Gå til innhold
Arkivverket

Olga Rasmine Rasmusdatter Humborstad f. 29.5.1895 i Davik herred


Gunnar Rasmussen
 Del

Recommended Posts

Er det noen som kan hjelpe meg med å finne ut mer om Olga Rasmine.

Olga Rasmine finner vi i folketelling 1900 på Bergstad 39/4 under Humborstad i Davik herred. 3.10.1909 er hun konfirmert i Stårheim sokn, Eid herred. I folketelling 1910 finner vi henne med etternavn Bakke, på Vilnes gaard 54/5 i Askvoll herred. I 1922 finner vi Olga Rasmine Lund fra Daviken, i en kommunal folketelling for Bergen kjøpstad, på Strømgaten 52, leilighet 1 og 2, Bergen. Jeg tror dette er samme person da far hennes var født på Lund i Eid herred. Vi vet at hennes mor Pauline Andersdatter bodde på bruket Brubakken under Humborstad i Daviken fram til hun døde 11.1.1931. Hun er begravet på Kjølsdalen Kirkegård som da tilhørte Davik herred. Hun brukte da etternavnet Bakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ein del opplysningar om Olga Rasmine frå ei lokal bygdebok frå Kjølsdalen.

Mor er Pauline Andersdatter Orheim (1852-1931) - ho var gå enke

Far er Rasmus Peder Rasmussen Lund (1838-1907)( fødd på Lund, bruk nr 3 - Magdeliplassen)

Rasmus var då enkemann - tidlegare gift med Eline Rasmine Andersdatter Kjørstad (1833-1901)

Her er opplysningar om 4 barn av Rasmus og Eline

Her er og 4 barn av Pauline og tidlegare ektemann Ole Bertel  Rasmussen Humborstad (1850-1884).

I boka er der og eit bilde 7 personar - der den eine av dei er Olga Lund. Bildet vart sendt frå Olga i Christiania i 1914.

På bildet er og halvbror Rasmus (foreldre Rasmus og Eline) og halvsyster Ragna (foreldre Ole Bertel og Pauline)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Jan Sæthre skrev:

Eg har ein del opplysningar om Olga Rasmine frå ei lokal bygdebok frå Kjølsdalen.

Mor er Pauline Andersdatter Orheim (1852-1931) - ho var gå enke

Far er Rasmus Peder Rasmussen Lund (1838-1907)( fødd på Lund, bruk nr 3 - Magdeliplassen)

Rasmus var då enkemann - tidlegare gift med Eline Rasmine Andersdatter Kjørstad (1833-1901)

Her er opplysningar om 4 barn av Rasmus og Eline

Her er og 4 barn av Pauline og tidlegare ektemann Ole Bertel  Rasmussen Humborstad (1850-1884).

I boka er der og eit bilde 7 personar - der den eine av dei er Olga Lund. Bildet vart sendt frå Olga i Christiania i 1914.

På bildet er og halvbror Rasmus (foreldre Rasmus og Eline) og halvsyster Ragna (foreldre Ole Bertel og Pauline)

 

En etterkommer av Pauline Andreasdtr. Orheim:

 

Lars Olav Drabløs 



Ble registrert: 08 Jan 2016 02:51:48
Innlegg: 2
Bosted: LAUVSTAD
InnleggSkrevet: 08 Jan 2016 15:12:37    Tittel: Ole Rasmusson Humborstad (?) og Pauline Andersdotter Orheim reply_mini.gif Svar med Sitat

Hei! Min tippoldefar var Rasmus Olai Albert Olsson Bakke, han var fødd 23. september 1879 og vart døypt i Davik sokn: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20070110310015.jpg (nr. 72). Han var ikkje gift med tippoldemor mi og har ikkje blitt snakka om i særleg grad - faktisk så lite at mor mi og syskjena hennar ikkje visste at bestefar deira var fødd utanfor ekteskap før eg fann det ut. Tippoldemor mi vart seinare gift med ein annan, og oldefar min tok etternamnet etter stefaren sin, så det er ingen spor etter Rasmus sitt namn i etterslekta hans, som no er ganske talrik. Men han er nemnd som far til oldefar min både i bygdeboka for Vanylven (der det står at han er frå Bryggja) og i kyrkjeboka (der det står at han bur i Kjølsdalen). 
Det som er vanskeleg er at også Rasmus var fødd utanfor ekteskapet, i tillegg at presten i Davik i 1879 skriv nokså rotete. Foreldra hans er nemnde som "Ungkarl Ole Rasmussen Humberstad (?) og Pige Pauline Andersdtr. Orheim". Og her stoppar alle spor for min del. Det står nedkrota ein alder rundt foreldra sine namn, eg tolkar det som at Ole er 26 og Pauline 27 i 1879, men eg finn dei ikkje att i kyrkjebøkene i perioden dei då skulle vore fødde og døypte. Det kan sjølvsagt vere at ingen av foreldra er fødde i soknet eller på gardane Orheim eller Humborstad, men at dei tenestegjorde der då Rasmus vart fødd. Eller at alderen eg har gått ut frå er heilt feil. 
Finst det noko bygdebokverk for dette området, eller er det nokon som har eit tips til kva eg kan gjere vidare?

http://www.disnorge.no/slektsforum/viewtopic.php?t=137810

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nemnt i innlegget mitt over, så er mine opplysningar henta frå Bygdebok for Kjølsdalen krins ( i Davik kommune). Ingen av opplysningane i boka har konkrete henvisninger til kjelder, men forfattarane har truleg oversikt over desse.

Ser at Mary Ann Engum sitt innlegg ovanfor er kommentert i Slektsforum. Alle opplysningar der stemmer med mine.

 

Kan elles nemne at Kjølsdalen ikkje hadde eige kyrkjesokn på den tida, men låg under Davik sokn.

Der finn eg m.a.  fødselen til Ole Bertel Humborstad i 1850 (scanne ministralbok 1850-1866.

Endret av Jan Sæthre
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for raske og opplysende svar. Det er godt å få vite hvordan det gikk med Olga Rasmine, som er halvsøster til min oldefar Johan Andreas Rasmussen f. 1861 på Lund i Eid herred. I 1865 flyttet familien til Brubakken under Humborstad i Kjølsdalen, Davik herred. I 2015 fikk jeg tak i Bygdeboka for Kjølsdalen krins og det hjalp oss til å finne søskene til oldefar og deres etterkommere. Vi har allerede vært på to hyggelige og fine turer på Vestlandet og besøkt vår "nyfunnede" slekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.