Gå til innhold
Arkivverket

Obituaries i Florida - kan nokon hjelpa meg?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg er på leiting etter obituaries for tre personar som er avlidne i Florida på 1980-talet.  Eg veit at fleire brukarar i Brukarforum abonnerer på avistenester i USA og vonar at kanskje ein av dei kan hjelpa meg?

 

* John Erickson, fødd i Hafslo, Noreg 10.10.1894, døydde i Orange Co., FL 21.9.1985 og ligg gravlagd i Largo, Pinellas Co., FL: https://www.findagrave.com/memorial/182391303

 

* Elizabeth Erickson, fødd i Galizien (Ukraina) 6.10.1901, døydde i Seminole Co., FL 8.6.1988 og ligg truleg òg gravlagd i Largo, Pinellas Co., FL

 

* John Middleton Erving, fødd i Essex Co., MA 8.9.1923, døydde i Orange Co., FL 11.9.1980.

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.findagrave.com/memorial/182391150/elizabeth-erickson

 

Elizabeth Heuchert Erickson

Birth 6 Oct 1901
Austria
Death 8 Jun 1988 (aged 86)
Burial Largo, Pinellas County, Florida, USA
Memorial ID 182391150 · View Source

Daughter of George Heuchert and Elizabeth Doern
Father remarried Elizabeth Tempel about 1912 Austria

Sister of Mathilde Herchert (1896Austria-1908), John G. Heuchert (1898Austria-1970ND), Hermina Heuchert Quellman (1900Austria-1954ND), Karoline Heuchert Saurbier (1903Austria-1988FL), Adolph Heuchert (1902Autria-1917), Gustav A. Heuchert (1909Austria-1997MI), Alfred Heuchert (1910Austria-1995MI),

Half brother of Mathilde Heuchert Pfeifer (1913Austria-1962MI),


In 1922 John, Hermina, Elizabeth, Karoline, Gustav and Alfred immigrated to US.

Married John Erickson July 20, 1924

Mother of Esther Louise Erickson Moody Erving (1925-),

SOURCES: familysearch.org
Heuchert Family Record published May 1996 by James Puppe, son of Ella Heuchert Puppe..


 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:QVP2-FGQY

Deceased
Name: John Erickson
Event Type: Obituary
Event Date: 23 Sep 1985
Event Place: Florida, United States
Gender: Male
Age: 90
Relationship to Deceased: Deceased
Birth Year (Estimated): 1895
Birthplace: , , Norway
Death Date: 23 Sep 1985
Death Date: about 23 Sep 1985
Newspaper: Orlando Sentinel, The
Spouse and Children
Elizabeth Wife Female
Esther Erving Daughter Female
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan sjekke Genealogybank.com i morgen hvis ingen andre kommer meg i forkjøpet. Tror jeg tar PC-fri i kveld, det har vært en laaaang arbeidsdag ... :-)

 

DTH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orlando Sentinel, The (FL) - Monday, September 23, 1985 - GenealogyBank.com 

John Erickson, 90, 117 21st Terrace S.E., Largo, died Saturday. Born in Norway, he moved to Largo from Flint, Mich., in 1970. He was a retired carpenter and a member of First Evangelical Lutheran Church. Survivors: wife, Elizabeth; daughter, Esther Erving, Orlando; three grandchildren. Moss-Feaster Guardian Funeral Home, Largo.

 

1985_JE.jpeg

Endret av Egil Johannessen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orlando Sentinel, The (FL) - Friday, June 10, 1988 - GenealogyBank.com 

ELIZABETH ERICKSON, 86, 1068 Calanda Ave., Orlando, died Wednesday. Born in Austria, she moved to Orlando from Flint, Mich., in 1970. She was a homemaker. She was a member of the First Evangelical Lutheran Church, Largo. Survivors: daughter, Esther Erving, Orlando; brothers, Gustav Heuchert, Alfred Heuchert, both of Millington, Mich.; three grandchildren. Moss-Feaster Guardian Funeral Home, Largo Chapel.

