Gå til innhold
Arkivverket

Samuel Antonius Svensson (1855/1856) og Ida Sofie Blomberg el. Blomgren (1852/1855) - to svenske utfordringar?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

I arbeidet med å skriva biografien til Anna Andersdotter Eide frå Luster i Sogn (1870-1918) er eg komen borti to svenske utfordringar.  Ho gifte seg nemlig i Moorhead, MN 26.1.1895 med enkjemannen:

 

Samuel Antonius SVENSSON - som ifølgje eit ancestry family tree var fødd i «Hålland i Jämtland, Sweden» 15.8.1856.  Han skal ha utvandra til Amerika i 1872 eller 1873!

 

Her er han i «find-a-grave» med fødselsåret 1855: https://www.findagrave.com/memorial/27775862/samuel-antonious-swensen

 

Denne Samuel gifte seg første gongen i Moorhead, MN 14.8.1880 med:

 

Ida Sophia BLOMBERG - i ancestry family treet kalla BLOMGREN - ho er oppgjevi med to ulike fødselsdatoar:

 

* 28.2.1852 i Kisa, Östergötlands län

 

* 15.9.1855 i Sverige

 

Her er ho i «find-a-grave», oppgjevi fødd i Kisa 15.9.1853: https://www.findagrave.com/memorial/27775928

 

Utvandringsåret hennar er ukjent.

 

Er det mogeleg utifrå desse opplysningane, for både Samuel og Ida, å finna ut:

 

** Fulle namn?

 

** Dato og stad for fødslene?

 

** Utvandringsåri?

 

** Fulle namn på foreldri med yrkestitel, bustad og opphav?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Ida Sophia Blomgren som er oppgitt født i Kisa 28.02.1852 skal ifølge et slektstre på Ancestry være død 1936 i Marshall, Minnesota som Ida Sophia Nyman; og kan da trolig utelukkes.

 

https://www.ancestry.com/family-tree/person/tree/106579840/person/160052816828/facts?_phsrc=Caq1119&_phstart=successSource

 

EDIT: Dette slektstreet er nok feil... Sveriges Dödbok 1901-2013 viser denne:

 

18520228

Nyman f. Blomgren, Ida Sofia

Rosenlund

Död 28/6 1944.

Kyrkobokförd i Kila (Södermanlands län, Södermanland).

Född 28/2 1852 i Kisa (Östergötlands län, Östergötland).

Änka (11/10 1907).
--------------
Motsvarande folkbokföringsförsamling(ar) 1/1 2014:
Kiladalen, Nyköpings kn (Södermanlands län, Södermanland)

Födelseförsamling i källan:
Kisa (Östergötlands län)

Källor:
DB, FS
 

Endret av Sven Hjortland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Sven for eit interessant innlegg!

 

Det som tydeleg er problemet med denne huslyden, er at «jo fleire kokkar, jo meir søl», og då refererer eg til amerikanske forskarar!  Det ser ut til å vera ei «vill» samanblanding av fleire ætter, men når det gjeld Ida Sophia, so har vigsli i alle fall namnet BLOMBERG, so me lyt vel tru at i alle fall DET stemmer, eller er namnet feiltolka?

 

CLAY 000A-235 08/14/1880 SWANSON, SAML A BLOMBERG, IDA S

 

Når det gjeld andre kona til Samuel, Anna Andersdotter Eide frå Luster, påstår dei at ho og Samuel hadde to døtrer med same namn, fødde i 1899 og i 1900, og har sogar «produsert» ei gravstøtte med namnet til denne første avlidne dotteri!  Men eg kan ikkje finna prov for at ho har eksistert!  Derimot må dotteri som dei påstår var fødd i 1900, i røyndi vera fødd i 1899!!

 

PS Sven: Eg har sett litt nærare på denne Ida Sophia Nyman som du fann avlidi i Marshall Co., MN i 1936, men her har me nok endå eit døme på «rot», for sjå kva denne dødsattesten seier:

 

Name Ida Sophia Nyman
Gender Female
Death Date 20 Aug 1936
Death Place Huntley, Marshall, Minnesota
Age 61
Birth Date 1875
Marital Status Married
Spouse's Name Ludwig Lenord Nyman
Father's Name A.G. Hagman
Mother's Name Christina Erickson

 

Eg vonar nokon finn ut av dette «samansuriet», og takkar på ny for framifrå bistand i arbeidet med denne biografien!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ser jo at denne aldeles ikke kan stemme med vielsen i Amerika...men hun som døde 1936???

 

En kandidat til Ida Sofia??

 

Post 822706

Helgman, Ida Sofia
Piga (ogift kvinna)

f. 14/2 1875 i Sillerud, Värmlands län (Värmland)

Utvandrad 30/10 1896
från Häljebyn, Sillerud, Värmlands län (Värmland)
till Nordamerika

0771896021 - Bilaga/ytterligare information finns. Kontakta Emigrantregistret i Karlstad

Källa: Husförhörslängd, s. 335

Emibas emigrationsakt: Sillerud S 1896 021

 

Familien i 1880:

 

Helgman, Anders Gustaf    1845    Far
Eriksdotter, Kristina    1844    Mor
(Barn), Anna    1867    Barn
(Barn), Mariana    1870    Barn
(Barn), Sven August    1872    Barn
(Barn), Ida Sofia    1875    Barn
(Barn), Karl Emil    1877    Barn
(Barn), Anders Gustaf    1879    Barn

 

Hilsen Kari

Endret av Kari Aabelvik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Kari for siste innlegget!

