Gå til innhold
Arkivverket
Anne Margrethe Elphick

Hvor er familien til Bernt Andersen Wien?

Recommended Posts

Anne Margrethe Elphick

Dec 18 ende 2010 spurte Hanne Wien Berghagen om hvor hennes oldefar Bernt Andersen Wien ble av. Han var min morfar. Min mor var født 5.02.1910 og het Erna Margrethe Wien. Hennes mor var Gudrun Andersen Wien (født Karlsdatter). Av ukjente grunner ble min mor gitt til adoptivforeldre da hun var 3 måneder gammel og fikk etternavnet Ruud. Jeg har blitt fortalt at min morfar Bernt Andersen Wien var delvis skomaker og delvis sjømann. Det er mulig at han gikk fra Gudrun og hun ble igjen alene med Erna Margrethe. Hun ble gift med Ole Gyth Dahl i 1938 og jeg ble født i 1948 i Oslo. Jeg oppdaget posten fra Hanne først i dag siden jeg bor fast i Nottingham i England. Giftet Gudrun seg igjen og fikk flere barn? Har jeg tremenninger og annen familie jeg ikke kjenner til i Norge?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ann-Mary Engum

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sven Hjortland

Oslo fylke, Oslo, Vigselsbok (borgerlig) (1946-1946), Protokollside, Side upaginert
Permanent bilde-ID: kb20110304350632
Brukslenke for sidevisning: https://media.digitalarkivet.no/kb20110304350632
Permanent bildelenke: URN:NBN:no-a1450-kb20110304350632.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Berit Knudsen

Øivind Wien som jeg antar var forlover for Gudrun Jonette, hvem var han?

I DIS gravminner har jeg funnet en Øyvind Wien f. 29.aug. 1914 - 28.sept. 1985 Kolbotn, Oppegård.

I samme grav ligger Marie S. Wien f. 23.mars 1916 - 24. apr. 2002. Antagelig kona.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.