bl.a. står "died shortly after the turn of the century". Utifra samme OBIT virker det jo ikke som de skilte seg - jeg har lett etter skilsmisse, men så langt resultatløst. Det står også at han var railway agent (i tillegg til gullgraver) i OBIT og i City Dir. står han som Conductor i f. eks. 1910 og 1911 i WA, det samme i FT 1900. Dersom han "was one of the last veterans of the local office of the Western Union Telegraph Co"  som nevnt i OBIT gravsted, så er det pussig at det ikke nevnes i de andre OBIT'ene? Har du fått noe svar mht. Western Union Telegraph Company Records?

Endret av Egil Johannessen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15/08/2017 den 0.27, Lars E. Øyane skrev:

Francy Evelena, kjend som Frances Urness, var fødd i Polk Co., MN 14.2.1893 av norske foreldre og døydde i Fargo, ND 17.8.1913, berre 20 år gamal.

 

Hva står det i dødsattesten hennes? Het hun Urness eller Butterfield?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at de fleste av "trærne" hos Ancestry har Frances død i 1918 og lenker dette gravstedet - https://www.findagrave.com/cgi-bin/fg.cgi?page=gr&GRid=57444786

 

Likeledes har de fleste "unsourced citations" fra "Urness Clan" by Eunice Urness Sondrol, sidehenvisninger 49 og 61 - gjeldende Frances og Charles B. - Har du undersøkt dette?

 

I tillegg skal det finnes informasjon om Frances i dette:

Source Information
Title
Re: Maria Barsness
Author
Butterfield, Kathleen Murray

 

??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Egil for fleire nye spennande og utfordrande innlegg!

 

Sidan eg ikkje fann noko meir om Charles Butterfield på Websiten referert i innlegg #10 ovanfor, skreiv eg til kontaktadressa oppgjevi på same side og bede om hjelp, men har enno ikkje motteke svar.

 

Når det gjeld dødsattesten til Frances Butterfield, f. Urness, vert namnet hennar opph´gjeve soim Frances Butterfield, so me lyt tru dei var gifte...:

 

BUTTERFIELD, FRANCES E 

08/17/1913 Cass  FEMALE  20 Years  02/14/1893  North Dakota  Cass

 

Eg har ikkje sett sjølve dødsattesten, men tviler ikkje på at denne er «ekte»...

 

Dødsåret hennar kan det ikkje vera tvil om, for Charles gifte seg jo att i 1915 med Amanda Benson!

 

Eg har ikkje sett nokon annan obituary for Charles Butterfield enn den som er nemnd i find-a-grave, men kanskje er det vel verdt å be om ein kopi av originalen.  Dette kan eg gjera, men kanskje du Egil i mellomtidi har finne denne?

 

Elles nemner du Euice Sondrol (f. 1930).  Ho var kontaktpersonen min då eg først samla opplysningar om denne huslyden på 1980- og 1990-talet.  Ho sendte meg den gongen kva ho visste, og desse opplysningane har eg delvis bygd vidare på, og kontrollert, i ettertid, men ikkje alt ho hadde samla var 100% rett (jmf. til dømes dødsfallet til Frances Butterfield...).

 

Eunice var forresten òg den opphavlege kjelda for dei opplysningane som eg har om den eldre søsteri til Frances Urness Butterfield, Kari «Carrie», som er emne i denne debatten:

 

https://forum.arkivverket.no/topic/213576-kari-«carrie»-johnson-urness-1872-1929-og-første-ekteskapet-hennar-med-mr-witt-i-ramseydakota-co-mn-ei-kjempeutfordring-i-amerika/?tab=comments#comment-1798234

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand med kartleggjing av denne utfordrande huslyden!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Egil Johannessen skrev:

 

Hva står det i dødsattesten hennes? Het hun Urness eller Butterfield?

