Gå til innhold
Arkivverket
Inge Flatmoen

Lurer på når Johannes Johannesen Lanaaseiet (Snertingdal/Biri) døde!

Recommended Posts

Inge Flatmoen

Hei!

Jeg lurer på om jeg kan få hjelp til å finne ut om Johannes Johannesen Lanaaseiet/Landaaseiet (født 23/09-1862) er gravlagt i Snertingdal og når han døde. I 1910 kalles han Johan Johannesen og bor på stedet Løkken i Snertingdal. Han skal være født på Søndre Land. Jeg har ikke klart å finne han i tilgjengelige kirkebøker, så antar at dødsfallet må ha skjedd etter 1935. 

Inge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Statsarkivet i Hamar

Vi har bladd gjennom klokkerbøkene for Biri og Snertingdal, dødsfallslistene fra 1937-1962, dessverre uten å kunne finne noen innførsel som stemmer med opplysningene du har.

Lensmannsarkivet inneholder en flytteprotokoll som muligens kan være nyttig å undersøke: http://www.arkivportalen.no/side/arkiv/detaljer?arkivId=no-a1450-03000000170405 

Vi har dessverre ikke ressurser til å gå gjennom denne, men den er tilgjengelig for gjennomsyn på lesesalen hos oss.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Inge Flatmoen

Takk for hjelp!

(Jeg har nå funnet ut at han egentlig het Johan Johannesen og ikke Johannes, så 1910-tellinga hadde rett i at han het Johan.)

Inge

Endret av Inge Flatmoen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.