 

1988_EE.jpeg

Endret av Egil Johannessen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Orlando Sentinel (Orlando, Florida) 14 Sep 1980, Sunday, Page 32

The Orlando Sentinel (Orlando, Florida) 14 Sep 1980, Sunday, Page 32.jpeg

 

Tampa Bay Times (St. Petersburg, Florida) 18 Sep 1980, Thursday, Page 44

Tampa Bay Times (St. Petersburg, Florida) 18 Sep 1980, Thursday, Page 44.jpeg

Endret av Egil Johannessen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:QK27-8S9L

 

https://www.legacy.com/obituaries/tcpalm/obituary.aspx?n=esther-erving&pid=162450707

Esther Erickson Erving, 86, died Jan. 15, 2013, at Nature's Edge Assisted Living, Port St. Lucie. She was born in St. Paul, Minn., and lived in Jensen Beach from 1995 to 2004 before moving to Port St. Lucie. She was a World War II cadet nurse. Before retirement, she worked for the Visiting Nurse Association of Martin County. She volunteered with cat rescue groups. Survivors include her children and stepchildren, Christine Reed of Houston, Jan Moody-Mills of Enterprise, Craig Moody of Port St Lucie, Pam Larsen, Wendy Erving and John "Jay" Erving III, all of St. Thomas, Virgin Islands; and one grandson. She was preceded in death by her husband of six years, John M. Erving. Memorial contributions may be made to Treasure Coast Hospice, 1201 S.E. Indian St., Stuart, FL 34997. Services: A private family celebration of life will be in Port St. Lucie. Arrangements are by National Cremation Society, Lake Worth.
 
Published in the TC Palm on Jan. 19, 2013

 

 
     
 
     
     
     
     
     
     
Endret av Lars Johannessen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Lars J., Dag og Egil for spennande og nyttige innlegg!

 

Eg har slite med denne huslyden i ganske so mange år og har mellom anna skrive til Esther Erickson Erving minst tre gongar, og det var før ho døydde!

 

Eg visste ikkje at Esther var avlidi, og obituarien hennar var sjølvsagt svært interessant!

 

No børjar det meste å komma på plass i manuskriptet mitt, men eg slit framleis med nokre detaljar...

 

~~~~~~~~~~~~~ NB: Etter nye spennande opplysningar er dette manuskriptet no erstatta av eit nytt i innlegg #14 under!

 

Eg veit ikkje kor kange av desse detaljane som kan finnast svar på, men eg takkar på ny for framifrå bistand til komplettering av denne bioografien!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Lars E. Øyane skrev:

  ¤¤¤¤¤ (John’s occupation? – WW2 USAF veteran – later a publisher)

 

Legger inn litt informasjon om John:

Tampa Bay Times (St. Petersburg, Florida) 20 May 1966, Friday, Page 14

Tampa Bay Times (St. Petersburg, Florida) 20 May 1966, Friday, Page 14.jpg

 

Tampa Bay Times (St. Petersburg, Florida) 30 Oct 1960, Sunday, Page 62

Tampa Bay Times (St. Petersburg, Florida) 30 Oct 1960, Sunday, Page 62.jpeg

 

Tallahassee Democrat (Tallahassee, Florida) 10 May 1962, Thursday, Page 12

Tallahassee Democrat (Tallahassee, Florida) 10 May 1962, Thursday, Page 12.jpeg

Endret av Egil Johannessen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Lars E. Øyane skrev:

   ¤¤¤¤¤ (place of her 2nd marriage? – Seminole Co., FL)

 

The Orlando Sentinel (Orlando, Florida) 28 Sep 1975, Sunday, Page 148

The Orlando Sentinel (Orlando, Florida) 28 Sep 1975, Sunday, Page 148.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Lars E. Øyane skrev:

¤¤¤¤¤ (place of her death? – somewhere in Seminole Co., FL!)

 

Tampa Bay Times (St. Petersburg, Florida) 10 Jun 1988, Friday, Page 125

Tampa Bay Times (St. Petersburg, Florida) 10 Jun 1988, Friday, Page 125.jpeg

Endret av Egil Johannessen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Lars E. Øyane skrev:

¤¤¤¤¤ (place of his death? – somewhere in Orange Co., FL! – Orlando?)

 

Tampa Bay Times (St. Petersburg, Florida) 24 Sep 1985, Tuesday, Page 20

Tampa Bay Times (St. Petersburg, Florida) 24 Sep 1985, Tuesday, Page 20.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Egil for nye interessante og utfyllande innlegg!  Det er heilt utruleg kva ein kan finna i desse avisene når ein leiter på rette viset og på rette stadane!

 

Opplysningane har fyllt dei fleste «hòli» som eg hadde i denne huslyden, og manuskriptet mitt ser no slik ut, til erstatning for manuskriptet i innlegg #9 over:

 

