Gå til innhold
Arkivverket

(Andre utgåve av) Slekt i Gloppen / Breim (Nordfjord) - Sogn og Fjordane


Aase R Sæther - Gloppen
 Del

Recommended Posts

30 minutter siden, Thore Senneset skrev:

 

Enn han her, då:

 

Ole Sæbjørnsen Berrestad (https://www.digitalarkivet.no/view/215/pp00000000014479)

 

Rett nok er fødestaden i "Undersøkelseskommisjonens rulle over sjømannskap i Bergen 1804-1805" oppgiven å vere Gloppens Comp: 96 Lægd

 Det er jo Berrestad (Ikkje Barrextad) som står i kyrkjeboka. Så det er nok han og då er han nok truleg fødd på Berstad i Davik prgj. (Kjølsdalen).

Eg har sett andre eksempel på at Claus Finde har skrive feil prestegjeld når det gjeld folk utanfrå Kinn.

Endret av Harald L. Bakke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutes ago, Harald L. Bakke said:

 Det er jo Berrestad (Ikkje Barextad) som står i kyrkjeboka. Så det er nok han og då er han nok truleg fødd på Berstad i Davik prgj. (Kjølsdalen).

Eg har sett andre eksempel på at Claus Finde har skrive feil prestegjeld når det gjeld folk utanfrå Kinn.

 

Ved nærare ettersyn så har du nok rett i det, men notisen om Gloppen er der like fullt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at det klarar opp dette for meg 🙂

 

Gloppenske kompani omfatta ikkje berre glopparar, det har eg sett andre døme på og.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Aase!

 

Eg antar at du har Kristoffer Jensson Skjerdal (f. 1716) i basen din, uansett er dåpen hans her:

 

SAB, Gloppen Sokneprestembete, Ministerialbok nr. A 2, 1712-1735, s. 70-71
Brukslenke for sidevisning: https://media.digitalarkivet.no/kb20070228290484

 

Har du notert fadderane hans også? I så fall: Er fadder nr 1 og 2, Nils og Ole Jonsøner brødre og har du klart å tyde namnet på fadder nr 3?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fadderane; Nils Jonson (ser ut til å stå Egenes/Eikenes) Ole Jonson Eikenes, Peder Rasmusson Lote, Mari Jakobsdtr Hyenes, Mari Axelsdtr Skjerdal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje HEILT enig med Sol - fadderane er Nils Jonson Hyenes, Ole Jonson Eikenes, Peder Bruseson Lote, Mari Jakobsdtr Hyenes og Mari Akselsdtr Skjerdal.

 

Nei, Nils og Ola er ikkje brør - eg kan kome tilbake til kven dei er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til både Sol og Aase for raske svar!

 

Aase: Har eg rett når eg plasserer Nils som (seinare) svigerfar til Kristoffer?

Endret av Thore Senneset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristoffer sitt fyrste ekteskap er med Nils Jonson Hyenes si dotter ja.  Ola Jonson Eikenes ( (fødd Henden) er ste-far til Jens Kristofferson.

Endret av Aase R Sæther - Gloppen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, Aase R Sæther - Gloppen said:

Elles hadde det vore kjekt å vite kva som er innfallsvinkelen til spørsmålet ditt!

 

Hvis eg har fått dette rett er han 4x tippoldefaren min

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Aase.

Det hender eg blar i gamle notat frå dengong ein del av slektsforskinga var å låne bygdebøker å skrive av det som ein meinte var interessant på papir, nokre hamna i ein perm og nokre som lausark......

Idag kom eg over eit notat (på lausark) frå den gong,  truleg  henta frå Hadsel bygdebok (?)

Lars Jacobsen Kapperstad frå Breim.  Gift i Hadsel 18.07.1840 mrd Ingeborg Anna Larsdtr.  f. 1819 på  Brotøen i Hadsel.

Busett på Bervig (Bærvigen) i Hadsel. -  Lars Jacobsen d. 13.05.1891  -  Ingeborg Anna d. etter 1900.

Dei hadde 7 barn. Om du er interessert i namn, f. dato og kvar dei busette seg har eg det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg takkar så mykje for dette, sjølv om eg har funne karen sjølv før. Betre eit tips for mykje enn eit for lite 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei Aase.

 

Jeg tillater meg et lite spørsmål.

Som du så var jeg innom Lars Øyrane sitt tema om familien Schnell, hvor jeg hadde et innlegg om Hans Christian(son) Schnell som ble gift i Gloppen 1761 med Lisbeth Ingebrigtsdtr. Tonning.

Jeg ser flere slektstrær på nettet har blandet henne sammen med Lisbeth Ingebrigtsdtr. Aske, men det er feil. Hun ble først gift i 1731 med Guldbrand Larsson Aske som døde i 1746. Som enke giftet hun seg på nytt i 1747 med Thor Børgeson Eide som døde i 1782. På det tidspunktet var den Lisbeth Ingebrigtsdtr. fortsatt i live.

 

Dermed må Lisbeth Ingebrigtsdtr. Tonning være en annen kvinne med sammenfallende navn. At hun skrives til Tonning, tyder vel på at vi skal til Stryn. Har du noen ide om hvem som kan være hennes foreldre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ergrar meg at folk skal vere så kjappe å slå saman folk! Dersom dette er same dama, må vi fengsle henne for bigami 😁 På det tidspunktet Snell-ekteskapet blir inngått, er ho på Aske godt etablert i ekteskap med Tor Byrgeson f.Eide.

