Gå til innhold
Arkivverket
Lars E. Øyane

Antivirus - Mac Ads Cleaner - McAfee Internet Security

Recommended Posts

Lars E. Øyane

Eg har eit par gongar dei siste dagane motteke tilbod frå noko som kallar seg «Mac Ads Cleaner» som for $29,95 tilbyr rensing av Mac'en min:

http://macadscleaner.esecureshoppe.com/adc/price?utm_source=adcamcnew&lpid=0&utm_content=&utm_term=&utm_publisher=&showPhone=0&utm_medium=adcamcnew&pxl=ADC3192_ADC3121_ADC1547&utm_campaign=adcamcnew&affiliateid=&x-at=&btnid=0&appversion=1.4.0&x-base=mblore&threat=&os=OS X EI Capitan&regcount=0&ram=8 GB&seccount=0&totalcount=0&model=iMac&proc=Intel Core i5

Er det nokon som har ei meining om seriøsiteten i dette tilbodet?  Eller korleis bør ein handtera antivirus-spørsmålet?

So vidt eg veit, har eg ikkje virus på min Mac pr. i dag, men metodane som desse bandittane nyttar, vert jo meir og meir «innfløkte», so noko bør ein vel gjera...?

Eg takkar so mykje for alle gode tips!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anfinn Bernaas
Skrevet (endret)

Eg har hatt Mac sidan 1989 og har aldri hatt noko som så mykje som liknar på virus på maskinane mine. Men i alle år har eg motteke tilbod om diverse virusprogram, og i seinare år også det som Øyane nemner over. Det ville ikkje falle meg inn å abbonnere eller kjøpe slike program, med mindre fagautoritetar tydeleg skulle tilrå det da. Nokon slik bodskap har eg aldri registrert i det offentlege rommet. Seljarane spekulerer i angst og vankunne hos publikum.

Endret av Anfinn Bernaas

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.