Gå til innhold
Arkivverket

Laura Amelia Urness (1897-1920) - gift 16.4.1916 med Frank Erwin Stewart (1895-1973) - busette Durand, WI - kvar fann denne vigsli stad? - amerikansk utfordring!


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Laura Amelia Urness, dotter av Hans Hansson Urness frå Hafslo (1844-1925) og kona Karen Olsdotter Hovesveen frå Fåberg (1854-1916), busette i Durand, Pepin Co., WI, var fødd i Pepin Co., WI 25.8.1897 og døydde i Durand, WI 7.2.1920.

 

Laura skal ha gift seg 16.4.1916 med Frank Erwin Stewart, fødd i Pepin Co., WI 25.5.1895.  Dei budde i Durand, Pepin Co., WI, men Frank døydde i St. Paul, MN 11.6.1873 etter å ha vore attgift minst tre gongar!

 

Laura Stewart står i 1920 som gift, men busett med far og søsken: https://familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GRN6-LSP?i=30&cc=1488411

 

Frank Stewart står i 1920 som ugift med mor og søsken: https://familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GRN6-L7R?i=34&cc=1488411

 

Laura og Frank hadde ein son i lag, som døydde kort etter fødsli!

 

Eg har søkt etter denne vigsli både i Pepin Co., WI og i det statlege vigselsregisteret for Wisconsin, men utan resultat.  Eg har òg søkt dei countiane i Minnesota som er tilgjengelege i det statlege vigselsregisteret (MOMS), men likeins utan resultat!

 

Kanskje kan ein «wedding announcement» finnast i ein lokal avis?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 18.8.2017 den 19.50, Lars E. Øyane skrev:

Frank Erwin Stewart, fødd i Pepin Co., WI 25.5.1895.  Dei budde i Durand, Pepin Co., WI, men Frank døydde i St. Paul, MN 11.6.1873 etter å ha vore attgift minst tre gongar!

 

Frank døde i 1973:

https://www.findagrave.com/cgi-bin/fg.cgi?page=gr&GSln=stewart&GSfn=frank&GSby=1895&GSbyrel=in&GSdyrel=all&GSob=n&GRid=73375249&df=all&

 

https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:X5QD-X57

 

 

Draft registration.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Grethe for siste innlegg!

 

Du har finne den «rette» Frank Stewart.  Eg har eit nokolunde bra oversyn over livet hans etter 1920, men det er detaljane kring den første vigsli hans med Laura Urness som er den «store bøygen»...  Og det ser ut til å vera svært vanskeleg å finna eit svar...  Kanskje var det berre eit «papirlaust» ekteskap?  Sonen som Laura fekk med Frank Stewart, heitte Robert Francis Stewart, men han døydde berre sju månadar gamal...

 

Eg takkar på ny for alle gode tips om denne vigsli til Frank Stewart og Laura Urness!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Eg vil i kveld gjerne få henta fram att denne «kjempegåta» frå Amerika som eg aldri har finne ei løysing på!

 

Kanskje finst det opplysningar frå eit avisoppslag om denne vigsli?

 

Militærkortet over er frå 1942 - WW2!  Hadde det vore mogeleg å finna eit tilsvarande kort frå WW1?

 

Her er Laura A. Stewart i FT 1920 - berre ei veke før ho døydde - gift, men busett hjå foreldri sine i Durand, WI: https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GRN6-LSP

 

Her er Frank Stewart i FT1920 - ogso han gift, men busett hjå mor si i Durand, WI: https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GRN6-L7R

 

So, Laura og Frank var nok gifte «på ordentligt»...!  Eg har ikkje finne denne vigsli i Wisconsin state marriage index, so kanskje dei gifte seg i Minnesota.  Der er enno ikkje alle Counties medkomne i registeri, mellom anna manglar me ein del av St. Paul, Ramsey Co., MN!

 

Ein ny kjempetakk for alle gode tips om denne vigsli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Lars W. for eit interessant og spennande innlegg!

 

Eg ser at Frank var soldat ganske so lenge, men noko registration card der kona er nemnd, kan eg framleis ikkje finna...

 

Kanskje han verva seg før dei tok til med den ålmenne vernepliktregistreringi?