 

"Det kan umuleg vere to med så spesielle namn i Gloppen samtidig" - jau, så avgjort, det er det, ikkje berre denne gongen, men ofte.

 

Eg har ikkje greidd å plassere fru Snell. Eg har eit notat i programmet mitt om at ho er ført som Lisbet Ingebrigtsdtr Bø i 1760, men eg har ikkje notert kjelda! Eg vil i så fall tru vi snakkar om Bø i Stryn. Eg veit ikkje bakgrunnen til Lisbet Aske heller, men no blei eg inspirert til å ta ein runde til på begge to.

 

Eg ser forresten på Geni at ein person kallar henne KRISTI Ingebrigtsdtr, og plasserer fødselsåret hennar til 1744.

Endret av Aase R Sæther - Gloppen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er nok Bøe i Stryn vi snakker om. Det er skifte etter fullsøster Cecilie Ingebrigtsdtr. i sept 1810, og her nevnes helsøskene Lisbeth Ingebrigtsdtr. gift med Hans Christiansen Thoreim død, etterlatt sønn Ingebrigt Hansen, død som igjen hadde etter latt en sønn Christoffer.

Dessuten helsøskene Christian Ingebrigtsen død m/arvinger og Peder Ingebrigtsen død m/arvinger.

Skiftet finner du i protokoll 21b folio 1349 1808-1813.

I 1701 tellingen på Tonning finnes en tjener, Ingebrigt Peersen. Om det er faren vet jeg ikke, men i så fall kan det forklare båndene mellom Tonning og Bøe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvordan gikk det med denne karen da som deserterte i Amsterdam 1782.

RasmusJensen Balchen født 1765 Nordfiord. Bosatt i Bergen Domkirken. Undersætsig. 1782 d. 11 Junii Fahret 2 Reiser paa Frankrig & Spanien. 82 udg. til Middelhavet. Deserteret 1782 i Amsterdam.

 

Mvh

Ivar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ham har jeg dessverre ikke noe mere om. Hvorvidt han kom tilbake til Norge eller forble i utlandet er ukjent for meg.

 

Litt rask på avtrekkeren her.

Han er i alle fall nevnt i skiftet etter faren, Jens Berentsen Balchen den 13 mai 1782.

 

 Dato 13. mai 1782, enke Herborg, og barn Hans B., 20, Rasmus B., 16, Poul Christian B., 14, Jens B., 11 1/2, og Anne B., 23 år.

Endret av Rune Thorstensen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ivar Moe skrev:

RasmusJensen Balchen født 1765 Nordfiord. Bosatt i Bergen Domkirken. Undersætsig. 1782 d. 11 Junii Fahret 2 Reiser paa Frankrig & Spanien. 82 udg. til Middelhavet. Deserteret 1782 i Amsterdam.

Kva kjelde siterer du her, Ivar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Aase R Sæther - Gloppen skrev:

Kva kjelde siterer du her, Ivar?

 

Digitalarkivet - Matroser i Bergen 1754 - 1800

 

image.thumb.png.eebb56a5479c6f5340d6d11f99389acb.png

 

Mvh

Ivar

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørgen Berentsen Balchen og kona Karen Katrina Hansdtr. Witrup fikk bl.a døtrene Claudia Cathrine døpt 03.02.1773 og Karen Kristine døpt 04.04.1777 på Korsvik i Gloppen. Er det noen som har kjennskap til deres videre skjebne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Aase

 

Jeg har leita gjennom Alfred Tangens papirer for å finne sogninger som flyttet til Trondenes.

 

Kun for å hjelpe deg og Lars Ø.

 

Jeg kom over ett menneskebarn fra Gloppen

 

Elen Larsdtr.    1767-1823    bosatt i Mekila i Trondenes

 

gift med Peder Kristensen   1774-1851  . De hadde 7 barn.

 

 

Er Nordfjord , Nordfjordeid ditt område?

 

Hvis ja så har jeg 6-7 andre personer i papirene.

 

hilsen Odd Einar Tømmerås

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er de andre fra Nordfjord -og N.eid

 

Olai Johan Rasmussen   1854-         bosatt Bessebostad ,Trondenes

 

 

Anders Severinsen Aare      1862-         bosatt Grøta - Trondenes

 

gm Anna Jakobs.   Alsaker    1860-      fra N.fjord

 

 

 

Mons Erik Arnesen              1854-          bosatt For -Trondenes

 

 

 

 

John Sivert Bjørhovde      1858-1926       fra N.eid    bosatt Sama - Trondenes

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, odd tømmerås skrev:

Hei Aase  -  Jeg har leita gjennom Alfred Tangens papirer for å finne sogninger som flyttet til Trondenes. Kun for å hjelpe deg og Lars Ø.

Så utruleg snilt av deg! Ja, eg har ein god del utløparar til Nordfjordeid også, så eg noterer meg alle desse. Dama som skal vere fødd i 1767 (ca) plasserer eg ikkje heilt utan vidare, men skal nok finne ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig å hjelpe. får selv VELDIG mye hjelp her. Godt å gi litt tilbake.

 

Denne dama i fra Gloppen kan vise seg å være i fra Gloppen i Malangen ,har ikke hørt om plassen før!

 

Mulig at det har vært diskusjon om henne før ,her eller på dis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.