Gå til innhold
Arkivverket

Jonette Karoline Bjerkestrand (* 1871 i Fredø)


Kurt Hansen
 Del

Recommended Posts

Arbeiderbladet 14. oktober 1947.

Lysinger :

Kontordame Lillemor Signe Schilling og montør Josef Harboe

 

5a6cfc7c03754_JosefHarboe.png.1b4248b3622eeb39be2c5e9d7d85f731.png

Lillemor.png

Endret av Åsbjørg Susort
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusind tak til alle deltagere og ikke mindst til Åsmund Kaupang (barnebarn til Mary Larsen), som jeg nu har kontaktet.

Det er ganske overvældende med alle de informationer jeg har fået hidtil; faktisk er jeg endnu ikke færdig med at registrere og dokumentere det hele ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner jeg Sonja Haraldsens fødsel/dåp? Hun skulle være født 4. juli 1937 i Oslo.

Endret av Kurt Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, okay. Hendes anetavle er jo omdiskuteret og det er fortsatt den mikroskopiske muligheten for at rapporten som bestefars bror ga på sin dødsleie "skjuler" noe.

 

Hvor langt rekker sperrefristen? 100 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det noen gang vært rykter eller påstander om Dagny og Karl August ikke er hennes virkelige foreldre? Stamtavlen jeg refererte til er i det minste omstridt, og det virker litt for praktisk at hennes opprinnelse kan hentes tilbake til tidlig norske og danske konger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kurt Hansen skrev:

Takk, Ann-Mary, men i hvor mange år endnu?

Det står jo i lenken jeg la inn i # 62  at fødte og døpte 1930 ikke vil være tilgjengelig før 2030.

Og siden dåpen du leter etter var i 1937,blir vel den tilgjengelig først i 2037.

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vil minne om at nålevende ikke skal diskuteres på åpent forum.

Det bør nok gjelde damen du søker dåpen til også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kurt Hansen skrev:

Aha, okay. Hendes anetavle er jo omdiskuteret og det er fortsatt den mikroskopiske muligheten for at rapporten som bestefars bror ga på sin dødsleie "skjuler" noe.

 

Hvor langt rekker sperrefristen? 100 år?

Problemet med nevnte anetavle ligger nok ikke så nært i tid. -

Det er meg bejent ingen som kan dokumentere at de er etterkommere etter Harald Hårfagre, men problemet ligger nok noen hundre år bak i tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.