Gå til innhold
Arkivverket

Emigrant Brita Teigen frå Fjærland i Sogn


Anne Marie Bøtun Øyri
 Del

Recommended Posts

Brita var frå plassen Teigen i Fjærland og fødd rundt 1860. Ho utvandra til Amerika og gifte seg der med Ole Ellendson Haukenes frå Fresvik. (fødd 8/11 1863). Eg har før fått hjelp i dette forumet til å rekkje slekta til Ole, men har no fått vite at kona Brita kom frå Teigen i Fjærland.

I utvandringslistene finn eg Brita Mathiasdtr. Teigen fødd ca 1860, emigrerte 28.4 1886.

Eg finn ikkje Brita Mathiasdtr. i kyrkjebøkene, men derimot finn eg Brita Bjørnsdtr. Teigen fødd 11/1 1856 og Brita Mikkelsdtr. Teigen fødd 21/11 1858.

Sjølvsagt kan det vere ei feilskriving i emigrantlistene der Mikkel er blitt Mathias.

Går det an å finne ut meir om Brita Teigen og evt når ho gifte seg med Ole Ellendson?

 

Anne Marie Bøtun Øyri 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn ingen Brita fødd i Fjærland i august 1861 i kyrkjebøkene. Også rart med immigrasjon i 1887 men gift i 1885. Noko som antagleg ikkje stemmer her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anne Marie Bøtun Øyri skrev:

Finn ingen Brita fødd i Fjærland i august 1861 i kyrkjebøkene. Også rart med immigrasjon i 1887 men gift i 1885. Noko som antagleg ikkje stemmer her. 

 

Ser at jeg har kommentert  dette i # 9 i temaet jeg lenket til i # 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er mest sannsynleg at det er ein del feil opplysningar i folketeljinga i 1900. 

Kanskje er den Brita eg leitar etter Brita Mikkelsdtr Teigen  f 21.11 1858 som i emigrantlistene 28.4 1886 har blitt til Brita Mathiasdtr, f 1860. Mathias finn eg ikkje i Fjærland, men derimot Mikkel. 

Første barnet til Ole Ellingson og Brita er fødd i 1891, noko som kanskje kan bety at dei ikkje har vore gifte i 15 år (cencus 1900).

Kan ha blitt rot pga dei tok til seg dottera til Oles søster, fødd 1884.

 

Anne Marie

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne Mari B. !

 

Det er IKKJE berre kanskje, men det er ho du leiar etter:  Brita Mikkelsdtr Teigen f og døypt same dagen:  21.11.1858.

Nr 11 flyttar ho og mange andre frå Fjærland til Amerika i april 1886.

https://media.digitalarkivet.no/kb20070109380112

-------------------

Her er Brita født, og døypt som nr 25 her:  https://media.digitalarkivet.no/kb20070306640610

 

I

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.