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand i freistnadane på å løysa denne kjempegåta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Lars E. Øyane said:

Her er Frank Stewart i FT1920 - ogso han gift, men busett hjå mor si i Durand, WI: https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GRN6-L7R

 

 

Nei, Frank er ugift i folketellingen 1920.

 

 

Frank Stewart

 in the 1920 United States Federal Census

Name:Frank Stewart

Age:25

Birth Year:abt 1895

Birthplace:Wisconsin

Home in 1920:Durand, Pepin, Wisconsin

Street:East Prospect Street

Residence Date:1920

Race:White

Gender:Male

Relation to Head of House:Son

Marital status:Single

Father's Birthplace:Wisconsin

Mother's name:Mary D Stewart

Mother's Birthplace:Wisconsin

Able to Speak English:Yes

Occupation:Laborer

Able to Read:Yes

Able to Write:Yes

Neighbors:View others on page

Household Members:

NameAge

Mary D Stewart51

Jennie M Stewart29

Mable K Stewart28

Frank Stewart25

Charles E Stewart21

Clara L Stewart19

Mary B Stewart18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dette er din Frank E Stewart. Gift med en annen Laura.

 

Frank E Stewart

 in the U.S. City Directories, 1822-1995

Name:Frank E Stewart

Gender:Male

Residence Year:1931

Street address:641 Cedar

Residence Place:St Paul, Minnesota, USA

Occupation:Laborer

Spouse:Laura A Stewart

Publication Title:St Paul, Minnesota, City Directory, 1931

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kone til Frank Stewart heter Anna L Stanton. 

 

Dorothy Marie Stewart

 in the U.S., Social Security Applications and Claims Index, 1936-2007

Name:Dorothy Marie Stewart
[Dorothy Marie Pilquist] 
[Dorothy Pilquist] 

Gender:Female

Race:White

Birth Date:10 Nov 1929

Birth Place:St Paul Rams, Minnesota

Death Date:8 Apr 1997

Father:Frank E Stewart

Mother:Anna L Stanton

SSN:470288926

Notes:Nov 1945: Name listed as DOROTHY MARIE STEWART; 11 Aug 1975: Name listed as DOROTHY MARIE PILQUIST; 15 Apr 1997: Name listed as DOROTHY M PILQUIST

 

Frank Stewart

 in the WEB: Minnesota, Marriages from the Minnesota Official Marriage System, 1850-2019

Name:Frank Stewart

Marriage Date:7 Nov 1928

Marriage Place:Winona, Minnesota, USA

Spouse:Laura Stanton

Certificate Number:STEFRSTALA

 

 

Endret av Anton Hagelee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dorothy Marie Stewart

 in the Web: Minnesota, Birth Index, 1900-1934

Name:Dorothy Marie Stewart

Birth Date:10 Nov 1929

Birth Place:Ramsey, Minnesota, USA

Father's Surname:Stewart

Mother's Maiden Name:Stanton

Certificate Number:1929-45453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Anton for fleire spennande og nyttige innlegg!

 

Eg har nok «blingsa» lite vetta, då eg las at Frank Stewart var gift i 1920; han var istaden M for «male»!!

 

Då trur eg me kan konkludera med at Laura og Frank aldri var formelt gifte.  Dei var nok helst for sambuarar å rekna den korte tidi dei var i lag før Frank verva seg som soldat våren 1917.  Og då han kom heim att etter hærteneste våren 1919, flytte han nok inn «hjå ho mor»...

 

Med dette kan me seia at problemet er løyst, og eg takkar på ny for framifrå bistand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutes ago, Lars E. Øyane said:

Hjarteleg takk til Anton for fleire spennande og nyttige innlegg!

 

Eg har nok «blingsa» lite vetta, då eg las at Frank Stewart var gift i 1920; han var istaden M for «male»!!

 

Då trur eg me kan konkludera med at Laura og Frank aldri var formelt gifte.  Dei var nok helst for sambuarar å rekna den korte tidi dei var i lag før Frank verva seg som soldat våren 1917.  Og då han kom heim att etter hærteneste våren 1919, flytte han nok inn «hjå ho mor»...

 

Med dette kan me seia at problemet er løyst, og eg takkar på ny for framifrå bistand!

 

 

Ja, ikke sant. De var ikke gift.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.