Gå til innhold
Arkivverket

Kirke/klokkerbøker Orkdal, søkefunksjon viede.


Olav Bonesmo
 Del

Recommended Posts

Får ikke tilslag på søkefunksjonen for viede 1800- 1826 og 1826-1839. Er feilen på min maskin eller et annet sted?

Har testet med å legge inn kjente navn fra boka uten resultat.

Generelt så får jeg heller ikke tilslag når jeg legger inn patronym søk på andre kildetyper, men ved bruk av * i dette feltet kommer det opp svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Olav Bonesmo skrev:

Får ikke tilslag på søkefunksjonen for viede 1800- 1826 og 1826-1839. Er feilen på min maskin eller et annet sted?

Har testet med å legge inn kjente navn fra boka uten resultat.

Generelt så får jeg heller ikke tilslag når jeg legger inn patronym søk på andre kildetyper, men ved bruk av * i dette feltet kommer det opp svar.

 

Hvis dette er et spørsmål om skanna kirkebøker, jf. at det er plassert i "Spørsmål om skannet materiale", må du forklare nærmere hva du gjør/forsøker på, gjerne med lenke til søk/treffliste. Men da man ikke kan søke på personnavn i skanna kirkebøker, mistenker jeg at dette spørsmålet egentlig hører hjemme i "Spørsmål om transkribert materiale"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.