Gå til innhold
Arkivverket

rettargangsmateriale for Leikanger i Sogn


Anne Marie Bøtun Øyri
 Del

Recommended Posts

Leitar etter ei rettssak i 1843 mot Ingeborg Olsdtr Grønlien som drap faren i des 1842. Det vart teke forhøyr 24.5-11.6 1843 med over 30 vitne, nytt rettsmøte 26. september 1843 og ekstrarett på Skau i Fresvik 5. oktober 1843. Dommen stadfest ved overretten (høgsterett?) sin dom 23 okt 1843.

Eg finn ingenting om desse forhøyra og dommen i tingboka for Leikanger. Finst det skanna materiale der eg kan finne denne rettsaka eller må ein på arkivet i Bergen eller Oslo? Kva type protokollar skal ein leite i?

 

Ei anna rettsak i same kommune truleg mellom 1845 og 1870 der dei tre dømde vart dømde til fengselsstrakk nokre dagar. Vil ei slik sak vere i tingboka? Finst det oversikter over dei dømde eller må ein evt leite seg gjennom tingbøkene.

Anne Marie B Øyri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anne Marie Bøtun Øyri skrev:

Leitar etter ei rettssak i 1843 mot Ingeborg Olsdtr Grønlien som drap faren i des 1842. Det vart teke forhøyr 24.5-11.6 1843 med over 30 vitne, nytt rettsmøte 26. september 1843 og ekstrarett på Skau i Fresvik 5. oktober 1843. Dommen stadfest ved overretten (høgsterett?) sin dom 23 okt 1843.

Eg finn ingenting om desse forhøyra og dommen i tingboka for Leikanger. Finst det skanna materiale der eg kan finne denne rettsaka eller må ein på arkivet i Bergen eller Oslo? Kva type protokollar skal ein leite i?

 

Ei anna rettsak i same kommune truleg mellom 1845 og 1870 der dei tre dømde vart dømde til fengselsstrakk nokre dagar. Vil ei slik sak vere i tingboka? Finst det oversikter over dei dømde eller må ein evt leite seg gjennom tingbøkene.

 

Dette er hva som er digitalisert for 1843 for Ytre Sogn og for Høyesterett.

 

Jeg flytter temaet til Spør Arkivverket, slik at du kan få svar på de arkivfaglige spørsmålene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg vil tru at den første saka finst i ekstrarettsprotokollane som ikkje ligg på nett.

Om det er relativt raskt å gjere oppslag kan vi skanne og sende deg. Om det vert for tidkrevande sender vi ein invitasjon til besøk på lesesalen :-)

Om der fins register i protokollane er noko varierande.

Send forespørsel på epost til post@arkivverket.no så ser vi på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.