Gå til innhold
Arkivverket

Hva har skjedd med forumet, alt forandret?


Svein O. Tislevoll
 Del

Recommended Posts

Det er en helt vanlig funksjon hvis du sletter cookies i nettleseren din, eller hvis det er lenge siden du har logget inn (dvs. om cookie'n har "utløpt på dato"). Sist jeg sjekket cookie'n, mener jeg den utløper etter tre måneder her på forumet...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svaret Jan-Thore!  Kan vel ha kommet borti noe, eller at det har "utløpt på dato" som du skriver. Er innpå igjen nå. Var innlogget under hele prosessen med fornyinga (og har vært det hele tiden etterpå), så er kanskje det som er grunnen, at jeg måtte ut og inn igjen for å kunne bruke alt. 

Endret av Svein O. Tislevoll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svaret Torbjørn, alltid godt å vita at det ikkje er noko gale med datamaskinen min (og at det ikkje er med din, eller andre sin). "Likes knappen" er visst borte, og erstatta med andre ting. Eit hjarta betyr vel helst kjærleik, og ikkje "Like" som det står. Men får sjå om eg tek den i bruk, eller ikkje. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg måtte ikkje gjera noko kunststykke for å logga meg inn !

 

Derimot ser eg at ein raud / rosa "J" er komen hos meg, mogelig som fyrste bokstav i fornavnet mitt. Mens dei m/ over 1.000 innlegg ikkje får utlevert nokon slik bokstav. Difor har Torbjørn ikkje nokon "T" på sitt innlegg.

Trulig har Svein O vel 250 innlegg før han kutta ut sin "S" ? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke de som mangler profilbilde som står med forbokstaven i fornavnet sitt som profilbilde?

Endret av Ann-Mary Engum
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg trur du har rett, Ann-Mary ! 

 

Men her er nokre fargenyanser som eg ikkje heilt forstår.

-------

Kva ein skal gjera m/ deg, som snart er komen til 25.000 innlegg sidan DA vart overflytta til Oslo i Jan/febr 2011 ?

Bør DA laga ein laurberkrans rundt biletet ditt ? 

 

Ein STOR  STOR beundrar og takknemlig person busett i Bergen !

 

Jon S.

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig takk,Jon!

Dette var veldig hyggelig å lese. :-)

Stor klem fra meg!

 

Endret av Ann-Mary Engum
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.