Gå til innhold
Arkivverket
Peter Granlund

Dödsdatum och plats för August Johansen och Nicoline Josefine Johansen, f Andreassen

Recommended Posts

Peter Granlund

Hej,

Bifogar ett utdrag från folkräkningen 1910 i Nesodden som beskriver familjen Johansen och där sonen Alfred är min farfar. Jag har goda uppgifter om hela familjen men har inte lyckats hitta när och var hans föräldrar August och Nicoline dog, Jag hittade dock Nicoline i Oslo Adressebok 1929 då hon står som Enke och sammanboende med dottern Sigrid.

Vore mycket tacksam om någon har något uppslag.

Hälsningar

Peter Granlund / Stockholm

001 August Johansen - 0037 Paulsrud (gaard) - 004 Persilengen - Tellingskretsoversikt - Folketelling.pdf

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ragnhild K. Brænd

Aftenposten 16.07.1932:

niko.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ragnhild K. Brænd

Aftenposten 11.10.1927:

august.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Peter Granlund

Hej Ragnhild,

Helt fantastiskt ! Jag är mycket tacksam ( och imponerad ) över att du så snabbt fick fram uppgifterna som jag sökt under lång tid. Stort tack !

Även ett mycket gott betyg till detta forum som jag alltså besökte för första gången idag och som jag säkert kommer att återkomma till framledes.

Tack och hälsningar

Peter Granlund

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.