 

Er det i det heile mogeleg å få tak i dødsattestar frå f. eks. ND? Eg var interessert i å vite kva som stod om ein person som døydde der i 1959, men forstod det som stod på heimesida deira slik at dette berre kunne skaffast dersom ein hadde ein "lovmessig" grunn osv. Eg lurte då på om det var mogeleg å skaffe ein "informational copy", og dette resulterte i følgjande epostutveksling:

 

From: Torbjørn Igelkjøn
Sent: Sunday, March 08, 2015 11:08 AM
To: -Info-Vital Records
Subject: Informational copy of death certificate - Sievert Wang

 

Hello,

 

I am a Norwegian genealogist looking for info about Sivert Vang, who died in Pembina in 1959:

Name (Last, First Middle)
 Date of Death
 County of Death
 Gender
 Age
 Date of Birth
 State of Residence
 County of Residence
 Action
 
WANG, SIEVERT
 05/13/1959
 Pembina
 MALE
 91 Years
 09/12/1867
 North Dakota
 Pembina
 Purchase a Certified Copy
 

 

The information on your website is about certified copies, and I am wondering if it is possible to make an uncertified copy of a death certificate without the need of a copy of my ID. How much would this cost, and is it possible to use your webshop to do this?

 

I also wonder if you can give me any advice about how to get an obituary.

 

Regards,

Torbjørn Igelkjøn

 

From: -Info-Vital Records 

Sent: Monday, March 9, 2015 5:14 PM

To: 'Torbjørn Igelkjøn' 

Subject: RE: Informational copy of death certificate - Sievert Wang

 

Our office only issues certified copies.  Death records are $5.00.  You can contact the ND State Historical Society to get an obituary.

 

From: Torbjørn Igelkjøn
Sent: Monday, March 09, 2015 11:42 AM
To: -Info-Vital Records
Subject: Re: Informational copy of death certificate - Sievert Wang

 

Thanks for your answer and for the advice about the ND State Historical Society.

Is there any other way to obtain a copy of a death certificate from 1959, e.g. through a Historical Society?

Is it possible for you to do lookups in death certificates? I am looking for info about any friend or relative mentioned on the certificate including their addresses.

 

From: -Info-Vital Records 
Sent: Monday, March 9, 2015 5:44 PM
To: 'Torbjørn Igelkjøn' 
Subject: RE: Informational copy of death certificate - Sievert Wang

 

There is no other place to get a death certificate. They are all issued out of our office.    We not do lookups on death certificates.  That is  just some searching you would need to do on your own.


Lite hjelp å få der altså. Så eg slo meg til ro med at noko dødsattest ikkje var mogeleg å skaffe. Eller har eg misforstått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Lars E. Øyane skrev:

Dødsåret hennar kan det ikkje vera tvil om, for Charles gifte seg jo att i 1915 med Amanda Benson!

 

Han kan jo ha skilt seg ein gong til for alt ein veit.

 

Og så er spørsmålet om det er 100% sikkert at det er "rette" Charles W. Butterfield som giftar seg i 1915. Uansett, så står gravminnet i følgje findagrave.com på same gravplass som gravminnet etter foreldra til Kari (og Frances?). Gitt at ein har funne "rett" Frances Butterfield i dødssertifikatindeksen for ND så er det ein ting som er sikkert, enten er det feil i den, elles så er det feil på gravminnet. Det siste er vel det mest sannsynlege, men kan det fyrste utelukkast?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CLAY 000K-166 03/25/1915 BUTTERFIELD, CHARLES W BENSON, AMANDA Request Copy

 

https://www.moms.mn.gov/Search?S=1

 

Diverre står det ikkje noko om alder osv., men fylket er det same som dødsstaden hans, jf. dødsattesten frå Familysearch (innlegg #1).

Endret av Torbjørn Igelkjøn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Lars E. Øyane skrev:

Eg har ikkje sett nokon annan obituary for Charles Butterfield enn den som er nemnd i find-a-grave, men kanskje er det vel verdt å be om ein kopi av originalen.  Dette kan eg gjera, men kanskje du Egil i mellomtidi har finne denne?

 

Ikke funnet.......

 

Det ville også vært interessant å finne ut av hva som var dødsårssaken for Charles W B  - det sies det ikke noe om i denne fra FS.

