Gå til innhold
Arkivverket

Christine Larsdotter «Johnson» - fødd Kvam i Oppland 1872 - utvandra 1880/1881 til Wisconsin - kven var ho?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Endå ei utfordring er kommi frå Amerika:

 

Christine Larsdotter, i Amerika kjend som Christine Johnson, skal vera fødd «nær» Lillehammer 5.9.1872.  Ho gifte seg i Trempealeau Co., WI 18.3.1896 med John Albert Call, fødd i Crawford Co., WI 1.3.1864.  Dei budde i Strum, Trempealeau Co., WI, men Christyine døydde i Eau Claire, WI 5.3.1954.

 

Ifølgje slekt skal Christina ha utvandra til Amerika med foreldri sine i 1881, men FT1900 oppgjev 1885, medan FT1910 og FT1920 båe oppgjev 1880 som utvandringsår.

 

Eg meiner eg har finne jenta hjå FamilySearch fødd 2.9.1872 i KVAM, Oppland som dotter av ein Lars Johannesson og Gunnhild Pedersdotter:

 

Name Kristine Larsen
Gender Female
Birth Date 05 Sep 1872
Christening Date 20 Oct 1872
Christening Place KVAM,OPLAND,NORWAY
Father's Name Lars Johannesen
Mother's Name Gunhild Pedersdr

 

Er det utifrå dette mogeleg å få greie på:

 

* Nøyaktig fødestad?

 

* Nøyaktig utvandringsår?

 

* Yrke til far hennar, opphav til båe foreldri og bustaden deira?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Find A Gravehttps://www.findagrave.com/memorial/130971222/lars-johnson

Lars Johnson, Born Tretten, Oier, Norway, the parents Johan Sagstuen and Kirsti Johnson. In the year 1869 he was united in marriage to Gunhild Petersdatter Sandbo. He sailed for America with his wife in 1880, arriving at Whitehall July 5. He has lived in the town of Unity since his arrival. Six years after reaching this country, he acquired his present farm. 

Mrs. Johnson died about four years ago. Eight children were born to Mr. and Mrs. Johnson, two of whom died at an early age. The near relatives surviving him are his six children: Peter; Mrs. John Call; Mrs. Bina Lynn; John; Gustav and Ludvig; 28 grandchildren and 19 great-grandchildren, besides three brothers, Ole Foss of Strum, Chris Foss of Washburn and John Krohhaugen of Norway, and one sister, Mrs. Dina Dahl [sic] Daae of Eau Claire. 

Mr. Johnson died at his home April 24, at the age of 94 years, one month and five days. Funeral services were held here on Saturday afternoon at the West Beef River church, the Rev. N.E. Halvorsen officiating. THE Whitehall Times May 1935

 

Find A Grave https://www.findagrave.com/memorial/131034424/gunhild-johnson

Gunhild Peterson was born in Nordre Froen, Gulbrandsdalen, Norway, October 1, 1843. In 1869, she was united in marriage to Lars Johnson, and came to America, Trempealeau County, in 1880, where they settled on the homestead which has since been her home. 

Eight children were born to this union. She was preceded in death by one son and one daughter. The deceased was one of the early pioneers to settle in this community and has been a member of the West Beef River Norwegian Lutheran congregation since it was organized. Mrs. Johnson was in fairly good health up to Wednesday, March 11, when she was taken with a paralytic stroke. She passed away peacefully Monday evening, March 15. 

She is survived by her husband and four sons and two daughters, all of whom were present at her bedside. 

They are Peter, John, Gust, Ludwig, Mrs. J.A. Call (Christine) and Mrs. F.E. Lyon (Bena). She also leaves besides her children, 28 grandchildren and nine great-grandchildren. The funeral services were held Friday afternoon, March 21, at the home and at the West Beef River church. Rev Halvorsen officiating. She was laid to rest in the church cemetery. THE WHITEHALL TIMES - MARCH 26, 1931

Endret av Egil Johannessen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emigrasjon 1880 - https://www.digitalarkivet.no/view/8/pe00000000938325

 

http://gda.arkivverket.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=1&filnamn=emikra1&gardpostnr=22201&merk=22201#ovre

877dc89a3c9ae4b19323348b5ce1befc.png

 

Ankomst - https://search.ancestry.com/cgi-bin/sse.dll?indiv=1&dbid=8769&h=10003747&tid=&pid=&usePUB=true&_phsrc=qrp73&_phstart=successSource

The Pennsylvania, Passenger and Crew Lists, 1800-1962
Name:    Lars Johanson
Gender:    Male
Arrival Age:    34
Birth Date:    abt 1846
Departure Place:    Liverpool, England
Arrival Date:    1 Jul 1880
Arrival Place:    Philadelphia, Pennsylvania, USA
Ship:    Indiana
 

Endret av Egil Johannessen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kåre Tofte skrev:

Dåpen til Kristine (den siste på sida); 

 

Legger ved lenke til MIN bok, # 130 - Oppland fylke, Sødorp, Kvikne, Kvam i Nord-Fron, Ministerialbok nr. 2 (1865-1883), Fødte og døpte 1872, Side 61, Brukslenke for sidevisning: https://media.digitalarkivet.no/kb20070115640065

hvor oppholdssted oppgitt til Gamlepladsen ud Sandbo/Sandbu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Egil og Kåre for kjempefine og nyttige innlegg!

 

So vidt eg kan sjå, er med desse opplysningane denne utfordringi nesten heilt løyst.  Den einaste detaljen som eg ikkje finn ut av, i hovudsak p.g.a. at folketeljingane frå RHD synest vera ute av funksjon, er følgjande:

 

* Under kva gard i Øyer ligg husmannsplassen Sagstuen der Lars Johannesson var ifrå: https://www.digitalarkivet.no/census/search/1865/38063?fornavn=&etternavn=&kjonn=&familiestilling=&sivilstand=&yrke=&fodselsaar=&fodested=&alder=&ny_husholdning=&trossamfunn=&bygning_for_natteopphold=&etnisitet=&etnisitet_mors=&spraak=&merknader=&bosted=Sagst*&bydel=&gaardsnummer=&bruksnummer=&gaardseier=

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand til å klara opp i denne utfordringi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tror jeg må være Sagstuen under gården Fossum på Tretten.  Jeg har registrert Lars Johannessen født v/Strangstad, Tretten den 10.3.1841 og død 24.4.1935 - gravlagt på West Beef River church,  Wisconsin. Da ser det ut til at jeg kan få koblet han mot Nord-Fron og etterkommere i US.

 

Jeg har en del etterslekt på søsknene til Lars samt han forfedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Tordis for eit interessant og nyttig innlegg!

 

I dag fungerer RHD «som normalt», og FT1865 stadfestar at Sagstuen er plass under Fossum i Øyer.  Soleis er dette problemet løyst!

 

For mitt føremål treng eg ikkje fleire opplysningar om denne ætti, men kan henda vil dei amerikanske etterkomarane grava litt meir...  I so fall kjem eg attende!

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand til løysing av denne gåta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.