 

Eg ser du har identifisert den Ida Sophia Nyman som feilaktig vart identifisert i Amerika som fødd i Kisa i Östergötlands län.  Denne Nyman-jenta har ganske sikkert ikkje noki tilknytting til den ætti som eg er på leiting etter, so då er det klarlagt!

 

No vonar eg at nokon greier identifisera Samuel og «vår» Ida Sophia (jmf. innlegg #1), og eg takkar på ny for framifrå bistands med denne huslyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg vil i dag gjerne få henta fram att dette emnet, som eg er redd kan gå i «gløymeboki»...

 

Det er beklageleg at so mange ulike namn og fødestadar er dukka opp frå amerikanske forskarar, men eg vonar likevel det let seg gjera å identifisera det rette paret og dei svenske opphavi deira som skisserte i innlegg #1, og takkar på ny for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lar det seg gjøre å finne denne familien igjen i  Amerika?

Spesielt Ida Sofia født 15.september 1856 kan være interessant å finne

ida sofia.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Sven for eit spennande og utfordrande innlegg!

 

Etter litt leiting har eg no greidd å finna Erland Peterson og kona Johanna med born i McPherson Co., KANSAS, og dei kalla seg for Lindquist!

 

Her er dei i FT1870: https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HT-64V9-P39?i=1&cc=1438024

 

Her er dei i FT1880: https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9YBD-SN?i=9&cc=1417683

 

og her frå skiftet etter Erland Lindquist frå 1887: https://www.ancestry.com/interactive/9065/007670296_00089?pid=563723&backurl=https://search.ancestry.com/cgi-bin/sse.dll?db%3DUSProbateKS%26h%3D563723%26indiv%3Dtry%26o_vc%3DRecord:OtherRecord%26rhSource%3D6742&usePUB=true&usePUBJs=true#?imageId=007670296_00089

 

som syner at denne Ida Sophie var gift med ein Anderson!

 

So, diverre, dette var nok eit «blindspor», men ein kan ikkje finna noko utan å leita, og eg set stor pris på freistnadane dine, Sven!

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand med å kartleggja det svenske opphavet til denne huslyden!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Eg vil i dag gjerne få henta fram att dette emnet som har lege i «dvale» sidan mars i fjor.

 

Ida Sophie Blomberg som stod brur i Moorhead, MN i 1880, ser ikkje ut til å vera so lett å finna opphavet til, men kanskje kan nokon hjelpa meg identifisera Samuel Antonius Swenson, som er oppgjeven fødd i Hålland i Jämtland 15.8.1856 (eller 1855)?

 

https://sv.wikipedia.org/wiki/Hålland

 

Eg takkar nok ein gong for alle gode tips som kan bringa oss vidare i denne svenske utfordringi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moderns bouppteckning:

Halmstads och Tönnersjö häradsrätt (N) AIIf:21 (1910) Bild 880 / sid 34 (AID: v514871a.b880.s34, NAD: SE/LLA/10023)

 

Sonen Samuel Antonius vistas i Amerika - han är gift med Helena Bengtsdotter som är personligen närvarande.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ulla Bagge skrev:

Moderns bouppteckning:

Halmstads och Tönnersjö häradsrätt (N) AIIf:21 (1910) Bild 880 / sid 34 (AID: v514871a.b880.s34, NAD: SE/LLA/10023)

 

Sonen Samuel Antonius vistas i Amerika - han är gift med Helena Bengtsdotter som är personligen närvarande.

18400613

Svensson f. Bengtsdotter, Helena

Askarebygget

Död 7/8 1917.

Kyrkobokförd i Breared (Hallands län, Halland).

Född 13/6 1840 i Breared (Hallands län, Halland).

Gift kvinna.
--------------
Motsvarande folkbokföringsförsamling(ar) 1/1 2017:
Snöstorp, Halmstads kn (Hallands län, Halland)

Födelseförsamling i källan:
Breared (Hallands län)

Källor:
DBU, FS (sida: 305)

Post-ID:
SDB7_07268903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Post från Sveriges befolkning 1910: 1910-13-29-29

Bengtsdotter, Helena

f. 1840 i Breared (Hallands län, Halland)

sväg:a h.
Gift kvinna, barn i familjen

Askarebygget
Breared (Hallands län, Halland)

gift med Arb. Sam. Svensson i Amerika

Registrerad födelseort: Breared Hallands län
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveriges Befolkning 1900

 

Post 1119828

Bengtsdotter, Helena
hemmansegare Hustru

f. 1840 i Breared (Hallands län, Halland)

Syster
Gift kvinna, barn i familjen

Askarebygget
Breared (Hallands län, Halland)

Mannen Sven Svenson i Amerika

Födelseort i källan: Breareds
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveriges Befolkning 1890

 

Post 2364672

Bengtsd:r, Helena

f. 1840 i Breared (Hallands län, Halland)

syster
Gift kvinna, mor i familjen

Askarebygget
Breared (Hallands län, Halland)

Födelseort i källan: Breared

 

Samuel Antonius Svensson er ikke tilstede  ved tellingen, derimot en datter:

 

Post 2364673

Gustafva Agneta

f. 1873 i Breared (Hallands län, Halland)

d.
Ogift kvinna, barn i familjen

idiot

Askarebygget
Breared (Hallands län, Halland)

Födelseort i källan: Breared
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.