På 15/08/2017 den 0.27, Lars E. Øyane skrev:

Her er dødsattesten hans frå FamilySearch:

 

Name Chas. W. Butterfield
Gender Male
Burial Date 29 Sep 1915
Burial Place Leonard, N. D.
Death Date 26 Sep 1915
Death Place Moorhead, Clay, Minnesota
Age 45
Birth Date 24 May 1870
Birthplace Kansas
Occupation Telegraph Operator
Race White
Father's Name G. W. Butterfield
Father's Birthplace Ohio
Mother's Name Mary Dickson
Mother's Birthplace Ohio

 

Ser at det står lingering illness i OBIT fra gravstedet...... - men hva står det i originalen?

 

Kan vi spore denne C W Butterfield fra fødsel (dåp) og i FT frem til 1900? Foreldre, søsken osv. og derigjennom evt. gjenfinne i avisartikler....?

 

Iflg. OBIT for Amelia så var han railway agent og som tidligere nevnt står han som conductor i City Dir i WA og i FT 1900 - kan vi finne ham i som ansatt i jernbaneselskap, i tilfelle hvilket?

 

The U.S. City Directories, 1822-1995

Name:    Charles W Butterfield
Residence Year:    1910
Street address:    2030 Charles - samme adresse som Amelia og datteren bodde i FT 1910
Residence Place:    Seattle, Washington, USA
Occupation:    Conductor
Publication Title:    Seattle, Washington, City Directory, 1910


The U.S. City Directories, 1822-1995
Name:    Mrs Amelia Butterfield
Gender:    Female
Residence Year:    1910
Street address:    2030 Charles
Residence Place:    Seattle, Washington, USA
Publication Title:    Seattle, Washington, City Directory, 1910

 

The U.S. City Directories, 1822-1995
Name:    Charles W Butterfield
Residence Year:    1911
Street address:    M3I Charles - originalen viser 2030 Charles (Str)
Residence Place:    Seattle, Washington, USA
Occupation:    Conductor
Publication Title:    Seattle, Washington, City Directory, 1911

 

The 1900 United States Federal Census
Name:    Chas Butterfield
Age:    29
Birth Date:    May 1871
Birthplace:    Kansas
Home in 1900:    Seattle Ward 1, King, Washington
Ward of City:    1
Street:    9th Ave S
House Number:    414
Race:    White
Gender:    Male
Marital Status:    Married
Spouse's Name:    Amelia Butterfield
Marriage Year:    1893
Years Married:    7
Father's Birthplace:    Ohio
Mother's Birthplace:    Ohio

Occupation:    Conductor (RR)
Months not employed:    0
House Owned or Rented:    R
Farm or House:    H
Household Members:    
Chas Butterfield    29
Amelia Butterfield    28
Hazel Butterfield    5
Helen Butterfield    1

 

The 1910 United States Federal Census
Name:    Amelia Butterfield
Age in 1910:    35
Birth Year:    abt 1875
Birthplace:    Wisconsin
Home in 1910:    Seattle Ward 2, King, Washington
Street:    Charles Street
House Number:    2030

Race:    White
Gender:    Female
Relation to Head of House:    Head
Marital Status:    Married
Home Owned or Rented:    Rent
Farm or House:    House
Years Married:    10
Number of Children Born:    2
Number of Children Living:    1
Household Members:
Amelia Butterfield    35
Helen Butterfield    11

 

Verdt å merke seg - hun står fremdeles som gift - men hvor var Charles W B ?

Er det han som du har nevnt i post # 1 som "gjemmer seg bort" i Fargo sammen med Mrs. Butterfield? Som bar keeper i saloon? Har han grunn til å "gjemme seg bort"? Stukket av fra kone og barn i WA?

 

The 1910 United States Federal Census
Name:    Mr Battenfield
[--- Mr Butterfield] 
Home in 1910:    Fargo Ward 4, Cass, North Dakota
Street:    8th St So
Relation to Head of House:    Boarder
Occupation:    Bar Keeper
Industry:    Saloon
Employer, Employee or Other:    Wage Earner
Able to Read:    Yes
Able to Write:    Yes
Out of Work:    N
Number of weeks out of work:    0
Neighbors:    View others on page
Household Members:    
Mrs. Butterfield    

Endret av Egil Johannessen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.