Gå til innhold
Arkivverket

Ludvig Normann Larsen 1874-1932


Ole Alexander Brobakk
 Del

Recommended Posts

Ryktene skal ha det til at Ludvig (k) Normann Larsen født i Tuv, Lofoten 02.07.1874 døde på et sykehus i Oslo 28.08.1932. Jeg har  nå gått igjennom dødsfallprotokollregisteret for 1931 til 1940 og finner han ikke der. Jeg har info på hans foreldre, kone & barn. Så jeg er egentlig på jakt etter en bekreftelse på at han døde i Oslo eventuelt at han tok et annet valg i livet.  Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Ole B. skrev:

Ryktene skal ha det til at Ludvig (k) Normann Larsen født i Tuv, Lofoten 02.07.1874 døde på et sykehus i Oslo 28.08.1932. Jeg har  nå gått igjennom dødsfallprotokollregisteret for 1931 til 1940 og finner han ikke der. Jeg har info på hans foreldre, kone & barn. Så jeg er egentlig på jakt etter en bekreftelse på at han døde i Oslo eventuelt at han tok et annet valg i livet.  Noen som kan hjelpe?

 

 

Kanskje du kan endre visningsnavnet Ole B. til ditt fulle navn? :-)

https://www.digitalarkivet.no/content/change-display-name

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten ting til. Finnes det noen oversikt over fellesgravene på Gaustad? Jeg har tidligere snakket med gravferdaetaten i Oslo og de har ingen info på han, en plass er han jo gravlagt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 36

 

Ludvig Norman Larsen gift fisker .....

Død 26 sept,gravlagt 3 okt i Vestre Aker.

Anmerkninger.V Aker kl 2.

 

Akershus fylke, Vestre Aker i Vestre Aker, Ministerialbok nr. 19 (1926-1946), Døde og begravede 1932, Side 116
Brukslenke for sidevisning: https://media.digitalarkivet.no/kb10040904020127
 

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.