Gå til innhold
Arkivverket
Torbjørn Henrik Hillersøy

Anne Langø (nr.2), fødd i Batalden i Kinn. Busett i Florø.

Recommended Posts

Skrevet (endret)

Denne Anne (Anna) var svigermor til den i eit anna tema nyleg omhandla:

Anne (nr. 2) vart fødd 9/6 1848 i Batalden (Store Langøya under Batalden) av foreldra Jahn Bertelson og Rachel Rasmusdtr. (nr.72): https://media.digitalarkivet.no/view/6889/91

Ho flytta til Florø rundt 1902 saman med mann og sonen og hans familie. Anne og mannen Knut Johnsen var busett i Strandgata 29 i Florø i 1910:  https://digitalarkivet.no/census/person/pf01036709000487

Mannen Knut Johnsen var drå garden Storekre i Kvinnherad, og han døydde i 1919.

Men når døydde Anne (Anna) ? (ho må ikkje forvekslast med svigerdottera med same namn, som døydde i 1928)

Det er godt mogleg at dødsannonsen finnes i scanna lokalavis i NB, men har ikkje funne den :) (eg har ikkje fått treff på det andre har fått treff på tidlegare)

Mvh Torbjørn

Endret av Torbjørn Henrik Hillersøy

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Torbjørn Igelkjøn

Kvar døydde Knut Johnsen? Kjelde?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der må eg innrømme at eg blir svar skyldig.... lenge sidan eg fekk den opplysningen. Finn han ikkje i Gravminner, Har ikkje sjekka i NB i det siste.

Han kan ha brukt etternamnet Storekre eller Storækre eller Johnsen. Har ikkje hatt tid til å finne ut av det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.