~~~~~~~~~~~~~

 

Jens Erikson Urnes, f. {i Hafslo} 10.10.1894,

John Erickson utvandra til Amerika i 1912 og fór då til ein morbror i Lac qui parle Co., Minn., men gifte seg i Duluth, Minn. 20.7.1924 med Elisabetha Georgsdotter Heuchert frå Josefsberg, Drohobycz i Galizien, Austerrike (dagens Ukraina), i Amerika kjend som Elizabeth Heuchert.  Ho var dotter av Georg Johannson Heuchert i Josefsberg og kona Elisabetha Philippsdotter Dorn, òg frå Josefsberg, og f. i Josefsberg, Galizien 6.10.1901, men utvandra til Amerika i 1922.  John var fabrikkarbeidar og snikkar («factory worker and carpenter»), og han og Elizabeth budde mellom anna i Detroit, Wayne Co., Mich., i Millington, Tuscola Co., Mich. og sidan mange år i Flint, Genesee Co., Mich., men flytte i 1970 som pensjonistar til Largo, Pinellas Co., Fla.  John d. i Orlando, Fla. 21.9.1985, medan Elizabeth Erickson d. i Altamonte Springs, Fla. 8.6.1988.  Dei fekk ei dotter i lag:

a. Esther Louise Erickson, f. i Ramsey Co., Minn. 5.8.1925, d. i Pt. St. Lucie, Fla. 15.1.2013.  Esther gifte seg første gongen i Millington, Mich. 13.12.1947 med Harvey Moody, f. i Genesee Co., Mich. 20.7.1924.  Han d. i Hawthorne, Nev. 5.1.1987.  Harvey var salsagent («salesman»), og han og Esther budde i Flint, Genesee Co., Mich., men vart skilde i 1969, og Harvey flytte sidan til Hawthorne, Mineral Co., Nev.  Esther flytte

 

     ¤¤¤¤¤ (year of Esther’s removal to Florida?)

 

     og gifte seg att

 

     ¤¤¤¤¤ (place of her 2nd marriage? – Seminole Co., FL)

 

     11.10.1975 med enkjemannen John Middleton Erving, Jr., f. i Essex Co., Mass. 8.9.1923.  Han d. i Orlando, Fla. 11.9.1980.  Esther var sjukepleiar («registered nurse»), medan John var salsagent og sidan tidsskriftsredaktør («salesman and publisher»).  Dei budde i Orlando, Orange Co., Fla., men som enkje flytte Esther til DeLand, Volusia Co., Fla. og sidan til Jensen Beach og Ft. St. Lucie, båe i Martin Co., Fla.  Esther fekk tre born, som alle var frå første ekteskapet, men John Erving hadde òg tre born frå første ekteskapet sitt.

 

~~~~~~~~~~~~~

 

Vigselskunngjeringi til John og Esther seier diverre ikkje kvar dei gifte seg.  Winter Park ligg rett nok svært nær grensa til Seminole Co., FL, men det var nok ikkje der bryllaupet stod...  Det vert truleg vanskeleg å fylla dei siste par «hòli», men det er lov å vona...

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand til komplettering av denne biografien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.