Gå til innhold
Arkivverket

Berntine Ellerine Anette Alexandersdatter DNA TREFF


Rolfcharlsen
 Del

Recommended Posts

Har DNA treff mot Christine Eriksson, der far er oppgit til og være Nils Åke Eriksson, mor Aina Marie Risem, faren hennes, Henry Risem, mor Anna Karoline Karlsen, moren hennes er oppgitt til og være Berntine Ellerine Anette Alexandersen.

 

Kan noe hjelpe med og finne resten.

 

Dna treff via Ancestry.com.

 

mh

Rolf

 

Endret av Rolfcharlsen
Noen barokke fornøyd med slekt ble lagt inn slik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. 

Jeg lurer på om du har informert Chr. Eriksson om at du deler dette om slekten hennes? Fikk en liten følelse av at dette er litt privat.

mvh

Laila S. Mjelde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

Berntine er mor til min far, gjør regning med at hun ønsker og finne ut av slekten sin.

 

men jeg har ikke spurt henne på forhånd, kan heller ikke forstå at detter er noen kompromitterende opplysninger på noen måte.

 

mvh

rolf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at du har flere temaer om samme dame.

Det kunne det vært lurt å opplyse om,slik at unødvendig leting kunne vært unngått.

 

 

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. 

Vet med meg selv at jeg ikke hadde likt hvis noen tok mitt slektstre fra lukkede forum som Ancestry eller FTDNA og la det som utgangspunkt for forskning og diskusjon på en forum som dette. 

Mvh

Laila

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler at du endrer litt på teksten i tematittelen,siden du har 2 nesten likelydende tematitler.

 

Gå til innlegg 1,velg "Endre",så kan du redigere tematittelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Hej,
Jag försöker hjälpa Christina Eriksson med att finna hennes rötter i Norge genom sin mor, Aina Mari Risem, född 19340710 i Klæbu.
Förstår att det är några som söker samma Risem. Jag tar gärna emot information privat på thomas@axevik.se om det känns bättre.


Mvh
/Thomas

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.